Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med Lewandowski og Aguero utelukket, hvilken spiss skal vi da gå for? Da heller det vel mot Suarez, noe jeg ikke er sikker på hva jeg synes om. Real sitt rykte som klubb er da nok ødelagt etter Mourinho stormen?

Zlatan tror jeg nok ikke vi får se i den hvite trøyen, selvom jeg hadde digget det!

Nei nå synes jeg det er påtide og gi Jese sjansen på topp, gutten er jo et talent i verdensklasse som er blitt toppscorer i de siste VM/EM for aldersbestemte lag flere år på rad. Det er og en økonomisk løsning

Lenke til kommentar

Benzema er da en grei skikkelig spiss? :p Men jeg ser hva du mener, om Benzema leverer slik han gjor forrige sesong, og vi ikke har en stjernespiss på benken - men kun ungdommen Real fort gå på en smell. Suarez er en førsteklasses spiller, når man ser hva han klarer og trylle fram i PL med Liverpool stallen i ryggen, tenk da hva han kunne fått til med midtbanen vi har. Bare frykter at han blir en veldig, veldig dyr mann.

Lenke til kommentar

Ja for all del, Benzema er god nok! Men han har ikke vært stabil nok syns jeg. Så det hadde vært ypperlig med en stjernespiss i tillegg. Er nok ikke sikkert Suarez trenger å bli så veldig dyr som man skulle tro, iogmed at han har siklet etter å komme til Madrid i det siste. Folk bruker jo av sine egne penger for å komme til favoritt klubbene sine om dagen :p Og Liverpool vil nok heller at han går til Real enn ett annet PL lag. Så jeg trua!

Lenke til kommentar

Benzema har vært altfor ustabil i prestasjonene, ikke god nok for Real Madrid etter min mening. Vet ikke hvorfor, men jeg tåler ikke trynet til Benzema selv når han gjør det bra, skulle helst sett at vi solgte han.

 

Har ikke fulgt med mye i det siste, men ser at det spekuleres i om Higuain kommer til å bli allikevel. Han har vel ikke vært i toppform de siste årene, men jeg tror han kan gjøre det bra om han får mer tillit. Han har jo gjort det bra for Argentina i det siste og er toppscorer i den søramerikanske VM-kvalikken.

 

Når det gjelder Suarez så er han jo ganske god, men han fremstår som en av de største klysene i dagens fotball så nei takk. Vil heller se at det satses litt på Morata og Jesé.

Endret av Madr1dista
Lenke til kommentar

Hadde vært flott om Higuain blir, hvis vi ikke får noe ny spiss. Da blir situasjonen plutselig mye bedre i mine øyne. Men om vi selger Higuain, håper og tror jeg at vi får en ny spiss. Rooney kan jo også være aktuell kanskje, men personlig vil jeg ikke ha han til Madrid.

Lenke til kommentar

Hadde vært fint med Aguero, men nå ser det enda tydeligere ut som om Higuain blir. Jeg vil mye heller det enn at vi henter en rådyr spiss. Higuain er jo dessuten førstevalg på det argentinske landslaget så vidt jeg vet, foran Aguero og Tevez, så det sier jo litt selv om han ikke har storspilt for klubben.

 

Får fortsatt frysninger hver gang jeg ser dette, hans første og viktigste mål på Bernabéu. Håper han finner formen igjen og at det blir flere slike stunder i fremtiden.

Lenke til kommentar

Ja om Higuain blir, så synes jeg han skal få sjansen til å bevise i år om han er god nok. Han er absolutt en topp spiller, men usikker på om han er god nok, med tanke på at Benzema er så ustabil også.

 

Vi skal visstnok ha lagt inn budet på Bale nå. Hadde jo vært ålreit det også forsåvidt :p

Enn sinnsykt første-bud. Jeg foretrekker faktisk at vi driter i bale og heller kjøper Aguero neste år. Men kan jo alltids hende de får til begge deler. Isåfall, blir vi ett sinnsykt lag til neste år. Meeen, dette er bare rykter og spekulasjoner såklart.

 

 

"775 millioner kroner. Det er hva Real Madrid har bestemt seg for at de kan betale Tottenham for å sikre seg tjenestene til deres talisman Gareth Bale. I alle fall om du tror El Confidencial. I millioner pund (85) og euro (100) er dette mer enn Real Madrid betalte da de satte overgangsrekord og kjøpte Cristiano Ronaldo. Så er spørsmålet om det er nok til at Andre Villas-Boas tror han kan erstatte mannen som nærmest egenfotig holdt klubben fra Nord-London inne i kampen om Mesterliga-plass forrige sesong."

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Tror ikke en person med et så stort ego og bråkete personlighet hadde passet inn i klubben. Hadde garantert oppstått konflikter mellom Zlatan og enkelte spillere. Etter alle problemene rundt Mourinho vil jeg helst ha det stille og rolig.

 

Hvis vi først må hente en spiss vil jeg helst at vi går for enten Aguero, Lewandowski eller Dzeko.

Lenke til kommentar

Det kan så være, men faktum er fordeom at uansett hvilken klubb Zlatan har gått til - så har klubben hatt lykke med å vinne seriegullet. Aguero tror jeg ikke vil forlate City de førstkommende årene. Lewandowski snapper nok Bayern opp, mens Dzeko ser jeg ikke helt hvordan han skal forsterke første 11'ern.

Lenke til kommentar

Vi vant 1-0 over PSG, for de som ikke fikk med seg den kampen. Benzema goal.

 

Bale ser ut til å bli mere og mere sannsynelig nå, om man skal tro ting i media.

Men ser ut til at han blir såppas dyr, at jeg nesten håper han ikke kommer.

Da må vi selge DiMaria for en sinnsyk blodpris evt. DiMaria vil jeg ha i klubben, men er redd han kommer til å bli solgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...