SimDaDim Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Har tenkt på å kjøpe meg en bærbar for å bruke til skolen og div overvåking og slik på lan, og generel web surfing på fritid. Altså, setter ikke store krav til skjermkort. Harddisken trenger heller ikke være så stor iom at jeg har fil server hjemme som jeg har alt på. Når det gjelder nettverk så vet jeg ikke helt. Har kablelnett hjemme nå, så tipper jeg kommer til å bruke det ved overføring av filer, og tråløst ved surfing. Trenger ikke no mer en vanlig DVD rom. Har DVD brenner på stasjonære PCen. Så, dette skal altså være en helt standard student PC. Brukes til å ta notater på, lese litt e-bøker, surfe på nett, høre musikk, se på film, og alt dette her. enkle oppgaver. Skal ikke brukes til no tunge videoredigering eller animasjonsoppgaver eller no sånt. Det er hva vi har stasjonære til Hadde satt litt pris på om den hadde vært stillegående også, men det er 2.prioritet. Tenkte å sette av et sted mellom 5k og 10k kr. Så, vil ikke bruke 10k med mindre det er veldig nødvending Takk for all respons. Veldig dårlig når det gjelder bærbare. Og jo, hva er dette snakket om dual core greine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå