Gå til innhold

Coca Cola Zero snart på markedet i Norge!


HoaXed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ugh. Ubåter i colaen:

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133158

7009492[/snapback]

Alltid like digg, og jeg som hater biter i drikken min (Fruktkjøtt vanligvis)

 

Cola/Pepsi/etc er bare en vanesak etter min mening. Før var jeg Cola tilhenger og likte ikke Pepsi (Max) noe særlig. Så sluttet jeg å drikke brus en stund. Nå drikker jeg for det meste Pepsi Max, og hver gang jeg drikker Cola nå synes jeg den smaker "rart"..  :hmm:

7010363[/snapback]

Jeg tror også det bare er en vanesak, egentlig liker jeg ikke Cola i det hele tatt, men drikker en del Cola Light siden kjæresten min kjøper/jeg kjøper det til henne.

Det glir egentlig glatt ned når jeg tenker meg om så kanskje jeg må oppjustere Cola lights status, men Cola Zero og Coca Cola har for merkelig smak til at jeg liker det noe særlig, mulig det bare er psykisk, men jeg føler det er en forskjell.

Lenke til kommentar

Jeg tok en blindtest i dag mellom zero og light. Jeg strøk..... Det er mulig jeg gjorde testen litt for fort, men jeg kjente faktisk ikke forskjell. Når sant skal sies så har vel aldri smaksgjenkjenning vært min store sterke side. En gang kjøpte jeg to brus i beger. En Cola og en Villa. Sistnevnte var til meg selv, men ved en feiltakelse begynte jeg å drikke av Colaen. Det ble ikke oppdaget før kompisen min oppdaget smakte på Villaen. Da er det kanskje ikke så rart at jeg ikke kjente forskjell på light og zero. Begge smaker helt ok etter min mening, men jeg tror nok at jeg kommer til å kjøpe zero oftere siden det er mer "mandig".

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Smakte Coca Cola Zero her om dagen og smaksforskjellen var ganske lett å merke. Har aldri vært noen fan av lightbrus, så om CCZero hadde smakt som vanlig Cola ville jeg uansett ikke drukket den ;)

Lenke til kommentar
Smakte Coca Cola Zero her om dagen og smaksforskjellen var ganske lett å merke. Har aldri vært noen fan av lightbrus, så om CCZero hadde smakt som vanlig Cola ville jeg uansett ikke drukket den ;)

7077686[/snapback]

Om du hadde fått valget mellom Coca-Cola og ein brus som smakte 100% likt, men utan sukker, kva ville du valgt?

Lenke til kommentar
Smakte Coca Cola Zero her om dagen og smaksforskjellen var ganske lett å merke. Har aldri vært noen fan av lightbrus, så om CCZero hadde smakt som vanlig Cola ville jeg uansett ikke drukket den ;)

7077686[/snapback]

Om du hadde fått valget mellom Coca-Cola og ein brus som smakte 100% likt, men utan sukker, kva ville du valgt?

7077705[/snapback]

De som velger cola da er dumme, zero ftw :)

Lenke til kommentar
er spent på hvordan den nye colaen kommer til å smake :)  men er det ingen som har peiling på hvor PEPSI X har tatt veien?? den var så syyyyyyyyyyykt god.

6851698[/snapback]

 

mener du ikke krystall-pepsi elelr crystal eler no= den som var gjennomsiktig, var syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt god men de fant ut at den var kreftfremkallende :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...