Gå til innhold

PlayStation 3-lansering utsatt (PS3)


Anbefalte innlegg

Hahahahaha, jeg ler meg ihjel :!:

Det er så typisk av Sony å nedprioritere Europa! At dere gidder å vente helt til neste år! Playstationspill består jo bare av oppfølgere på oppfølgere! Kjøp dere en Xbox 360 nå, det er min anbefaling. Eller eventuellt Nintendo Wii :D

 

Men hva skjer med Gears Of War nå? Det kan jo ikke bli utsatt her i Europa på grunn av PS3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Av hvilke idealistiske årsaker unngår du Microsoft ?

6813332[/snapback]

Gidd ikkje rettferdiggjere dette no, sit på jobb, og lunsjpausa mi er allereie tilstrekkjeleg øydelagt av desse nyhendene. Å vidare øydeleggje ho med å byrje å forklare den historielause generasjonen kva som er gale med Microsoft, har eg ikkje lyst til. Dersom du verkeleg vil vite det, får du google litt. Dersom du berre var ute etter å krangle om det, får du gjere det med nokon andre. Eg er ikkje i humør no. :(

 

Kay

6813367[/snapback]

 

Vel, noe krangel har jeg ikke tenkt til å starte. Dog er det vel slik at alle store internasjonale selskap har sine svin på skogen, så hvis man først skal begynne med idealistiske årsaker, så burde man vel boikotte alle sammen.

Lenke til kommentar
Men hva skjer med Gears Of War nå? Det kan jo ikke bli utsatt her i Europa på grunn av PS3.

6813401[/snapback]

XBOX 360 sitt våpen mot PS3 i europa blir både Gears Of War, og Halo 3 ;) (Når den ein gong kjem ut.)

 

 

Av hvilke idealistiske årsaker unngår du Microsoft ?

6813332[/snapback]

Gidd ikkje rettferdiggjere dette no, sit på jobb, og lunsjpausa mi er allereie tilstrekkjeleg øydelagt av desse nyhendene. Å vidare øydeleggje ho med å byrje å forklare den historielause generasjonen kva som er gale med Microsoft, har eg ikkje lyst til. Dersom du verkeleg vil vite det, får du google litt. Dersom du berre var ute etter å krangle om det, får du gjere det med nokon andre. Eg er ikkje i humør no. :(

 

Kay

6813367[/snapback]

 

Vel, noe krangel har jeg ikke tenkt til å starte. Dog er det vel slik at alle store internasjonale selskap har sine svin på skogen, så hvis man først skal begynne med idealistiske årsaker, så burde man vel boikotte alle sammen.

6813408[/snapback]

Thank you.
Lenke til kommentar
Av hvilke idealistiske årsaker unngår du Microsoft ?

6813332[/snapback]

Gidd ikkje rettferdiggjere dette no, sit på jobb, og lunsjpausa mi er allereie tilstrekkjeleg øydelagt av desse nyhendene. Å vidare øydeleggje ho med å byrje å forklare den historielause generasjonen kva som er gale med Microsoft, har eg ikkje lyst til. Dersom du verkeleg vil vite det, får du google litt. Dersom du berre var ute etter å krangle om det, får du gjere det med nokon andre. Eg er ikkje i humør no. :(

 

Kay

6813367[/snapback]

Herre gud. Men du klarer fint å skrive et ganske langt innlegg som du sikkert forstår at det blir diskusjon rundt.

Ms er det store slemme selskapet og Sony er det store snille selskapet?

Mhm... :nei:

Lenke til kommentar

Ikke ofte jeg kan ta denne "men hva var deg jeg sa" (eller ikke sa siden jeg ikke har sagt det her på forumet men til kunder og kompiser). Dette var ikke et sjokk men bare en bekreftelse på at jeg etter 8 år i bransjen har fått nese for slikt :D

 

Dette burde Sony ha gjort fra dag 1, istedenfor får vi nå et kaos uten like av kunder som føler seg lurt, vil ha tilbake depositum osv. Skal man klare en worldwide release må man være forberedt på hva dette innebærer, noe Sony tydeligvis ikke har vært. Microsoft klarte det nesten, det ble litt shortages men 2 og 3 leveringa kom rimelig kjapt etter den første.

 

Fordelen er jo her for oss som får konsollen i mars, flere spill, forhåpentligvis en lavere pris også. Man så jo på PSP releasen at det var langt flere spill til EU lanseringen, så noen fordeler er det jo. Er jo også sånn at når vi bor i en landsdel hvor majoriteten nekter å lære seg engelsk, og skal ha alt dubbet/oversatt til sitt morsmål så blir det forviklinger vi kunne klart oss uten. Men sånn er det bare...

Lenke til kommentar
Men hva skjer med Gears Of War nå? Det kan jo ikke bli utsatt her i Europa på grunn av PS3.

6813401[/snapback]

 

Det skjer nok ikke.

Vi får kanskje Halo 3 før lanseringen av PS3 i Europa

6813440[/snapback]

• Gears of War,

• Rainbow Six: Vegas,

• Call of Duty 3

 

Desse har jo alle release den 17. november.

Eg trur desse stor-titlane vil selge eit stort antall XBOX 360 units.

Spesielt med tanke på at dei ikkje har konkurranse med PS3 her i europa, slik som dei egentleg sku ha.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Ein lågare pris (om det blir tilfelle i EU lanseringa) ville jo vært ein stor pluss!

6813447[/snapback]

Tror du på julenissen også? :D

 

Og fleire spel til release er jo kjempebra.

