Gå til innhold

Lei av og vente... på Conroe!


Roug

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat beskjed fra komplett at Conroe E6700 ikke er forventet inn hos de før den 29.08 i går var det 20.08.

 

 

Så har det seg sånn at jeg har kjøpt alt det andre fra komplett og fått det, men mangler bare Ramen (23.08) og cpu.

 

 

og siden det ikke er så stor forskjell på E6600 og E6700, så lurte jeg på om det er noen som vet et sted de får inn ganske snart, eller har en av de Conroe prosessorene?

 

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Det irreterer meg enda mer at SHG har klart å få tak i noen E6600, og Komplett som er norges ledende nettbutikk har ikke klart det.. latterlig

6692183[/snapback]

 

Det viser vel bare at shg hadde helt rett i å "hausse opp" kjøpelysten med å gå ut med forhåndsbestilling av Conroe lang tid i forveien før lansering.

Nå viser deres satsning å ha vært rett.. De selger vel mest og har fått mest av Conroe.

Etterspørselen etter Conroe/hardware for Conroe-system er jo ganske ekstrem for tiden. Skjønner godt at de som har sikret seg ett lager har gode tider på eBay.. .:)

Lenke til kommentar

Lol! Ser ut som min gut-feeling (les uflaks) slo igjennom tomtomtom. :!:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=614331&hl=

 

Nå er PSU'en og OS disken fra PCUtstyr.no nede på postkontoret (fikk henteseddelen nå nettopp). Skjermkortet og RAM'en ettersendes uten ekstra kostnad den 24/25, når begge er inne på lager, og SHG sendte kabinettet, hovedkortet, CPU kjøleren og kjølepasta'en idag. :wee:

 

Nå er det bare E6700'en fra Komplett jeg venter på... (avbestilte en del ting fra SHG igår kveld, bl.a. den andre E6700'en, så).

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar

Oktober høres lenge ut, men kan jo være at de kommer inn før det uansett.

 

Selv har jeg utsatt byggingen av min maskin et par måneder, mest p.g.a at plattformen skal modne seg litt, men også grunnet situasjonen mtp tilgjenglighet. Putta no mer RAM i riggen min og putrer videre med den så lenge. :shrug:

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...