_norse_ Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 (endret) Eksklusive spill er jo det som får folk til å velge hvilken konsoll de skal kjøpe. Derfor er jeg litt nysgjerrig på hvilke spill som er eksklusive på de forskjellige platformene. Foreløpig har jeg kommet fram til dette: (noen av disse kommer kanskje på PC også, men tar de med hvis de bare finnes på 1 konsoll) PS3: UT2007* Heavenly Sword Fatal Inertia Untold Legends Full Auto 2* Assassin's Creed* Virtua Fighter 5 Resistance: Fall of Men Metal Gear Solid 4 Formula One 06 Killzone 2 Gran Tourismo Final Fantasy Genji 2 Warhawk Tekken 6 MotorStorm Wii: Legend of Zelda: Twilight Princess Super Smash Brothers: Brawl Animal Crossing Metroid Prime 3 Super Mario Galaxy Red Steel Super Swing Golf Trauma Center: Second Opinion Mario Strikers Charged Sonic and the Secret Rings Metroid Prime Corruption Wario Ware Smooth Moves Battalion Wars 2 Elebits Disaster: Day of Crisis Excite Trucks Final Fantasy: Crystal Chronicles - Crystal Metal Slug Anthology (metal slug 6 er eksklusivt) Project H.A.M.M.E.R. Sadness Super Monkey Ball: Banana Blitz Tony Hawk's Downhill Jam GT Pro Series X360: Kameo Perfect Dark Condemned FIFA 06: The Road to World Cup Quake 4 Dead or Alive 4 Elder Scrolls 4: Oblivion* Rumble Roses XX MotoGP '06 Table Tennis Over G Fighters Chromehounds The Outfit Dead Rising* 99 Nights Enchanted Arms Gears of Wars Lost Planet* Alan Wake Huxley Crackdown Viva Pinata Fuzion Frenzy 2 Halo 3 Lost Odyssey Too Human Bullet Witch PES 6* FIFA 07* Forza 2 Mass Effect Project Offset PGR3 *Disse spillene ryktes å komme ut på andre konsoller også Endret 28. august 2006 av espent
Lokiboki Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Eksklusive spill er jo det som får folk til å velge hvilken konsoll de skal kjøpe. Derfor er jeg litt nysgjerrig på hvilke spill som er eksklusive på de forskjellige platformene. Foreløpig har jeg kommet fram til dette: (noen av disse kommer kanskje på PC også, men tar de med hvis de bare finnes på 1 konsoll) Snip... 6756543[/snapback] Bra liste, men du har nok desverre glemt en del spill
_norse_ Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 Bra liste, men du har nok desverre glemt en del spill 6756578[/snapback] Det har jeg helt sikkert. Det er bare å komme med tillegg...
TCi Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 (endret) Disse kan du legge til på Wii: - Metroid Prime Corruption - Wario Ware Smooth Moves - Battalion Wars 2 - Elebits - Disaster: Day of Crisis - Excite Trucks - Final Fantasy: Crystal Chronicles - Crystal Bearers - Metal Slug Anthology (metal slug 6 er eksklusivt) - Project H.A.M.M.E.R. - Sadness - Super Monkey Ball: Banana Blitz - Tony Hawk's Downhill Jam Er noen til, men er ikke 100% sikker på om de er eksklusiv eller ikke. edit: En tittel til fra Ubisoft. Er egentlig et gammelt spill, men tror det skal være en remake. - GT Pro Series edit2: Quake 4 er ikke et eksklusivt 360-spill. Det finnes på PC også. Samme gjelder Condemned. Alan Wake står også registert på PC og PS3 etter som det jeg leser. Endret 28. august 2006 av TCi
Civilix Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 360: Project Offset PGR3 (hvordan denne ikke er på listen enda er litt rart)
FJERNET111 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 edit2: Quake 4 er ikke et eksklusivt 360-spill. Det finnes på PC også. Samme gjelder Condemned. Alan Wake står også registert på PC og PS3 etter som det jeg leser. 6756932[/snapback] Vi snakker vel her om konsollekslusive spill og tar da ikke med PC i beregningen eller? Så om spillet kommer til PC så er det fremdeles eklusivt til en konsoll hvis ingen av de andre får dette spillet.
_norse_ Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 Alan Wake står også registert på PC og PS3 etter som det jeg leser. 6756932[/snapback] Microsoft Games Studios er nå utgiver av spillet så det kommer neppe til PS3, men det var meningen at det skulle komme til PS3 før MS kjøpte rettighetene.
TCi Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 edit2: Quake 4 er ikke et eksklusivt 360-spill. Det finnes på PC også. Samme gjelder Condemned. Alan Wake står også registert på PC og PS3 etter som det jeg leser. 6756932[/snapback] Vi snakker vel her om konsollekslusive spill og tar da ikke med PC i beregningen eller? Så om spillet kommer til PC så er det fremdeles eklusivt til en konsoll hvis ingen av de andre får dette spillet. 6757033[/snapback] Ok. Den er grei Alan Wake står også registert på PC og PS3 etter som det jeg leser. 6756932[/snapback] Microsoft Games Studios er nå utgiver av spillet så det kommer neppe til PS3, men det var meningen at det skulle komme til PS3 før MS kjøpte rettighetene. 6757052[/snapback] Ja, det var sant. Kom på det nå som du nevner det.
kewell79 Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Her er hele listen med 1 og 3 party support
MindTooth Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Du trenger å oppdatere listen, espent[/url]
_norse_ Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 Du trenger å oppdatere listen, espent[/url] 7107017[/snapback] hehe, denne hadde gått i glemmeboka ja. Flott at en viss person har laget en mer oppdatert liste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå