Gå til innhold

SE neste presentasjon


Anbefalte innlegg

Joda, forstår SE sin tankegang, og har selvfølgelig respekt for at de gjør det som sikrer dem mest overskudd. Jeg, som forbruker, liker dog ikke at de lar vær å inkludere ting som ikke ville kostet dem et øre mer i produksjonskostnader, rett og slett fordi de ikke ønsker at mobilen skal være bra på dette. De har altså muligheten til å lage en alt-mulig-mobil, men det er ikke teknologi, størrelse, pris eller noe slikt som hindrer dem, det er at de ikke vil konkurrere med seg selv.

 

Det er ikke bare SE som segmenterer mobilene i ulike klasser fremover, de andre kommer også snart med dette.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei.

 

Mulig dette er besvart tidligere eller at det er litt ot, men fant ikke ut av det.. Ca når "tror" dere Se vil komme med info om de neste kommende moddelene sine?

 

Hadde nesten bestemt meg for å kjøpe w850i, men syntes liksom forskjellene i fra min w800i og den er så små.. så tenkte kanskje å vente til Se viser fram de nyeste herlighetene, og se om det er noe å vente på :)

 

Drømmen hadde vært W850i med 3,2 megapixelkamera.. men det strider vel litt i mot" oppdelingen" Se har begynt med.. Likte foresten veldig godt At se har Prøvd seg på "slide" telefoner, som W850i og den japanske W42s(se bilde)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Kan du ikke komme med noen ny info om lanseringen bmwm3? Nå synes jeg vi har ventet lenge nok på den :)

6944583[/snapback]

 

Må si meg enig her, har vært noe stille fra bmwm3 de siste tiden, på tide med en update nå :)

6944667[/snapback]

 

Savner dere meg, så hyggelig - hehe..

Vel grunnen til at jeg har vært stille har hatt sine grunner, ting er veldig diskret om dagen.

:)

 

Jeg har nevnt det er en ny model i emotions serien, ved navn Milo.

men vi ser ikke denne ved neste presentasjon etter hva jeg har forstått.

Vi vil se 3 mobiler, som nevnt tidligre, i to forskjellige former.

Ingen med åpent OS denne gangen (M600 med 3,2 megapxl kamera er for senere, 1Q 07 ser det ut til, muligens en annen enhet også, ja den ene er handycam)

 

En ny klasse kommer snart, og en annen (hvis ikke to) vil forsvinne, K ser ut til å forsvinne første halvår 07.

 

Når det gjelder 07, vil det dukke opp mye interresant i 1Q og 2Q, denne perioden vil være den mest interresante på svært lenge, da snakker vi om alle produsenter.

Stikkordet er 3GSM, her vil det være mye spennende!

 

:yes:

Lenke til kommentar
Ahh, dette blir spennende.

 

Hva er det som vil erstatte den nåværende "k-serien" ?

6946107[/snapback]

 

Antaglig C-serien (Cyber-shot) :)

6946408[/snapback]

Mye mulig, men hva er "handycam" som det har vært snakk om i denne tråden?

6946431[/snapback]

Videokamera. :)

Følger i Nokia's fotspor kanskje, og forhåpentligvis enda bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...