bluejudas Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Hei, http://www.lfsnorge.net arrangerer NM i Live for speed. Gå til http://www.lfsnorge.net/forums/viewforum.php?f=18 for mere informasjon. I dag er det 26 påmeldte. Da hvert av de 13 løpene kun kan ha 20 sjåfører vil vi arrangere prekval til hvert løp. Prekval vil være i 1 uker før hvert løp. Første løp er allerede på søndag, så hvis du skal rekke første runde av NM må du forte deg. Håper vi sees på banen
oophus_3do Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 (endret) www.liveforspeed.com <---- For de som ikke har prøvd spillet og liker simulation bil spill, last ned demoen og man er hektet Endret 29. august 2006 av o(O)phus
KristianF Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Spiller lfs demoen veldig mye (har vel spillt siden første versjon av Lfs s1 kom ut). Skullle likt å hatt fullversjonen.. gidder noen å kjøpe den til meg, så skal jeg med glede være med på nm
bluejudas Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Hemm prisen er da ikke allverden... og hadde jeg vært rik så skulle jeg kjøpt det til alle som vil ha...
Tordenflesk Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Spiller lfs demoen veldig mye (har vel spillt siden første versjon av Lfs s1 kom ut).Skullle likt å hatt fullversjonen.. gidder noen å kjøpe den til meg, så skal jeg med glede være med på nm ~300kr er da utrolig rimelig for LFS. Har "spillt" LFS i minst ~3 år, og er ikke det minste lei.
TheOats Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 (endret) OT: Hvilket av disse betalings metodene burde jeg bruke når jeg ikke har kredittkort? Endret 30. august 2006 av The O
bluejudas Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 (endret) OT:Hvilket av disse betalings metodene burde jeg bruke når jeg ikke har kredittkort? 6770378[/snapback] Hemm... du kan gi penger til en som har også kan han betale for deg med vedkommenes gredittkort... Og da har du sikkert mange å velge mellom? din mor eller far.. eller en onkel eller storebroren din, eller en kompis, eller en lærer Endret 30. august 2006 av bluejudas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå