Gå til innhold

SE neste presentasjon


Anbefalte innlegg

Vi får kryssefingrene for at Se gjør det bedre enn nokia mtp. handycam serien sin, som også er et merke navnene til Sony, desverre synest jeg som akam-person at det er synd sony vil ha merkenavnene sine på mobiltelefoner.

6947461[/snapback]

 

Synd?

Tenk på Walkman, Sony eide mer eller mindre det bærbare musikk markedet i en periode, nå ligger de langt langt etter Ipod bl.a.

Så at de går inn i andre markeder med kjente og profilerte navn er nok bare fornuftig.

Se på Nokia mht markedsføringen av CZ, navn selger, kvalitet gjør det nødvendigvis ikke.

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi får kryssefingrene for at Se gjør det bedre enn nokia mtp. handycam serien sin, som også er et merke navnene til Sony, desverre synest jeg som akam-person at det er synd sony vil ha merkenavnene sine på mobiltelefoner.

6947461[/snapback]

 

Synd?

Tenk på Walkman, Sony eide mer eller mindre det bærbare musikk markedet i en periode, nå ligger de langt langt etter Ipod bl.a.

Så at de går inn i andre markeder med kjente og profilerte navn er nok bare fornuftig.

Se på Nokia mht markedsføringen av CZ, navn selger, kvalitet gjør det nødvendigvis ikke.

;)

6948038[/snapback]

 

Akkurat det jeg tenker på, de selger noe med merkenavnet for å lokke til seg kunder, mtp. kvaliteten der kommer ut av produktene er ikke mye å skryte av i forhold til den vi finner i produktene som opprinnelig bærer og preger disse navnene.

 

Nokia selger rått på carl zeiss, men walkamn og handycam o.l vil ikke så mye lenger bli assosiert med sony i seg selv, men mobiltelefoner med "jallafunksjoner" i forhold til de ekte varene. Cybershot-telefonene kan ikke måle seg på langt nær en prestasjon som et virkelig cybershot kamera fra sony.

Lenke til kommentar
Vi får kryssefingrene for at Se gjør det bedre enn nokia mtp. handycam serien sin, som også er et merke navnene til Sony, desverre synest jeg som akam-person at det er synd sony vil ha merkenavnene sine på mobiltelefoner.

6947461[/snapback]

 

Synd?

Tenk på Walkman, Sony eide mer eller mindre det bærbare musikk markedet i en periode, nå ligger de langt langt etter Ipod bl.a.

Så at de går inn i andre markeder med kjente og profilerte navn er nok bare fornuftig.

Se på Nokia mht markedsføringen av CZ, navn selger, kvalitet gjør det nødvendigvis ikke.

;)

6948038[/snapback]

 

Akkurat det jeg tenker på, de selger noe med merkenavnet for å lokke til seg kunder, mtp. kvaliteten der kommer ut av produktene er ikke mye å skryte av i forhold til den vi finner i produktene som opprinnelig bærer og preger disse navnene.

 

Nokia selger rått på carl zeiss, men walkamn og handycam o.l vil ikke så mye lenger bli assosiert med sony i seg selv, men mobiltelefoner med "jallafunksjoner" i forhold til de ekte varene. Cybershot-telefonene kan ikke måle seg på langt nær en prestasjon som et virkelig cybershot kamera fra sony.

6949799[/snapback]

 

mobiltelefoner med "jallafunksjoner"? Syntes nå at Walkman mobilene absolutt lever opp til navnet sitt. Det musikk telefoner av ypperste kvalitet syntes nå jeg. Men når det gjelder cyber shot så er jeg enig. Men det selger sikkert som hakka møkk bare på grunn av navnet..

Lenke til kommentar

nå leverer jo cybershot mobilene noe av det beste innen mobilkameraer for tiden. greit nok, dem er ikke på linje med ett dedikert digitalkamera, men for en kameramobil så er det noe av det beste du kan sette klørne i.

 

så en SE cybershot mobil sier for meg at dette er en mobil hvor kameraet har stått i fokus heller den slengt med som en artig ekstrafunksjon.

Lenke til kommentar
Når du snakket om walkman, så, ja de lever til en viss grad opp til navnet, men jeg vil ikke påstå at det er like bra som "the real thing"

6953040[/snapback]

 

Neste generasjon W har bedre lyd enn tidligre, og har lyttetid på 28-30 timer.

Den første av disse er W850/W950.

Personlig så slipper jeg gjerne å drasse med meg en ekstra gadget, hvis en kan utfylle flere behov.

:)

 

Her er en festlig gadget, en SE klokke, med bluethooth.

 

http://www.gizmodo.com/gadgets/cellphones/...atch-203782.php

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Brukersnittet er en del av opperativsystemet da - ergo den utseende og funksjonelle delen av et opperativsysem ;)

6961003[/snapback]

Om neste telefon i N-serien har Symbian OS 9.1 og Serie60 v4 si du da den har oppdatert OS eller UI? :whistle:

 

Vil "K810" være den første telefonen med ny UI? Noen som vet noe mer om denne modellen? :hmm:

6961103[/snapback]

Første med nye UI, ja. Som bmwm3 har sagt tidligere i tråden, ny UI, økt internminne og bedre video.
Lenke til kommentar
Brukersnittet er en del av opperativsystemet da - ergo den utseende og funksjonelle delen av et opperativsysem ;)

6961003[/snapback]

Om neste telefon i N-serien har Symbian OS 9.1 og Serie60 v4 si du da den har oppdatert OS eller UI? :whistle:

6961212[/snapback]

 

det der er en av tingene med symbian som gir meg grå hår.

hadde det enda vært mulig for bruker å skifte UI i ettertid slik en kan med linux-GUIer :p

Lenke til kommentar
Brukersnittet er en del av opperativsystemet da - ergo den utseende og funksjonelle delen av et opperativsysem ;)

6961003[/snapback]

Om neste telefon i N-serien har Symbian OS 9.1 og Serie60 v4 si du da den har oppdatert OS eller UI? :whistle:

 

Da har den jo oppdatert OS, men uten et OS vil det heller ikke være et UI?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...