Gå til innhold

Blir man avhenig av deo?


fakey

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det teller, men jeg bruker noe som heter Stop 24 (roll on) som hemmer svette. Jeg gik tom for greiene for et par uker siden, begynte umiddelbart å svette som en hest under armene, det var helt grusomt for meg og mine omgivelser, og det nyttet ikke vaske seg under armene og skifte t-shirt heller. Det gikk 5 minutter så var det like ille. Avhengig? Ja..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det teller, men jeg bruker noe som heter Stop 24 (roll on) som hemmer svette. Jeg gik tom for greiene for et par uker siden, begynte umiddelbart å svette som en hest under armene, det var helt grusomt for meg og mine omgivelser, og det nyttet ikke vaske seg under armene og skifte t-shirt heller. Det gikk 5 minutter så var det like ille. Avhengig? Ja..

6768534[/snapback]

Samme gjelder meg, men jeg bruker en ille-luktende Gilette :wee:

Lenke til kommentar
Og mens vi snakker om avhengighet.. Kan man bli avhengig av vann? Jeg er konstant tørst, og drikker vann heeele tiden!

6767452[/snapback]

 

 

konstant tørste kan være et tegn på sykdom...

 

Avhengig av deo? tvilsomt... Tror ikke det er noen spesielle stoffer der som skulle bringe frem det, tror mer at det er i hodet ditt :D

Lenke til kommentar
Vet ikke om det teller, men jeg bruker noe som heter Stop 24 (roll on) som hemmer svette.

6768534[/snapback]

 

Stop 24 eier, dog for å få noe godlukt bør man slenge på noe "normal" deo etterpå.

6768905[/snapback]

Jeg bruker eau de toilette eller aftershave for å lukte godt. Deo under armene synes jeg ikke er noe kult, man begynner å svette, og svetten blander seg med parfymen i deodoranten som igjen trekker inn i tøyet, og da begynner det å stinke. Bruker heller ren S24 under armene, og en liten skvett godlukt på kjakan.

Lenke til kommentar

Er man søppelmann, snekker, anleggsarbeider eller lignende er det vel best å dusje og skifte når man kommer hjem og ta på en dæsj deo da :).

 

Det er ikke svetten som lukter vondt, bare så dere veit det. Det er bakterier som liker å leve i svetten som gjør noe som lager lukt. Det deodorant gjør er å drepe de bakteriene, altså du svetter men det lukter ikke. Deodoranten har ikke parfyme som overlukter svetta, men den hindrer lukten i å oppstå i utgangspunktet. Jeg anbefaler ikke anti-perspiranter da de får deg til å svette mye mindre. Hindrer på en måte naturens avkjøling :).

Lenke til kommentar
Og mens vi snakker om avhengighet.. Kan man bli avhengig av vann? Jeg er konstant tørst, og drikker vann heeele tiden!

6767452[/snapback]

 

 

konstant tørste kan være et tegn på sykdom...

 

Avhengig av deo? tvilsomt... Tror ikke det er noen spesielle stoffer der som skulle bringe frem det, tror mer at det er i hodet ditt :D

6768856[/snapback]

 

 

Stor tørste kan være tegn på diabetes. Jeg er redd jeg har det selv. Har flere av symptomene, men har også andre faktorer som kan forårsake symptomene. Vi kan gå til legen sammen om du vil :) At du svetter fort er også et symptom. I tillegg til slapphet.

Lenke til kommentar
Og mens vi snakker om avhengighet.. Kan man bli avhengig av vann? Jeg er konstant tørst, og drikker vann heeele tiden!

6767452[/snapback]

 

 

konstant tørste kan være et tegn på sykdom...

 

Avhengig av deo? tvilsomt... Tror ikke det er noen spesielle stoffer der som skulle bringe frem det, tror mer at det er i hodet ditt :D

6768856[/snapback]

 

 

Stor tørste kan være tegn på diabetes. Jeg er redd jeg har det selv. Har flere av symptomene, men har også andre faktorer som kan forårsake symptomene. Vi kan gå til legen sammen om du vil :) At du svetter fort er også et symptom. I tillegg til slapphet.

6771935[/snapback]

 

Eneste symptomene jeg har av det der er tørste. Begynte for en mnd sia, jeg må ha vann nær meg hele tiden. Og styrter ofte store glass vann før jeg skal til skolen for å holde ut på den 5 minutters turen.

 

Jeg sluttet jo forsåvidt nesten å spise godteri for 3mnd sia. Har selvfølgelig spist, men jeg spiser det ikke dagelig, og dropper det tilogmed i helgene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Og mens vi snakker om avhengighet.. Kan man bli avhengig av vann? Jeg er konstant tørst, og drikker vann heeele tiden!

6767452[/snapback]

 

 

konstant tørste kan være et tegn på sykdom...

 

Avhengig av deo? tvilsomt... Tror ikke det er noen spesielle stoffer der som skulle bringe frem det, tror mer at det er i hodet ditt :D

6768856[/snapback]

 

 

Stor tørste kan være tegn på diabetes. Jeg er redd jeg har det selv. Har flere av symptomene, men har også andre faktorer som kan forårsake symptomene. Vi kan gå til legen sammen om du vil :) At du svetter fort er også et symptom. I tillegg til slapphet.

6771935[/snapback]

 

Oisann.. Da er det mulig jeg har det gitt.. Svetter mye og er ganske slapp.. Pluss tørsten så klart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...