Gå til innhold

Blizzard jobber med tre nye spill (PC)


Anbefalte innlegg

Blir artig å se om de klarer å gjennskape magien med et nytt Diablo3, føler liksom at den sjangerene ikke har så mye mer å bygge på.

 

At det blir flere ekspansjonspakker til WoW er vel det jeg ser mest frem til, men det var heller ikke akkurat uventet. Egentlig rart de har ventet så lenge med å lansere BurningCrusade.

 

Starcraft 2 er nok det jeg ser mest frem til, SC:BW spilte jeg sist på TG06 sammen med 3 andre kamerater og det er alltid like artig.

 

Det er noe av det Blizzard gjør best, de lager spill som varer. Diablo2 og Warcraft3 og Starcraft er alle spill som fortsatt spilles utrolig mye hver dag. Andre spillutviklere ville nok offra både ene og andre beinet for å få bare 1 av de suksessene Blizzard har hatt med sine 3 franchiser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal jeg nevne noen titler på spill jeg liker egentlig? Hvilken relevans har det i forhold til diskusjonen som har vært gående her?

6762655[/snapback]

 

Av den grunnen fordi jeg spurte, fordi jeg er interessert i å høre om slike spill da jeg selvsagt også liker orignale og non-repetive spill. Dessverre vet jeg om veldig veldig få.

 

Hvilken relevans det har? Jo, det ville vært flott å høre den andre siden av saken din, og ikke bare hva du mener er melking. Til nå har du ikke oppgitt en eneste god grunn til at Blizzard i følge deg, melker. Joda, du har nevnt at de har gitt ut, hva var det, 13 titler på... 12 år - fortdelt på 3 sjangere og 4 forskjellige navn. Og..?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...