abrakadabri Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Har brukt endel string i sommer - kjøpte en god del når jeg var i utlandet i sommer. Et helt fantastisk undertøy som jeg nå forstår hvorfor dere jenter bruker stadig vekk... Trodde jeg hadde holdt alle string'ene mine for meg selv, men på et eller annet vis så har tydeligvis en av dem havnet i skittentøyskurven. Eventuelt kan hun ha funnet den ved å "lete".... Jeg skal bo hjemme i minst ett halvår fremover.... Hvordan skal jeg hanskes med den situasjonen at min mor nå vet at jeg bruker string? Hun vasket vel en av mine for en god stund tilbake og hadde nok glemt dette... Bør jeg bare gi blaffen og la alle mine string'er gå i skittentøyskurven og kun begynne å bruke dette vidunderlige undertøy istedenfor å gå med bleie (les: boxer) som har altfor mye stoff.... Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Uh?. o.O W0ot!! ehm, Du får vel bare legge det i skittentøyskurven da vel, så blir det hvertfall rent! o.O Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 String for the win. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Nå som jeg vet at andre også bruker string velger jeg å stå frem. Jeg bruker også stringtruser. Det er bare helt utrolig deilig. Spesiellt når jeg går på en sånn måte at tråden ruller over anus. Damn! The anbefales med string ass! Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Erm.. bruk string hvis du føler det er digg.. Mora di burde da ikke bry seg mest.. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 er vel bare og legge de til vask. kan da umilulig være så ille Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=538517&hl= Måtte slette vekk et par poster... Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Selg dem på ebay når de er skitne - så tjener du inn til å kjøpe nye. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=538517&hl= Måtte slette vekk et par poster... 6673552[/snapback] I tråden Jarmo linker til sutrer du om at folk er så trangsynte. Ta i et tak, start med moren din. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hun har sikkert noe sminke du kan låne óg. ahehalol Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Du får vel si til mora di at du hadde med ei stor dame hjem og hun glemte string-trusa? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 String truser blir litt i det største vis du er gutt.. Du er gutt right? Vel skjønner ikke hvordan gutter får plass til penisen forand og hvordan de liker å ha en string i rompa. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 @trådstarter: uff mye trangsynte mennesker på dette forumet. Gå i det du føler deg vel i du og bare legg det på vask etterpå. Tipper mora di ikke engang tør å ta opp emnet med deg. Eventuelt så kan du jo begynne å vaske dine egne klær? @DNA1: ang. plass foran så finnes det jo faktisk stringtruser for menn også da. Ville vel tro at de som designa disse har tatt hensyn til "lillemann"... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Hva med disse her ? Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Slutt med en gang! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Jeg antar at du ikke sagger? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 må vel få lov å gå med string vis han vil. string-emil ftw Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 posten min blei sletta? LOL. Noe galt med den? Nei selfølgelig, sensur er jo alltid morro (lurer på om det har noe med mangel på smileys å gjøre) Gratulerer, jeg mista nå all min tru på modertorene her inne, det tok bare litt over et år... back on topic. For å gjenta meg selv. det er da ikke noe galt i å bruke string. Det viser seg at det er mange gutter som gjør det. Moren din kommer sikkert til å lure littegrann siden det på en måte ikke er allmenn godkjent, men hu tar det sikkert bare med et smil. Du overlever nok skal du se. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 posten min blei sletta? LOL. Noe galt med den? Nei selfølgelig, sensur er jo alltid morro (lurer på om det har noe med mangel på smileys å gjøre) Gratulerer, jeg mista nå all min tru på modertorene her inne, det tok bare litt over et år... 6674672[/snapback] Posten ble slettet pga. quating med en annen bruker som fikk ferie fra forumet. Hadde jeg bare fjernet hans post så hadde din post stått der uten mål og mening Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Greit. Jeg har litt tro på dere nå. men hva med det jeg skreiv. kanskje ikke så kjempeviktig emne. men uansett. Skjønner? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Jeg er enig med trådstarter, string er fantastisk deilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå