Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene florerer nok en gang. Denne gangen ser det virkelig ut som Bale er på vei mot Madrid.

 

http://www.dagbladet.no/2013/08/20/sport/gareth_bale/erik_lamela/tottenham/willian/28802611/

 

Om det stemmer at vi skal gi 93 mill + Coentrao, så er jeg lite fornøyd. Det er alt for mye!
Men jeg begynner faktiskt å tro nå at vi beholder Ronaldo selvom vi evt skulle få Bale, og da har vi en veldig spennende sesong foran oss :)

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Ronaldo blir garantert i Madrid selv om Bale kommer. I alle fall i 2 år til. Perez har gått alt for hardt ut med at laget skal bygges rundt han og at han skal skrive under ny avtale at et salg av CR er katastrofe for Perez.

 

Når det gjelder Bale synes jeg prisen er alt for høy for hva man får. Isolert sett kan Bale være verdt det, men det alt for mange glemmer er hva man mister ved å hente han. I Ancelotti sin 4-3-2-1 vil Benzema som er Perez og Zidanes sin gullgutt spille fast på topp, mens CR og nyinnkjøpte Bale spille 95% på de to nest øverste plassene. Dette gjør at spillere som Özil, Di Maria (blir sikkert solgt), Kaka og Jese (kanskje lånt ut) får minimalt med spilletid. På de 3 midtbaneplassene kjemper allerede Alonso, Khedira, Modric, Isco, Illarramendi, Casemiro om plassene. Og med enda en spiller (Bale) som får 90% kamper vil ikke Isco eller Modric kunne rullere like mye i en litt mer offensiv posisjon.

 

Men når Di Marcio melder at en overgang nærmer seg da gjør det nok det. Hadde man gitt Jese 2-3 år hadde han vært like god.

Lenke til kommentar

Kaka har blitt en klassisk benkesliter, og Jese gjør det meg ingenting om vi selger eller låner vekk. Håper virkelig vi beholder Özil og Di Maria også, men etter den pengebruken her så må vel noen av klasse spillerne selges er jeg redd. Modric blir nok hvertfall ikke solgt, så blir vel en av de to andre nevnte.

 

Så lenge ikke Ronaldo drar tilbake til England og tar på seg den røde trøya, så skal jeg ikke syte så alt for meget. Men alltid kjedelig å miste klasse spillere som har blitt en del av klubben.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Det der er jo ikke den offisielle twitterkontoen til klubben, så den tweeten har ingenting å si.

 

Klubben heter forresten Real Madrid CF, ikke FC.

Hehe ojda, det har gått litt fort i svingene her ja! Akkurat begynt å bruke twitter, og sitter på tlf på jobb mens jeg kjører bil :p

 

Ser AVB har nektet for at Bale er i ferd med å bytte klubb nå også btw.

Lenke til kommentar

Kan du utdype hva som er "veldig ufint" med det? Det er sikkert en enkeltperson som har gjort en glipp og ved et uhell lagt til Bale tidligere enn han skulle. Var jo tydeligvis ikke meningen av klubben å legge ut dette ettersom det ble fjernet i løpet av få minutter. Eller var det noe annet som var ufint?

Endret av Madr1dista
Lenke til kommentar

Hvis det er en enkelperson som står bak en miss så er det ikke så ufint siden en person kan gjøre en feil. Men samtidig så synes jeg de/han burde passe på mer på slike ting siden det provoserer den andre klubben.

 

Men en annen mulighet er at det ikke er en glipp, men en del for å hype overgangen og legge press på Tottenham. Sånn som Real Madrid har oppført seg underveis i denne sagaen tviler jeg ikke på det.

 

Uansett. Skal ikke være mulig å ha en sånn glipp.

Lenke til kommentar

Di maria er grei og selge unna, men ser ikke hvorfor vi skal selge en av våre bedre spillere de siste årene - Øzil. Begyner og bli utolmodig med alt som har med Bale og gjøre, få han presentert snarest om han skal spille for Madrid neste år! Ellers så håper jeg vi får se noe til Jese i kveldens kamp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...