Gå til innhold

DIY Rør Hodetelefonforsterker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg bygde min første forsterker som du ser i begynnelsen av denne tråden så vurderte jeg en del forskjellige amp's. Sikla en del på Cordia Aria, som virker som en nice forsterker, ble litt dyr for min del bare.

 

Er spennt på usb dac saken,har lest en del om den,skal være meget bra. Kjøpte 4 krets kort, så kan jeg bygge 4 stk, sikkert noen andre som trenger en også :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Yes, da er forsterkeren oppe å går, grom lyd og :D (k800i tok ikke så bra bilder uten blitz :( )

Gjennestår nå å få montert på sorte umbrako skruer, skal kjøpe dette på lørdag. Må få lodda på lys dioden i fronten av strømforsyningen.

Så må jeg får stillit inn Bias saken(mye volt rørene skal få)

 

Så er den ferdig, blir faktisk finere en den jeg bruker selv :S

 

DSC00151.jpg

7108344[/snapback]

 

Har du denne for salg eller er du utsolgt.

Lenke til kommentar

Legger denne tråden til i "mine innlegg"

Har lyst til å kjøpe en jeg også.

Hvor er du miracl? :)

 

Edit.Jeg har ikke lest alle innlegg og linker her.

Lurer på om det er mulig å bygge en DAC i den ha USB utgang for tilkobling til PC?

Det hadde passet meg perfekt! :yes:

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Legger denne tråden til i "mine innlegg"

Har lyst til å kjøpe en jeg også.

Hvor er du miracl?  :)

 

Edit.Jeg har ikke lest alle innlegg og linker her.

Lurer på om det er mulig å bygge en DAC i den ha USB utgang for tilkobling til PC?

Det hadde passet meg perfekt!  :yes:

7459715[/snapback]

 

USB DAC, ja det går an å lage. Leser du litt lengre opp, finner du også ut at akkurat en slik en, er miracl foreløpige prosjekt :)

 

Kunne også tenkt meg å kjøpe en av vidunder boksene dine :wee:

Lenke til kommentar

:) nå har jeg bare et kretskort igjen, d.v.s at jeg får kun bygd en forsterker til, om jeg orker å bygge en til er en annen sak. Er ganske mye arbeid egentlig.

Den jeg bygde sist er solgt allerede. Den lever nå i harmoni med DT-770Pro et annet sted i oslo ;)

 

Har og mottat kretskortene til usb dac'en nå, må egentlig bare få somla meg til å bestille alle delene jeg trenger.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...