Så det er ikkje alt gale! :)

6813447[/snapback]

Joda, men det samme kunne man oppnådd ved å vente litt med å kjøpe PS3-en. Sånn det blir nå tar det enda lenger tid før vi som venter på prisnedgang får kjøpt konsollen... Ingen vinner på dette.

Lenke til kommentar
• Gears of War,

• Rainbow Six: Vegas,

• Call of Duty 3

 

Desse har jo alle release den 17. november.

Eg trur desse stor-titlane vil selge eit stort antall XBOX 360 units.

Spesielt med tanke på at dei ikkje har konkurranse med PS3 her i europa, slik som dei egentleg sku ha.

6813455[/snapback]

 

Jeg trur MS vil kjøre hardt ut og slippe ut MASSE spill som det er overhodet mulig før PS3 kommer til Europa.

At mange kjøper en X360 i stedet er jo en selvfølge.

Folk flest har vel spart opp penger nå allerede til en PS3, og nå må de sitte med de pengene sine og vente til Mars. Dette vet MS og derfor skal de nok røske til seg en del av "PS3 pengene"

Lenke til kommentar
Eg prøve berre å trøsta Sony-gutane her inne Baltie ;)

6813479[/snapback]

Aah, sånn og forstå. :) Vel, håper noen finner trøst i det da. Jeg for min del er altfor kynisk. ;)

 

Ein anna fordel for 360, er at når PS3 blir lansert her i Europa, er 2. generasjon av spel godt ute. Mr. Gates har nok tømt ei kasse Chardonay han no. ;)

6813479[/snapback]

Heh, jeg tenker hele Xbox HQ i Redmond er rimelig døddrukken allerede. ;)

Lenke til kommentar

Kjedelige greier ja, men jeg så dette komme så ble ikke så overrasket. Men da kan jeg spare opp enda mer penger så jeg får masse mer:P Men kan hende launchtitles blir bedre med tanke på at konsollen har vært ute 4 mnd'er allerede og at da kan det hende det har kommet nye spill. Januar og Februar er tørketid for spillbransjen men Mars pleier å være en av de beste mnd'ene for spill så kan jo bli positivt også hvis man vrir dte på den måten:)

Lenke til kommentar

Vel dette var harde kår å ete i seg så tidlig på dagen.

 

Skøl om eg overhodet ikkje hadde noen planer om å kjpe PS3 på dagen,hadde seg sett fram til skikkelig konkuranse på markedet og ikkje minst ka PS3 vile gi oss de neste mnd. etter lansering. Men så var ikkje tilfellet. No blir det enda lenger å vente for konsollen er på eit prisnivå der eg kan bita på også :thumbdown:

 

 

Men bare så det er sagt, eg føler virkelig med alle og enhver her inne som har ventet og ventet. Men litt galgengumor:

 

Dere har ihvertfall vert tidlig ute med forhåndsbestillinger ;)

Lenke til kommentar
• Gears of War,

• Rainbow Six: Vegas,

• Call of Duty 3

 

Desse har jo alle release den 17. november.

Eg trur desse stor-titlane vil selge eit stort antall XBOX 360 units.

Spesielt med tanke på at dei ikkje har konkurranse med PS3 her i europa, slik som dei egentleg sku ha.

6813455[/snapback]

Enig, det er SPILL som selger konsoller!

Virker som Sony har glemt dette og trur at PS3 vil selge seg selv kun fordi det er en PlayStation.

At den er bakoverkompatibel med PS2 spill er ikke noe som vil selge en eneste PS3.

Når man først kjøper next-gen vil man da ikke sitte å spille flere år gamle spill!

Da kan man like så godt beholde PS2'n!

 

Trur noen hoder vil rulle hos Sony Corp i løpet av 07!

At de taper voldsomt til Nintendo & MS iløpet av juletider her i Europa kommer de til å merke!

 

Selv er jeg ganske glad, da jeg personlig mener at konkuranse mellom 3 store kommer kun oss forbrukere til gode!

Lenke til kommentar
Herre gud. Men du klarer fint å skrive et ganske langt innlegg som du sikkert forstår at det blir diskusjon rundt.

Ms er det store slemme selskapet og Sony er det store snille selskapet?

Mhm...  :nei:

6813429[/snapback]

Tru meg, ein diskusjon om Microsoft vil ta mykje lenger tid enn det tok å skrive det innlegget. Uansett, eg har endra ordlyden i innlegget mitt for å gjere det lettare å svelge. Eg er ikkje interessert i krangle om dette. Eg har mine grunnar til å ikkje like dei, og det er det siste eg har å seie om den saka no.

 

La oss prøve å halde oss til temaet for tråden, beklagar at eg bidrog til å spore av.

 

Kay

Lenke til kommentar

Tipper amerikanerne begynner å bli nervøse for at det skal bli utsatt der også til slutt.

 

Lurer på hvor lang tid det tar før de løser produksjonsproblemet med den blå laserdioden. Hvis dette vedvarer så kan det bli en skikkelig hodepine for Sony, med leveringsproblemer i mange måneder. Hva hvis Sony ikke klarer å dekke behovet for antall konsoller i USA og Japan når den europeiske lanseringen nærmer seg? Ny utsettelse for å fortsatt prioritere Japan og USA? Skal si de gambler STORT på at BlueRay skal vinne over HD-DVD.

Lenke til kommentar
Xbox360 er knallbra, billig og godt alternativ til ps3.

Å la være å kjøpe en konsoll pga at du ikke liker brandet blir for dumt...

6813385[/snapback]

Det strekker seg nok litt lengre enn at eg ikkje liker merket. Uansett, la oss halde oss til tema. Poenget er at eg no ikkje har noko å bruke HDTVen til :(. XBox 360 er ikkje eit alternativ for meg.

 

Kay

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...