Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon


Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Når teksten handler om Allah, blir det hvertfall plagsomt! :whistle:

 

hahaha, dere norske er så morsome.. denne artisten er mest populær i midtøsten, han har solgt over 50 millioner i verden, og kan vinne grammy neste år fordi han klarer å lage så fler kulturelt musikk..

 

foreksempel denne sangen er jo House, men han synger på arabisk.. og det er helt vannlig kjærlighetsang.. som å si .. Oh my God I love her..

 

 

jeg prøver ikke å reklamere han, fordi han er jo verdenskjent, men jeg prøver å dele kulturen vår via musikk.

Lenke til kommentar

Enig. Når teksten handler om Allah, blir det hvertfall plagsomt! :whistle:

 

hahaha, dere norske er så morsome.. denne artisten er mest populær i midtøsten, han har solgt over 50 millioner i verden, og kan vinne grammy neste år fordi han klarer å lage så fler kulturelt musikk..

 

foreksempel denne sangen er jo House, men han synger på arabisk.. og det er helt vannlig kjærlighetsang.. som å si .. Oh my God I love her..

 

 

jeg prøver ikke å reklamere han, fordi han er jo verdenskjent, men jeg prøver å dele kulturen vår via musikk.

 

... og du er rasistisk. Det er ett fett for meg om han er den mest populære artisten i midtøsten eller ei. Det er ikke bare han som klarer å lage flerkulturell musikk i verden, så at han kan vinne Grammy pga DÉT, det tviler jeg på.

 

Jeg sier ofte "Herregud" osv, men det betyr ikke at jeg har noen tilknytning til Gud, i motsetning til de som hyller Allah. Du kan ikke sammenlikne dette med "Oh my God I love her", fordi en ikke-muslim aldri ville sagt inshAllah eller hva det nå er dere roper ut.

 

Om en artist skal være gjøre det bra internasjonalt, så OK. Jeg skal la han formidle sin kultur - men når de begynner med religion i musikken (det gjelder ikke bare islam, men alle religioner), så blir det plagsomt for min del.

Lenke til kommentar

Enig. Når teksten handler om Allah, blir det hvertfall plagsomt! :whistle:

 

hahaha, dere norske er så morsome.. denne artisten er mest populær i midtøsten, han har solgt over 50 millioner i verden, og kan vinne grammy neste år fordi han klarer å lage så fler kulturelt musikk..

 

foreksempel denne sangen er jo House, men han synger på arabisk.. og det er helt vannlig kjærlighetsang.. som å si .. Oh my God I love her..

 

 

jeg prøver ikke å reklamere han, fordi han er jo verdenskjent, men jeg prøver å dele kulturen vår via musikk.

 

... og du er rasistisk. Det er ett fett for meg om han er den mest populære artisten i midtøsten eller ei. Det er ikke bare han som klarer å lage flerkulturell musikk i verden, så at han kan vinne Grammy pga DÉT, det tviler jeg på.

 

Jeg sier ofte "Herregud" osv, men det betyr ikke at jeg har noen tilknytning til Gud, i motsetning til de som hyller Allah. Du kan ikke sammenlikne dette med "Oh my God I love her", fordi en ikke-muslim aldri ville sagt inshAllah eller hva det nå er dere roper ut.

 

Om en artist skal være gjøre det bra internasjonalt, så OK. Jeg skal la han formidle sin kultur - men når de begynner med religion i musikken (det gjelder ikke bare islam, men alle religioner), så blir det plagsomt for min del.

 

 

man Alla er ikke en muslimsk ord engang.. det er ARABISK SPRÅK.. arabiske kristne også sier det, og de andre små religionene der sier også Alla.. det er bare navn for gud.. og sangen har ingen fuckings ting med religion og islam å gjøre,, det er bare et utrykk, samme som å si, å herregud så dum du er!! de sier Gud i spansk musikk også veldig ofte,, men de kaller jo Gud Dios, og på arabisk hetter han Allah, det har ingenting med islam å gjøre

Lenke til kommentar

Drit nå i det, gutter. ^

 

Hørt en del på settet Avcii spilte på EDC i juni.

"01. Avicii – Summerburst Intro ID (Don’t Give Up On Us)

02. Henrik B – Acid Rocker w/ Justice vs. Simian – We Are Your Friends (Acappella)

03. Diddy, Dirty Money feat. Skylar Grey – Coming Home (Dirty South Remix) w/ Green Velvet – Flash (Nicky Romero Remix)

04. ID

05. Summerburst ID (Papa Was A Rollin Stone)

06. Avicii – Sweet Dreams (Swede Dreams Mix)

07. Avicii – Levels

08. Avicii – Nothing Without You (Instrumental Mix) w/ Adele – Rolling In The Deep (Acappella)

09. Avicii & Sebastien Drums – My Feelings For You

10. Avicii – Penguin (Fade Into Darkness)

11. Tim Berg feat. Amanda Wilson – Seek Bromance (Avicii’s Arena Mix)

12. Tom Hangs feat. Shermanology – Blessed (Avicii Edit)

13. Armin van Buuren feat. Laura V – Drowning (Avicii Remix)

14. Nadia Ali – Rapture (Avicii New Generation Remix)

15. Robyn – Hang With Me (Avicii Remix)

16. Tiësto feat. C.C. Sheffield – Escape Me (Avicii Remix At Night)"

 

Mye sweet og nytt her.

 

(http://www.dropbeatsnotbombs.com/2011/07/edc-las-vegas-2011-live-sets-stream-downloads/)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...