Gå til innhold

Hva skremte deg mest som barn?


Cheshire Cat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var redd for en gigantisk katt som visstnok lå under senga mi, så jeg turte ikke trå på gulvet og det var helt for jævlig om jeg måtte på do midt på natta (noe jeg ofte måtte).

Da Doom kom, og venna mine kom til meg og installerte det fordi jeg hadde best PC og vi satt og spillte det en hel helg med veldig lite søvn, hadde jeg mareritt og (søvn)problemer i 3 måneder i ettertid.

Dette gjentok seg noen år senere med Independence Day, MacGyver og X-Files...

 

Var alltid redd UFO og aliens, samt ulver og bjørner, gauper, rever, de aller fleste dyr, vann, mørket, folk, edderkopper, bruer, tuneller og sikkert evig mye mer...

 

 

edit: samt mamma når hu tok helt av og kasta passere, brødkniver og stekepanner etter meg.

Veldig mye av det jeg var redd for, har jeg nå begynt å like ganske godt og lengter / hungrer etter, andre ting er jeg fortsatt pissredd for (bruer, tuneller folk, etc, samt at mørket er bytta ut med lyset)

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Hsuker ikke hvor gammelt jeg var da, men noen kompiser gikk inn på en side som heter..hmm, råtten.com? ellernoe. Det var en som gjorde fra seg store kvite mark. Det var ekkelt, det satt lenge på minnet, sitter forsåvidt enda, men bryr meg ikke så mye lenger.

 

Også ei som er 3 år eldre en meg som er naboen skulle lage Eplesaft ut av meg,, Husker det skremte meg hele tiden når jeg møtte henne. Lenge sia da..

Lenke til kommentar

Som et ungt barn var det ikke mye jeg fryktet.

 

Når man ikke forstår at det er noe man kan være redd for(edderkopper, mørke rom o.l) så er man heller ikke redd, selv når man vokser opp innser at man egentlig ikke trenger å være redd det man er redd for(edderkopper o.l) fordi de er egentlig ikke farlig så er man redd dem..

Lenke til kommentar

Kakerlakker var skummelt.

 

Det er det eneste jeg husker å bli hylende redd for.

 

Hufsa var jeg aldri redd for, men søsteren til en kamerat var to år og fikk übernoia hver gang hun så Hufsa. Så onde åtteåringene som vi var gjemte oss under sengen og sa "HUUUUUFSAAAAAAA" når hun lå i senga i mørket. Jeg tror aldri noen har vært så redd før XD!

Jeg innser nå hvor utrolig ondskapsfullt det er, men vi var tross alt åtte...

Lenke til kommentar

Ble alltid veldig påvirket av det jeg så på.

Husker jeg så en film med kannibaler i en gang sammen med en kamerat (hos hans eldre bror). Etter dette var jeg livredd for å bli spist opp av skumle kannibaler som sprang rundt nakne på en sydhavsøy. En annen gang skrudde jeg på nyhetene med et uhell, da så jeg en liten jente som datt ned i et bur til en gorilla. Huff, ble så redd at jeg trodde det fantes gorillaer over alt.

Begynte til og med å be aftenbønn etter dette (var vel en 8-9 år gammel), selv om jeg egentlig aldri har vært religiøs.

 

Har forresten vært livredd hunder også, ble så redd at jeg måtte følges til skolen dersom det var fare for en løs hund eller noe lignende. Liker fortsatt ikke hunder, men klarer å la vær å løpe når jeg ser dem :)

Lenke til kommentar
1. Hufsa.

2: Klovner.

3. Pompel og Pilt.

6792710[/snapback]

Ja huff.

 

Ikke redd hufsa, men klovner og pompel og pilt var skummelt.

Husker en gang når jeg var liten og var på et sånt tivoli ting, også kom det en klovn bort til meg og jeg sparka han i skrittet og løp min vei :dontgetit:

 

Ville antakeligvis gjort det samma i dag også :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...