Gå til innhold

Half Life film?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh en film hadde vært glimrende. Har alltid lurt hvordan den ville ha blitt iforhold til spillene. Det er ingen hemmelighet at Half- life har et enormt potensiale på filmlerrete og klarer man og overfører den karakteristiske og essensielle handlingen samt stemningen over til filmen vil den absolutt gå inn som en favoritt hos mange og muligens bli en tidløs klassiker. Mislykker man med dette, vil resultate bli katastrofalt (DOME feks) og slikt burde aldri forekomme. En film med et slikt genialt utgangspunkt, bli gjennomsyret av dårlige effekter og elendig manus vemmer meg. Så bortkastet.... :no:

 

Synes forøvrig at Tom Cruise hadde vært et elendig alternativ til Gordon Freeman. Klarer ikke helt å se for meg Tomis passe inn i den komplekse personligheten vi alle kjenner fra spillet. Tror man trenger en med noen flere år bak seg....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis det kan lages en film av World Of Warcraft og Doom, er det garantert at folk klarer å lage en film av Half-life.

Snakes on a plane f.eks, den er jo knallbra, selvom det ligger i navnet at den suger tørr-balle.

 

Og btw, hvis noen i det hele tatt har en mini-tanke om at den half-life videon er ekte, er det jammen meg på tide å bli edru/frisk.

 

Og siste ting, HVIS dere vil finne ut om en half-life film eller starcraft eller company of heroes film eller whatever er i produksjon, SJEKK www.imdb.com. Der står ALT.

NB: Står det (VG) ved siden av tittelen betyr det at det er et spill, og ikke en film.

 

Edit: Valve sjef snakker om Half-Life Film

Endret av jhj
Lenke til kommentar
Joda, men Valve liker ikke det Hollywood har kommet med. Og at Alyx er forelsket, betyr ikke at det er gjensidig hos Gordon Freeman.

7086552[/snapback]

 

 

Nå er det jo spillerene som er gorden freeman og selv bestemmer om de har "følelser" for alxy.

 

 

Snupe

 

Skeptisk, men det er har jo skjedd før at spill til film har vært over en gjennomsnittlig hollywoodfilm i kvalitet.

Lenke til kommentar
Joda, men Valve liker ikke det Hollywood har kommet med. Og at Alyx er forelsket, betyr ikke at det er gjensidig hos Gordon Freeman.

7086552[/snapback]

 

 

Nå er det jo spillerene som er gorden freeman og selv bestemmer om de har "følelser" for alxy.

 

 

Snupe

 

Skeptisk, men det er har jo skjedd før at spill til film har vært over en gjennomsnittlig hollywoodfilm i kvalitet.

7334281[/snapback]

Ja, men det vil gå ganske dårlig på film, ville det ikke? :)

 

Jeg håper det kommer en film etter hvert.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-lQle7N2M

Selv om det er et parr darlige filmer basert pa spill der ute som Tomb raider og doom sa tror jeg det vil forandre seg. Budsjettene til spill har okt enormt i det siste, det har oppmerksomhet fra investorer ogsa. Doom og Tomb raider var laget av darlige regisjorer. Men Warcraft filmen blir lagen av de som sto bak Batman begins sa jeg dtror det kan bli en bra film.

 

Men noe som er blitt startet et parr ganger men aldri fullfort er en Warhammer 40.000 film noe jeg gjerne skulle ha sett. Forste film basert pa et brettspill :D

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Da var det på tide og dra fram denn igjen :D . Jeg synes det hadde vært spennende om det hadde kommet en HL film. Den behøver ikke og bli som doom filmen og sånt, men hvis det f.eks. hadde sett ut som Transformers filmgrafikken hadde det vært tøft, siden det ser så virkelighetstro(er det et ord forresten?) ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...