Gå til innhold

Liker du og fiske?


dnivyo1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fluefiske må være noe av det artigeste og mest spennende man kan gjøre. Blikkstille vann og en tørrflue er noe jeg anbefaler på det aller varmeste, men når det er nevnt så er jeg ikke like begeistret for andre fiskemetoder:

 

Isfiske: Du verden så kjedelig det er å stirre ned i det hullet og jokke opp og ned med den knøttlille fiskestangen. Har aldri fått fisk og jeg sluttet helt med isfiske da min lillesøster fikk en røye på 2kg. Tror jeg var rundt 10år og hun var 8år, der og da knuste hun den lille interessen jeg hadde for isfiske. Aldri mer...

 

Fiskestang+sluk: Etter at jeg begynte med fluestang har jeg ikke rørt en slukstang, det blir rett og slett for kjedelig.

 

Fiskestang festet i båt: Husker ikke hva det heter, men mener sånn greie som er festet fast i båten og alt man gjør er å feste mange sluker o.l på snøret og la det synke. Så venter man en liten stund og sveiver opp igjen, hva er spennende med det? :confused:

Lenke til kommentar

Jeg kan være på havet og fiske i mange timer.

det lengste jeg har giddet og vært på havet er rundt 9 timer.

En gang fikk vi en fisk på 4 kg. den var spist på av en stor fisk. vi måtte bare kaste fisken siden det var så mye bitemerker på den.

Den største fisken jeg har fått er 2 torsker på rundt 15-17 kg.

Hva er deres største fisk*?

Lenke til kommentar

Jeg fisket litt i sommer og det var egentlig ikke så rent ille som jeg hadde trodd, men samtidig ikke noe jeg vil gjøre veldig ofte. Jeg fikk for eksempel ingen fisk, men det var like spennende å følge med på hva mine fettere fikk. Og vi fisket ikke noe med stang, vi fisket med en sånn greie med masse tråd og kroker på, fra en båt, uten noen stang... Hvis dere skjønner :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Liker veldig godt å fisk med båtstang (kortere og tykkere enn fluestang)

Bruker bunnsnøre, noe som tilsier at det blir en del torsk, men får da av og til litt annet også. Jeg er personlig ikke så glad i fisk, så alle naboene blir glade og fornøyde når jeg gir dem fiskene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...