Gå til innhold

Coca Cola Zero snart på markedet i Norge!


HoaXed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjertet mitt gjør et hop hver gang en ny lettbrus blir lansert, det er noe som gjør meg glad :) Japp kanskje litt rart men blir så glad, er så fantastisk glad i brus. Og med diabetes så er det så gøy med nye sorter, jeg setter spesielt pris på Pepsi Max Gold. Er nok den beste lettbrusen jeg har smakt, faktisk hakket over vanlig Pepsi max. Men den er bare limited edition og jeg finner den ikke lenger :(

Lenke til kommentar
Cola er stygt uansett, så hvorfor pese med disse nye colaene? Nei, finn heller opp noen nye fantatyper, da blir jeg fornøyd. :)

6863978[/snapback]

Fanta er best, jeg ser ingen grunn til at vi skal ha noen ny fanta, originalen er best.

Noen som kan Fantas historie?

Fanta was invented during World War II in Nazi Germany by the German Coca Cola (GmbH) bottling company. Due to restrictions on shipping between Nazi Germany and the United States during hostilities, the German bottling plant could no longer get Coca Cola syrup. The CEO of the plant, Max Keith, needed to do something to keep the plant in operation and came up with a fruit flavored drink made from whatever he could find. Using apple fiber left over from cider presses and whey, a byproduct from cheese manufacture, Fanta was created and became quite popular.
Endret av Lomz
Lenke til kommentar
Cola er stygt uansett, så hvorfor pese med disse nye colaene? Nei, finn heller opp noen nye fantatyper, da blir jeg fornøyd. :)

6863978[/snapback]

Fleirtallet bestemmer min venn, fleirtallet. :p

6864520[/snapback]

Ja, dessverre. :cry: Hadde det vært opp til meg hadde cola gått ut av produksjon for 15 år siden. :wee:

 

Cola er stygt uansett, så hvorfor pese med disse nye colaene? Nei, finn heller opp noen nye fantatyper, da blir jeg fornøyd. :)

6863978[/snapback]

Fanta er best, jeg ser ingen grunn til at vi skal ha noen ny fanta, originalen er best.

 

6864592[/snapback]

 

Originalen er best ja, men det er jo greit å være åpen for nye drikker. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Smaker ikke "Pepsi max cool lemon" omtrent det samme som pepsi twist da?

 

Kan tenke meg dette er en light cola for menn. Oppfattingen har jo lenge vært at coca cola light er noe kvinner drikker. Iallefall for de som husker reklamene med kvinnfolk som drikker cola light og ser på svette menn med 6pack.

6838009[/snapback]

 

 

Må bare få skyte inn at jeg hadde rett :tease:

 

http://n24.no/oppogfrem/article1477106.ece

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...