Gå til innhold

"Test" av 360-kamera


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj, hadde håpet gaming generelt stoppet med alt dette eyetoy tullet og wii styre måter i spill. Nå ser det ut som driten kommer til 360 også.

6741999[/snapback]

 

Har du noengang sagt noe positivt om 360?

6742010[/snapback]

 

Dette var om dette tullet generelt. Samme driten om det er på 360, Wii eller PS3.

Lenke til kommentar
Æsj, hadde håpet gaming generelt stoppet med alt dette eyetoy tullet og wii styre måter i spill. Nå ser det ut som driten kommer til 360 også.

6741999[/snapback]

 

Har du noengang sagt noe positivt om 360?

6742010[/snapback]

 

Dette var om dette tullet generelt. Samme driten om det er på 360, Wii eller PS3.

6742066[/snapback]

 

Men synes du ikke at det er positivt at folk med 360 kan ha de nogenlunde samme mulighetene som

dem med PS2?

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Æsj, hadde håpet gaming generelt stoppet med alt dette eyetoy tullet og wii styre måter i spill. Nå ser det ut som driten kommer til 360 også.

6741999[/snapback]

 

Har du noengang sagt noe positivt om 360?

6742010[/snapback]

 

Dette var om dette tullet generelt. Samme driten om det er på 360, Wii eller PS3.

6742066[/snapback]

 

Men synes du ikke at det er positivt at folk med 360 kan ha de nogenlunde samme mulighetene som

dem med PS2?

6742076[/snapback]

 

Poenget er at jeg liker ikke retningen spill nå ser ut til å ta. Nå er det ingen konsoller frie for dette tullet. Snart er det vel ikke annet enn spill med kamera tull, veive med armene for å styre osv..

 

360 var jo et lite håp om at det ville man slippe mye av der, men tydeligvis ikke.

Endret av Staal
Lenke til kommentar

Ser ikke problemet i å bevege seg i bredden når det gjelder konsoller, ingen som tvinger noen til å veive med noe som helst.

 

Jeg liker ikke reality-tv, men det fikser jeg med knappen. På samme måte kan de som ikke liker eye-toy, wii etc. la være å kjøpe

Lenke til kommentar
Æsj, hadde håpet gaming generelt stoppet med alt dette eyetoy tullet og wii styre måter i spill. Nå ser det ut som driten kommer til 360 også.

6741999[/snapback]

 

Har du noengang sagt noe positivt om 360?

6742010[/snapback]

 

Dette var om dette tullet generelt. Samme driten om det er på 360, Wii eller PS3.

6742066[/snapback]

 

Men synes du ikke at det er positivt at folk med 360 kan ha de nogenlunde samme mulighetene som

dem med PS2?

6742076[/snapback]

 

Poenget er at jeg liker ikke retningen spill nå ser ut til å ta. Nå er det ingen konsoller frie for dette tullet. Snart er det vel ikke annet enn spill med kamera tull, veive med armene for å styre osv..

 

360 var jo et lite håp om at det ville man slippe mye av der, men tydeligvis ikke.

6742102[/snapback]

 

I himmelens navn.. No offence, men jeg skjønner ikke hva problemet er.

De som ønsker å bruker penger på "kamera tull, veive med armene for å styre osv" kan vel bare kjøpe det, mens de som ikke liker det kan la være.

Skjønner ikke hvordan et sånt produkt kan være negativt da det bare gir forbrukerene enda flere muligheter, samtidig som det på 360 er 100% valgfritt om man vil ha eller ikke.

Lenke til kommentar
Æsj, hadde håpet gaming generelt stoppet med alt dette eyetoy tullet og wii styre måter i spill. Nå ser det ut som driten kommer til 360 også.

6741999[/snapback]

 

Har du noengang sagt noe positivt om 360?

6742010[/snapback]

 

Dette var om dette tullet generelt. Samme driten om det er på 360, Wii eller PS3.

6742066[/snapback]

 

Men synes du ikke at det er positivt at folk med 360 kan ha de nogenlunde samme mulighetene som

dem med PS2?

6742076[/snapback]

 

Poenget er at jeg liker ikke retningen spill nå ser ut til å ta. Nå er det ingen konsoller frie for dette tullet. Snart er det vel ikke annet enn spill med kamera tull, veive med armene for å styre osv..

 

360 var jo et lite håp om at det ville man slippe mye av der, men tydeligvis ikke.

6742102[/snapback]

 

I himmelens navn.. No offence, men jeg skjønner ikke hva problemet er.

De som ønsker å bruker penger på "kamera tull, veive med armene for å styre osv" kan vel bare kjøpe det, mens de som ikke liker det kan la være.

Skjønner ikke hvordan et sånt produkt kan være negativt da det bare gir forbrukerene enda flere muligheter, samtidig som det på 360 er 100% valgfritt om man vil ha eller ikke.

6742182[/snapback]

 

Snart vil sikkert alle spill benytte seg av disse horrible styre måtene. Det er problemet. Man slipper ikke unna på noen konsoll lenger. Som om ikke Wii var ille nok.

Lenke til kommentar
Snart vil sikkert alle spill benytte seg av disse horrible styre måtene. Det er problemet. Man slipper ikke unna på noen konsoll lenger. Som om ikke Wii var ille nok.

6743257[/snapback]

 

Du tror at snart krever alle spill at man veiver med armene og hopper? Riiiight... E'kke helt enig der, altså. :hmm:

 

Kom med en noenlunde grunn, og forklaring så kanskje. Men hvis du bare fortsetter å synse ser jeg ikke poenget, egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...