Gå til innhold

Lei av og vente... på Conroe!


Roug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får min E6600 og Asus P5W DH i morgen, nå er det bare minne jeg snart mangler. Jeg har også bestilt strømforsyning, men det har jeg jo andre av som jeg kan bruke, men jeg har ikke noe DDR2 minne så jeg må vente minst en uke på  å få minnet...

6736453[/snapback]

Jeg rekner med å få min e6600 og P5B Deluxe fra shg.no om to dager. gleder meg :D

Lenke til kommentar

Alltid litt blandede følelser for meg når jeg skal bygge ny data. Gleder meg til å få den opp, men gruer meg også litt til byggingen og alle problemene som kan oppstå hvis du er uheldig. Siste bygging gikk helt perfekt så jeg får håpe gudene er med meg denne gangen også. Får delene i morgen eller lørdag!

Lenke til kommentar
Alltid litt blandede følelser for meg når jeg skal bygge ny data. Gleder meg til å få den opp, men gruer meg også litt til byggingen og alle problemene som kan oppstå hvis du er uheldig. Siste bygging gikk helt perfekt så jeg får håpe gudene er med meg denne gangen også. Får delene i morgen eller lørdag!

6736663[/snapback]

etter at jeg bøyde mange pins på prosessoren min første gangen, har jeg fått helt noia når jeg skal bygge pc. Heldigvis har det gått bra etter det...

 

Håper RAMen kommer inn på netshop snart.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en E6600 fra netshop i dag. Da jeg bestilte, var det faktisk EN stk på lager. Jeg håper at jeg faktisk fikk denne! Er det mulig å finne ut av? Ordren sendes ikke før den 14. september uansett, siden X1950XTX-kortet jeg bestilte ikke kommer på lager før da.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Jeg bestilte en E6600 fra netshop i dag. Da jeg bestilte, var det faktisk EN stk på lager. Jeg håper at jeg faktisk fikk denne! Er det mulig å finne ut av? Ordren sendes ikke før den 14. september uansett, siden X1950XTX-kortet jeg bestilte ikke kommer på lager før da.

6740377[/snapback]

Ja hva er best da, ha alt utenom en ting eller vente til alt kommer på en gang. Jeg har alt jeg trenger utenom minne. Blir da litt dårlig med ny PC inntil det kommer...

Lenke til kommentar
Jeg bestilte en E6600 fra netshop i dag. Da jeg bestilte, var det faktisk EN stk på lager. Jeg håper at jeg faktisk fikk denne! Er det mulig å finne ut av? Ordren sendes ikke før den 14. september uansett, siden X1950XTX-kortet jeg bestilte ikke kommer på lager før da.

6740377[/snapback]

Hvis du bestilte på netshop går du inn på "ordrestatus", "[øverste ordre]" og sjekker leveringsstatus på prosessoren. Usikker er med rødt, sikker med svart.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte en E6600 fra netshop i dag. Da jeg bestilte, var det faktisk EN stk på lager. Jeg håper at jeg faktisk fikk denne! Er det mulig å finne ut av? Ordren sendes ikke før den 14. september uansett, siden X1950XTX-kortet jeg bestilte ikke kommer på lager før da.

6740377[/snapback]

Ja hva er best da, ha alt utenom en ting eller vente til alt kommer på en gang. Jeg har alt jeg trenger utenom minne. Blir da litt dårlig med ny PC inntil det kommer...

6741588[/snapback]

Joda, det er for så vidt sant. Men jeg får en pakke fra PCutstyr i neste uke med minne, PSU og harddisker, så jeg må nok sitte og stirre på nytt utstyr i noen uker jeg også. Og forresten, hvilket minne er det du venter på?

 

@Herr Brun: Det er en rød dato, så da fikk jeg den nok ikke. Jaja, jeg snakket med netshop i går, og i følge dem så får de små forsyninger med Conroe nesten hver dag, så han kunne med 99% sikkerhet garantere meg at de ville ha en klar til meg på den 14. :)

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Joda, det er for så vidt sant. Men jeg får en pakke fra PCutstyr i neste uke med minne, PSU og harddisker, så jeg må nok sitte og stirre på nytt utstyr i noen uker jeg også. Og forresten, hvilket minne er det du venter på?

 

 

6742072[/snapback]

Dette her minnet til OCZ, ja så er det en PSU også da, men jeg der kunne jeg ha startet opp med en eldre som har noen færre watt, det er jo mulig for minnet.

Lenke til kommentar

Joda, det er for så vidt sant. Men jeg får en pakke fra PCutstyr i neste uke med minne, PSU og harddisker, så jeg må nok sitte og stirre på nytt utstyr i noen uker jeg også. Og forresten, hvilket minne er det du venter på?

 

 

6742072[/snapback]

Dette her minnet til OCZ, ja så er det en PSU også da, men jeg der kunne jeg ha startet opp med en eldre som har noen færre watt, det er jo mulig for minnet.

6742326[/snapback]

Hmm... Står jo at de er tilgjengelig på fjernlager :hmm: Jeg endte opp med noen Corsair PC6400 4-4-4-brikker fra PCutstyr. Koster vel ca 50 kroner mer enn de der, i tillegg er de på lager.

 

Edit: Disse: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&P...8295X8916223600

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Haha! Typisk... bestilte det samme Corsair 2x1GB 6400C4 minnet fra PCUtstyr for ca. 3 uker siden, sammen med PSU, harddisk og GPU. PSU'en og harddisken kom to dager etter bestillingen ble lagt inn (de splittet ordren), og jeg fikk en mail fra de hvor de beklaget at nettsiden ikke hadde oppdatert seg mht. lagerstatus på minnet og GPU'en, og at de skulle sende de to resterende varene uten noen ekstra kostnader når de fikk de inn igjen på lager.

 

Hos PCUtstyr er 1900XTX'en enda "antatt på lager den 28/08" og minnet var antatt den 31/08... før idag. :roll:

På den tiden jeg la inn ordren kostet minnet Kr. 2108,- . I løpet av 1-2 uker har det steget først til Kr. 2386,- (eller noe sånt) og nå ligger den på Kr. 2520,- !

Jeg var glad at jeg bestilte "tidlig", men kansellerte ordren igår og kjøpte Corsair 2x1GB 6400C3 settet (som ikke har forandret pris) og gikk for et Sapphire 1900XT hos Komplett istedenfor, så jeg er rimelig fornøyd nå allikevel. Minnet kommer til å leve lengre enn et high-end skjermkort i maskinen min uansett (spesielt med tanke på de nye som er på vei).

 

God service har de ialtfall... :thumbup:

Lenke til kommentar

All right! Der var min E6600 bekreftet inn på mandag fra PSData :D

P5W DH Deluxe og 2x1GB Geil minne ble med i bestillingen. Bare så trist at jeg må vente til over månedsskifte og neste lønning før jeg kan bestille nytt skjermkort og en harddisk til. Egentlig eneste minuset med lønn hver 14. dag :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg minnet i posten så senest kommer det på torsdag nå :D Det er utrolig hvor lang tid dette her tok, og det var jo ikke bare CPU som var treg med å komme, det var hovedkort og minne også.

 

Da er det bare å begynne å sette opp resten slik at det bare er å sette inn minnet og starte med OS :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...