Gå til innhold

Intelligent musehjul


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*sukk* Kan vi ikke få noen rå mus for oss som er venstrehendte? Det er jo så irriterende å se at alt enten er ergonomisk tilpasset høyrehendte eller ikke ergonomisk tilpasset noe som helst.

6739993[/snapback]

Bruk musa med høyrearmen vel! Jeg er selv venstrehendt, men høyrearmen er min musearm. :)

Lenke til kommentar
Trådløs Logitech funker da fortreffelig det.

6743096[/snapback]

 

Andre er nok ikke enig med deg, les eksemeplvis svarene til denne brukertesten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=498508&st=20

 

Kjøpte selv to sett med MX5000: toppsettet til Logitec med trådløst tastatur og mus; som aldri har fungert(musepekeren danser for seg selv i ny og ne, tastaturet skriver dobblet osv). Har søkt og søkt, fulgt alle råd heri rådene fra Logitech som selv kjenner til problemene. På hele 4 forskjellige maskiner har vi forsøkt disse(3 operativsystemer), men uten hell - og som sakt andre råd som lengre usb lednigner osv er forsøkt...

 

Leveregelen jeg fikk etter denne erfaringen var, som sakt; styr unna Logitech og trådløse produkter:-) og i dag bruker jeg tastatur og mus med tråd:-D

6743190[/snapback]

 

Og som vi ser har du mange grunnlag....

Logitech og bluetooth har hatt en del problem, men vanlig trådløs har jeg hørt lite om

Lenke til kommentar
Dersom disse er trådløse så styr unna - det kan ikke Logitech i det hele tatt!

6741127[/snapback]

 

njaa, til spill ja, men det gjelder alle spill (tenker på FPS spill, som krever veldig rask respons (jeg kjører selv 1000hz på min mus) men til mange spill, gjenre strategispill, i windows og veldig mange andre ting er den veldig god til. bra presisjon, er bare litt delay på trådløs mus. blir nok bedre med tiden.

Lenke til kommentar

Nåja... et musehjul som tar hennsyn til programvaren som kjøres er vel neppe "revolusjonært" .... slike løsninger baserer seg også på at styreprogrammet har en profil å støtte seg på og at den gjennkjenner programmet du kjører, så det er lite robust.

 

Den nye designen er jeg litt skeptisk til. Det har sikkert godt håndgrep, men det har aldri bært noe problem på logitechs nyere mus, men folk osm er vandt til å finger-styre (i motsetning til å styre med hele hånden) kan bare glømme den der. Jeg er blandt de førstnevnte, ellers hadde jeg nok hatt en mx1000 eller noe sånt nå.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Angående DPI på denne musen, så har jeg ikke klart å finne noe om dette selv. Kan de som evt har funnet noe gi en link på det?

 

Personlig ville jeg synes det var rart om denne har 2000 DPI, siden Logitech ikke har nevnt noe om det (jeg har ikke klart å finne det noe sted i alle fall). Når de ikke nevner noe, pleier det som regel å bety at tallet ikke er noe å skryte av etter mine erfaringer.

Endret av Juke
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

jeg leter etter en mus som er god nok til å erstatte min Razer Diamondback. Det jeg liker spesielt med den er at jeg kan holde ned musehjulet og stille følsomheten trinnløst.

 

Det jeg ikke liker med den er at den er hverken fugl eller fisk når det gjelder finger eller håndmanøvrering. Den er for lav rett og slett.

 

Ellers har den får dårlige og vanskelig navigerte knapper på sidene, jeg kunne tenkt meg flere knapper og at det er letter å nå dem. Jeg klarer ikke nå dem uten å slippe grepet. Spesielt gjelder dette høyre side.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...