Gå til innhold

Lei av og vente... på Conroe!


Roug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg vært og hentet min E6600 på postkontoret. To dager tok det fra jeg bestilte til jeg sto med den i hånda. Komplett derimot har ikke rørt min bestilling på skjermkort, hdd osv. Selv om alt er på lager. Den ligger fortsatt "åpen".

 

Ja, ja.. må vel bare vente en uke til da.

6704388[/snapback]

Hvor bestillte du den fra?

Lenke til kommentar

Venter bare på Corsair TWIN2XP2048-6400C4 minnet nå, som ble forsinket igjen... frister nesten å bestille 5400C4 minne istedenfor. Da kunne jeg ha begynt å sette det hele sammen i løpet av neste uke.

 

Bruker ikke Kr. 4000 på C3 minne, uansett om lønnen kommer denne uken.

Lenke til kommentar
Typisk nå ble minne bestilt hos komplett utsatt igjen :no:

 

Jeg får vel se til å bestille fra noen andre da. Det nytter jo ikke å mangle minne til maskina.

6704004[/snapback]

Min bestilling ventet på Intel Core 2 Duo E6600, for noen dager tilbake ble det satt ny dato 01.10.2006 på denne, men idag har de endret denne til:

1 stk har forventet sendingsdato 2006-08-19

 

Det er vel lovt å drømme om at dem har fått inn et parti av prossesoren nå, selv om jeg mistenker at dem roter litt frem og tilbake med tanke på datoen..

Lenke til kommentar
Venter bare på Corsair TWIN2XP2048-6400C4 minnet nå, som ble forsinket igjen... frister nesten å bestille 5400C4 minne istedenfor. Da kunne jeg ha begynt å sette det hele sammen i løpet av neste uke.

 

Bruker ikke Kr. 4000 på C3 minne, uansett om lønnen kommer denne uken.

6705273[/snapback]

Jeg ga opp og bestilte OCZ Platinum XTC 800 Mhz istedenfor siden det ser ut som det blir kortere å vente og det også er C4 minne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Må bare si at jeg er SINNSYKT imponert over core 2 duo!

 

ALT AV ABSOLUTT ALLE SPILL kjøres på max ( inkl oblivion ) uten noe som helst form for hakking :p

 

I windows så reagerer alt synkront med museklikk og tastatur.. null lag!

 

har x1900xt 512 mb og =D

6706182[/snapback]

 

Det er vel slike erfaringer som betyr noe for de fleste.... Ikke 65k i 3DMark01..eller 14sek i SuperPi1M :)

Men... så kommer kontrollspørsmålet:

Hva slags system oppgraderte du fra?

Og hvor mye betyr egentlig CPU for spillytelsen "på max"? (Hint: En X2 3800+ hadde sikkert greit jobben godt nok uten særlig lagg).

Lenke til kommentar

Er så teit, bestilte min E6600 i fra SHG på torsdag, ser på track nr at den ligger på postkontoret i oslo..... ENDA! :/:/ trudde jeg skulle få den i dag, besstile ram fra netshop samtidig, den fikk jeg i dag :/ må vente til mandag, kanskje neda værre... til TIRSDAG! :O

 

:( blir forbanna på posten jeg nå! :S

Endret av Roug
Lenke til kommentar

Samme her Roug. Bestilte min på torsdagsmorgenen.

Fikk mitt nyyydelige lian-li kabinett og OCZ ram brikkker fra microplex dagen etter, altså i går. Sitter bare og venter på cpun fra SHG og P5W hk fra psdata. Klikker i vinkel hvis det ikke kommer på mandag. Klør i fingra etter å bygge sammen herligheten. Like før jeg limer fast ram brikkene i bunnen på kabinett, så det i minste ligner nogenlunde på en pc. :hmm:

Lenke til kommentar

Etter som jeg har forstått er noe av problemet med leveranser at leverandørene til nettbutikkene ikke klarer å fastsette noen dato.

Det er også mange nettbutikker som opererer med samme dato. Datoene til nettbutikkene er ca tre forskjellige datoer. Jeg vil da anta at det finnes 2 eller tre hovedleverandører til nettbutikkene. Dersom det er mulig å bestille direkte fra noen av disse ville sikkert det kunne være et lurt trekk. :)

 

Jeg har forresten bestillt et VSTA kortet til asrock med E6600 prosessoren slik at jeg kan bruke det til mitt gamle system. Regner med at jeg vil oppleve ett visst hopp i ytelsen med den nye prosessoren. :w00t:

Endret av KongeOdin
Lenke til kommentar

allt av strømkabler og ting er stripsa fast i kabinette, og gjort utrolig fint :love:

 

så venter på cpuen nå :), morgen dagen går fort, skal jobbe hele, så blir det mandag og data bygging :) (forhåpentligvis) :) får jeg ikke cpu da, da får de ett sinna brev fra en nordlening!! :realmad:

Lenke til kommentar

så litt sleipt ut, på bf2 fronten. Conroe over amd.

 

nå hvordan er det med amd 4400 1mb cache x2 i battlefield2, har det noe for seg?

fjusker for ofte her, har spurt litt rundt. noen sier patch. artifacts med voltmod, artifacts uten voltmodd på skjermkort.

så ser jeg conroe 6600 eier amd. nå koster en amd 4400 939 som ikke er å få kjøpt for tiden ser det ut som. den koster ikke langt ifra en e6600. lurer på ytelsesmessig hva pris den egentlig burde gå for, asså 4400?

 

SHG skal ta i bruk visa om 3 uker.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...