Gå til innhold

Blizzard jobber med tre nye spill (PC)


Anbefalte innlegg

Håper ikke diablo 3 og starcraft 2 kommer hvertfall, syntes blizzard burde tenke nytt ikke bare kopiere de samme gammle spilla.. Hadde nok tjent mye mer ved å lage en ny "serie" med spill hvis jeg kan kalle det det..

6745965[/snapback]

 

Nå vil vel jeg vel si at de ikke kopierer de gamle spillene, men videreutvikler dem til å passe nåtidens spillmoter. Og om de tjener så mye mer på å lage helt nye spill tror jeg ikke. Det er bare å se rundt på hvor mange som sammenligner andre spill med nettopp Warcraft, starcraft og Diablo ennå den dag i dag. Mange vil heller ha nye spill med disse titlene enn kopier fra andre produsenter. Så jeg tror de fremdeles vil tjene mest på å opprettholde den spillgruppen de har i dag. Men det er bare mine tanker om emnet :) Uansett hva som skulle dukke opp tror jeg vi må vente en stund for det er ferdig utviklet. Diablo 2 kom jo 1 1/2 år etter orginal release dato :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor har jeg ikke lagt merke til denne nyheten før nå!? Fy svarte så digg dette her blir. Hvem gleder seg ikke til et Diablo 3 og Starcraft 2? Dersom Diablo 3 lanseres til neste år samtidig som min nye PC kommer jeg til å grine av lykke. Det blir som bursdag, julaften, nyttårsaften, påskeaften, 17. mai og alt på en gang.

Lenke til kommentar

Tror noen kanskje bør sjekke opp hva "melking" egentlig betyr. Å lage et godt spill og en god utvidelsespakke faller ikke akkurat innunder den beskrivelsen. Sims og Battlefield, derimot, der kan jeg si meg enig.

 

Så er det jo selvfølgelig mulig at dagens fjortisdotter ikke har samme forhold til Blizzard som dem som har fulgt dem siden Rock n' roll racing og Lost vikings.

Lenke til kommentar

The Lost Vikings er elskverdig :love:

 

Blizzard er ein av, etter min meining, verdas beste spelutviklarar, det meste dei tar i blir til gull. Det er ikkje tilfeldighetar som gjer Starcraft, Warcraft, WoW, Diablo osv...då elska av folket. Å kalle ein oppfølgar til eit av tidenes mest likte spel blir heilt på trynet.

Lenke til kommentar
har bare en kommentar: TRAGISK!

6746544[/snapback]

 

 

Hva er tragisk? At verdens mest suksessrike utvikler har planer om å lage flere spill?

 

Når Blizzard lager spill er det godt mulig det har blitt gjort før, men de gjør det alltid så bra at de forandrer sjangeren for alltid. MMORPG, RTS og action-RPG hadde ikke vært den samme uten Blizzard, for å si det mildt.

 

Av de 15 PC-spillene i verden som har solgt mest, uansett sjanger, uansett år, er 7 av dem Blizzard-spill...

Lenke til kommentar
Å herregud, er dere klar over hvor mange liv blizzard ødelegger med wow?

 

Det burde bli sperret eller maks 10timer i uka  :mad:

6740735[/snapback]

 

Helt enig.

 

Alkohol og røyk er ulovlig for folk under atten, og ødelegger mange liv. Wow er et spill som er lovlig for alle aldere, eller over tolv da, og det koster 100kr i måneden, 1200 i året, for å miste sitt eget liv. Det blir som coca cola light. Man drikker en drink som er lovlig for alle aldere, mens man betaler i bøtter og spann for å miste synet, sakte men sikker, og ødelegge nyra.

 

Smakstilsettningstoffer er også ødeleggende for kroppen , og man blir avhenngiv av det.

 

For å si noe annet også, selv om dette er offtopic de gale admin ulvene er ute etter å ta:

"Fattigdommen er mulig å stoppe, kun for en mann. Tenk hva hele verden kunne gjort hvis de ikke hadde vært så egoistiske. Men istedenfor ruster de bare opp for å ta over nye steder, og la fattigdommen fortsette verden over."

Lenke til kommentar

En ting kan i allefall sies om Blizzard, og det er at det ikke slipper dritt til salgs... Mange kan kanskje mislike Diablo, Starcraft eller Warcraft -spillene, men alle spillene er likevel knakende gode spill - sett med nøytrale øyne.

 

Eksempel på hvor nøye Blizzard er på det er jo Starcraft:Ghost... Husker ikke hvor mange år det er siden de ble annonsert - mange nok i hvertfall, og så avbryter de det / setter utviklingen på pause, fordi de mente det ikke ville bli bra nok.

 

Hvis du spør meg om hvem som generelt sett lager de beste spilla, så er det Blizzard - by far. Når de kommer med oppfølgere så er det ikke noe dritt der i gården.

 

Noen misliker de, ok. Men spillene er kvalitetsspill uansett. Personlig liker jeg ikke RTS som Starcraft eller Warcraft noe særlig (av den grunn at jeg suger på RTS), men spillene er likevel knakende bra.

Lenke til kommentar
Tror noen kanskje bør sjekke opp hva "melking" egentlig betyr. Å lage et godt spill og en god utvidelsespakke faller ikke akkurat innunder den beskrivelsen. Sims og Battlefield, derimot, der kan jeg si meg enig.

