Gå til innhold

Lei av og vente... på Conroe!


Roug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bulk betyr at CPU'en kommer uten kjøler og retail emballasje (og uten alle de manualene/dokumentasjonen som følger med). Vanligvis kommer en bulk komponent (CPU, harddisk, osv.) godt pakket inn i butikkens egne pakkematerialer med et eller to ark som utgjør garantien o.l.

 

Med andre ord "the bare necessities".

Lenke til kommentar
sendte mail til komplett om hva som var problemet.. Burde ha ei god forklaring.

6692338[/snapback]

Det er vel VELDIG innlysende hva som er årsak til at komplett (og veldig mange andre nettleverandører) ikke klarer å levere til først antatt dato ?

 

Status på min bestilling hos komplett.no

Ordrestatus: 1 stk har forventet sendingsdato 2006-08-20

Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. 274 stk 2006-10-01 (Ikke på lager. Ubekreftet)

 

Mon tro om de forventer inn et parti E6600 20.08.2006 hvor jeg har fått 'reservert' en, mens neste er forventet 01.10.2006

 

Ser også at komplett.no har økt prisen siden jeg la inn bestillingen fra 2650,- til 2850,- Det er vel trøsten for at jeg bestilte tidlig.

Endret av Andain
Lenke til kommentar

Satt og betillte og avbestillte i hele går før jeg hoppa på det bulka SHG cpu toget :thumbup:

 

E6600 og Scythe Ninja Plus kjøler sendt fra SHG.

Pw5 DH deluxe sendt fra psdata.

2 gig OCZ DDR2 Platinum XTC, 800 Mhz og Lian Li pc7 sendt fra microplex.

 

Håper varene kommer i morgen. Like spent som en småkåt konfirmant på bygdefest nå :dribble:

 

 

Btw: Så noen nevnte noe spooky ang. SHG. Whats that about? Har aldri handlet fra dem selv.

Endret av kent-hugo
Lenke til kommentar
Satt og betillte og avbestillte i hele går før jeg hoppa på det bulka SHG cpu toget  :thumbup:

 

E6600 og Scythe Ninja Plus kjøler sendt fra SHG.

Pw5 DH deluxe sendt fra netshop.no

2 gig OCZ DDR2 Platinum XTC, 800 Mhz og Lian Li pc7 sendt fra microplex.

 

Håper varene kommer i morgen. Like spent som en småkåt konfirmant på bygdefest nå  :dribble:

 

 

Btw: Så noen nevnte noe spooky ang. SHG. Whats that about? Har aldri handlet fra dem selv.

6698156[/snapback]

Aldri hatt noe problem med shg.

De "skumle" greiene kan være at de sender fra Danmark, det er egentlig en dansk nettbutikk.

Ellers då har de blodpriser for frakt på småting (f.eks. en prosessor), dvs. 125kr fra 0-20 kilo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...