Gå til innhold

"Test" av 360-kamera


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Snart vil sikkert alle spill benytte seg av disse horrible styre måtene. Det er problemet. Man slipper ikke unna på noen konsoll lenger. Som om ikke Wii var ille nok.

6743257[/snapback]

 

Du tror at snart krever alle spill at man veiver med armene og hopper? Riiiight... E'kke helt enig der, altså. :hmm:

 

Kom med en noenlunde grunn, og forklaring så kanskje. Men hvis du bare fortsetter å synse ser jeg ikke poenget, egentlig.

6743345[/snapback]

 

Det tror jeg ja. Og hvis Wii blir en suksess, noe jeg frykter og finner meget sannsynlig, si farvel til topp teknologi og vanlige kontrollere i større og større grad.

 

Er jo opplagt at dette vil øke voldsomt denne generasjonen nå som alle konsoller satser så mye på kamera og wii lignende kontroll. Neste generasjon blir vel ikke annet og derfor også middelmådig teknologi fordi Wii beviste at tech ikke betyr særlig mye.

Endret av Staal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snart vil sikkert alle spill benytte seg av disse horrible styre måtene. Det er problemet. Man slipper ikke unna på noen konsoll lenger. Som om ikke Wii var ille nok.

6743257[/snapback]

 

Du tror at snart krever alle spill at man veiver med armene og hopper? Riiiight... E'kke helt enig der, altså. :hmm:

 

Kom med en noenlunde grunn, og forklaring så kanskje. Men hvis du bare fortsetter å synse ser jeg ikke poenget, egentlig.

6743345[/snapback]

 

Det tror jeg ja. Og hvis Wii blir en suksess, noe jeg frykter og finner meget sannsynlig, si farvel til topp teknologi og vanlige kontrollere i større og større grad.

 

Er jo opplagt at dette vil øke voldsomt denne generasjonen nå som alle konsoller satser så mye på kamera og wii lignende kontroll. Neste generasjon blir vel ikke annet og derfor også middelmådig teknologi fordi Wii beviste at tech ikke betyr særlig mye.

6743417[/snapback]

 

Jeg tror nok det alltid kommer til å være et alternativ for dem som vil ha next-gen-grafikk, neste-generasjons-spillkonsoller vil kanskje inneholde både interaktivt gameplay og next-gen-grafikk.

Lenke til kommentar
Snart vil sikkert alle spill benytte seg av disse horrible styre måtene. Det er problemet. Man slipper ikke unna på noen konsoll lenger.

Dette kameraet er noe helt annet enn Wii-kontrolleren. Du trenger ikke å gjøre store bevegelser med Wii.

 

Som om ikke Wii var ille nok.

6743257[/snapback]

Så du er en elitist som mener at det er best å ha kompliserte kontrollere med så mange knapper som mulig, så vanlige folk ikke gidder å spille?

Lenke til kommentar
Det tror jeg ja. Og hvis Wii blir en suksess, noe jeg frykter og finner meget sannsynlig, si farvel til topp teknologi og vanlige kontrollere i større og større grad.

Vanlige kontrollere er kompliserte og lite brukervennlige.

 

Kontrolleren i Wii i seg selv er "topp teknologi". At Wii ikke har HD-grafikk skyldes at HD ikke er særlig utbredt enda, og Nintendo ville satse på noe helt annet enn kun grafikk. Grafikken nå begynner jo å bli så god uansett at det er på tide å satse på noe annet.

 

Men folk som kun tenker grafikk og ikke gameplay trenger ikke bekymre seg. Nintendos neste konsoll vil komme med HD-støtte, og selvsagt penere grafikk. Det er ikke slik at all annen teknologi stopper opp bare fordi Nintendo overkjører de andre konsollene med en ny vri på kontrolleren.

 

Er jo opplagt at dette vil øke voldsomt denne generasjonen nå som alle konsoller satser så mye på kamera og wii lignende kontroll. Neste generasjon blir vel ikke annet og derfor også middelmådig teknologi fordi Wii beviste at tech ikke betyr særlig mye.

6743417[/snapback]

Det er klart at hvis man er så overfladisk at man mener at kun grafikk har noe å si så kan man nok begynne å sutre om tåpelige ting som at "Wii stopper utviklingen" el.l. Men faktum er at utviklingen slett ikke stopper opp. Neste generasjons spillkonsoller vil naturligvis ha mye bedre grafikk enn Wii, 360 og PS3. At Nintendo revolusjonerer kontrolleren betyr ikke at alt annet stopper opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...