 

Så er det jo selvfølgelig mulig at dagens fjortisdotter ikke har samme forhold til Blizzard som dem som har fulgt dem siden Rock n' roll racing og Lost vikings.

6748026[/snapback]

 

Må ærlig innrømme at jeg har ikke følgt Blizzard lenger enn siden Diablo, men det er ikke relevant for å kunne bedømme om de driver med melking eller ikke. Jeg har god oversikt over hva de har gitt ut den siste tiden, og for meg faller det inn under melkekategorien.

 

Tre Diablo-titler, og de har sagt at de kommer til å gi ut fler.

To Starcraft-titler, en kommende, antakeligvis fler. De hadde også tenkt til å gi ut en Starcraft-versjon til konsoll.

Fire Warcraft-titler, WoW inkludert, ekspansjonspakken er på vei, og de har annonsert at de skal gi ut en hvert år fremover, og ikke glem filmen.

 

Det bør ikke være så vanskelig å se trenden her.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Superutvikleren Blizzard har hintet om kommende prosjekter, og fortalt at de planlegger å lansere en ny World of Warcraft-ekspansjon hvert år.

 

 

Les mer

6740405[/snapback]

 

 

Å herregud, er dere klar over hvor mange liv blizzard ødelegger med wow?

 

Det burde bli sperret eller maks 10timer i uka :mad:

6740735[/snapback]

 

Haha. Dop, alkohol, røyk, voltekt, og vold er et mye større problem.

WOW, holder 5 millioner folk unna trøbbel.

Lenke til kommentar
Tror noen kanskje bør sjekke opp hva "melking" egentlig betyr. Å lage et godt spill og en god utvidelsespakke faller ikke akkurat innunder den beskrivelsen. Sims og Battlefield, derimot, der kan jeg si meg enig.

 

Så er det jo selvfølgelig mulig at dagens fjortisdotter ikke har samme forhold til Blizzard som dem som har fulgt dem siden Rock n' roll racing og Lost vikings.

6748026[/snapback]

 

Må ærlig innrømme at jeg har ikke følgt Blizzard lenger enn siden Diablo, men det er ikke relevant for å kunne bedømme om de driver med melking eller ikke. Jeg har god oversikt over hva de har gitt ut den siste tiden, og for meg faller det inn under melkekategorien.

 

Tre Diablo-titler, og de har sagt at de kommer til å gi ut fler.

To Starcraft-titler, en kommende, antakeligvis fler. De hadde også tenkt til å gi ut en Starcraft-versjon til konsoll.

Fire Warcraft-titler, WoW inkludert, ekspansjonspakken er på vei, og de har annonsert at de skal gi ut en hvert år fremover, og ikke glem filmen.

 

Det bør ikke være så vanskelig å se trenden her.

6749810[/snapback]

 

Melking er å gi ut noe dritt, og utnytte navnet med middelmådige spill bare for å tjene litt ekstra penger, med små, unyttige expansions (Sims!).

 

At du mener at det er melking at de "hadde tenkt" å gi ut en tittel til konsoll, faller på sin egen urimelighet... Som nevnt over så ble dette kansellert / lagt på hold fordi det ikke var godt nok. Dette viser jo at de slettes ikke melker, men bare velger den aller beste fløten, og lar melka gå til spille :)

 

En WoW-expansion i året? Er det mye? Hva med SOE og Everquest? Der kommer nå expansion nummer TOLV siden releasen i 1999... Ofte to stk i året. Omtrent null content kom der utenfor expansion (da jeg spilte det fra 2000-2003). DET er melking.

 

I WoW kommer i allefall nye ting hele tiden, gratis, og det er derfor det har tatt så lang tid med expansionen også, fordi teamet ikke ville fokusere på expansion med en gang heller. Når nå den første expansionen kommer til WoW, så er det 2 år siden det var lansert i USA. I et MMORPG er det LANG tid. De fleste andre har allerede hatt et TO expansions på denne tiden, og er klar for sin tredje.

 

Tre diablo titler på over 10 år? Da regner du med expansion her og. Det bra med Blizzard er at de fortsatt driver på og patcher spillene, de er ikke lagt på hylla fordi de jobber med noe annet. Siste Starcraft patch (1.14) kom nylig.

 

To starcraft-titler på 10 år (hvorav en er expansion til et av verdens mest populære spill). Melking? Unnskyld meg men, *himlemedøynene*.

 

De har da også gitt ut mer enn fire warcraft titler, expansion til warcraft III, og expansion til warcraft II? Husker ikke sistnevnte - men har i allefall kommet i flere utgaver.

 

Du sier selv at du har ikke har fulgt Blizzard, men at det ikke er relevant? Bare fordi du leser på et papir hva de har sluppet så vet du hva melking er? Da er i såfall hvert eneste spill som slippes i hele verden, bortsett fra et og annet nytt konsept (spore kanskje), melking av et eller anna.

Lenke til kommentar

BTK: Melking er ikke å gi ut mange spill, melking er å gi ut mange dårlige spill, noe Blizzard, i følge alle anmeldere og største delen av spillmiljøet, ikke har gjort. De bruker 3-7 år på å utvikle spillene sine, og du synest de melker? Enig med Psilocybe, sjekk ut hva melking betyr før du uttalerer deg om det neste gang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...