Gå til innhold

Kulturo: TV 2 med egen filmkanal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hmm....høres bra ut, men kommer kanalen til å bli gratis?

6848974[/snapback]

Som det står, vil nok kanalen bli integrert om du allerede har Canal Digital parabol. Du kan derimot ikke forvente at den skal sendes på de gode gamle "analoge" antenne...

Skrevet

Jeg har Canal+, som jo har 6 kanaler som viser film (+, film, film2, film3 cmore film/2). Til nå har jeg kanskje sett en film totalt sett fra de, tenker jeg bryr meg fint lite om jeg får denne kanalen eller ei :p

Men, det er absolutt positivt, jo bedre distribusjon av gode filmer jo bedre.

TV2 begynner å få et ganske bredt kanaltilbud etterhvert nå.

Skrevet (endret)

Altså, man får fint inn TV2 Zebra med kabel, men det står i artikkelen at filmkanalen kun vil være tilgjengelig via satelitt enn så lenge, så nei, det er ingen sammenheng mellom inntaket av de to kanalene vil jeg tro.

Endret av Mr.Berg
Skrevet
Altså, man får fint inn TV2 Zebra med kabel, men det står i artikkelen at filmkanalen kun vil være tilgjengelig via satelitt enn så lenge, så nei, det er ingen sammenheng mellom inntaket av de to kanalene vil jeg tro.

6871145[/snapback]

Stemmer det.. Den nye filmkanalen til TV 2 vil du ikke kunne få inn over antenne.. Men via parabol og kabel (hvis kabel leverandøren tar den inn i sine pakker)

Ha en fin helg ;-)

Skrevet

Håper virkelig de sløyfer TV2 Xebra som prøvekanalen her i bygda, og heller smeller til med den nye film-kanalen, som absoulutt vil være høy-aktuell for meg :p

Skrevet

Når det gjelder å få tak i kanalen over parabol, så må du ihvertfall ha den billigste pakken; Family til 239,- i mnd.

"Local"koster 0,- og holder ikke.

Er kanalen reklamefinansiert tro?

Skrevet

Håper ikkje det, reklame midt i ein film er grusomt, eg ser aldri film på TVNorge av nevnte grunn.

Eg har parabol og family saken så denne kanalen tar eg godt imot.

Skrevet

Les mere om kanalen her, og hvordan du skal få den i kanal-listen din om du allerede har Canal Digital hjemme.

Kanalen skal kun sende film, og det 18 timer hver dag. Tror dette vil bli en flott kanal. Husk at dere må søke etter denne kanalen etter 17. september.

Skrevet
Jeg tror at dersom du får inn Zebra, så vil du kunne få denne kanalen også. :) Håper hvertfall det, for jeg vil ha filmkanal  :D

6861808[/snapback]

Jeg håper også dette.

Hadde vært veldig digg, men håper det er noen gode filmer der også da hehe

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...