Gå til innhold

Half Life film?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En HL-film har nok blitt aller best om vi har fått et helt annet synspunkt, for å gjøre forklare historien bedre, kanskje fra perioden mellom HL og HL-2, der vi følger en familie i City17? Tenk dere det, når the combines kommer og invaderer jorda, og hele planeten får panikk. Det hadde blitt bra film det! Trenger heller ingen helter som The Freeman i en sånn film.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Valve er åpen for å lage en film, men de ønsker ikke en typisk Hollywood-film hvor helten får dama osv. Om et selskap leverer et god manus til Valve blir filmen et faktum, helt sikkert.

 

Mener også å ha hørt dette fra Valve. Alle manusene som har kommet hittill har vært for dårlige, men kommer det et bra nok manus blir filmen laget.

Lenke til kommentar
En Half-Lifefilm kan ikke inneholde Freeman som hovedperson. Det tror jeg vi alle er enig i :)

 

Er helt enig, alltid skummelt med filmer som skal tukle med spill sitt lore.

 

Det vi trenger er rett og slett en film om barney. Blueshift style!

http://en.wikipedia.org/wiki/Barney_Calhoun

 

Evt ser jeg for meg at en opposing force basert kunne blitt råstilig :)

 

Eventuelt så har man jo muligheten til å lage en film om Alyx, en slags parallell storyline liksom..

 

Må sies at jeg egentlig har blitt ganske redd for transformeringer mellom film og spill. De lever så altfor sjeldent opp til forventninger... Jeg har mareritt om diverse Uwe Boll filmer... Doom filmen imponerte meg heller ikke spesielt, den hadde sine oppturer men flest nedturer.

 

Resident evil filmene (siste skuffet litt) og Mortal Kombat filmene (siste skuffet egentlig litt den også :p) likte jeg godt tho.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det går ikke ann å lage en film ut av spill. Eneste spillet som har hatt en suksee i film er Teenage Mutant Ninja Turtles som ble laget for leeeeenge siden som var en komisk film. Forestill dere en film hvor en man lager en portal til en annen dimensjon så skal han komme seg ut derfra på 10 tima. Så skal han i fremtidens City 17 komme seg bort derfra og så tilbake og ødelegge hovedbygged osv osv..... blir jo en helvettes dårlig film :p bare om en man som går rundt å skyter combine, soldater og aliens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...