Gå til innhold

Min mor vet nå at jeg bruker string- er gutt..shit


abrakadabri

Anbefalte innlegg

Har brukt endel string i sommer - kjøpte en god del når jeg var i utlandet i sommer.

 

Et helt fantastisk undertøy som jeg nå forstår hvorfor dere jenter bruker stadig vekk...

 

Trodde jeg hadde holdt alle string'ene mine for meg selv, men på et eller annet vis så har tydeligvis en av dem havnet i skittentøyskurven. Eventuelt kan hun ha funnet den ved å "lete"....

 

Jeg skal bo hjemme i minst ett halvår fremover....

 

Hvordan skal jeg hanskes med den situasjonen at min mor nå vet at jeg bruker string?

 

Hun vasket vel en av mine for en god stund tilbake og hadde nok glemt dette...

 

Bør jeg bare gi blaffen og la alle mine string'er gå i skittentøyskurven og kun begynne å bruke dette vidunderlige undertøy istedenfor å gå med bleie (les: boxer) som har altfor mye stoff....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@trådstarter:

uff mye trangsynte mennesker på dette forumet. Gå i det du føler deg vel i du og bare legg det på vask etterpå. Tipper mora di ikke engang tør å ta opp emnet med deg. Eventuelt så kan du jo begynne å vaske dine egne klær?

 

@DNA1:

ang. plass foran så finnes det jo faktisk stringtruser for menn også da. Ville vel tro at de som designa disse har tatt hensyn til "lillemann"...

Lenke til kommentar

posten min blei sletta? LOL. Noe galt med den? Nei selfølgelig, sensur er jo alltid morro :thumbup:

(lurer på om det har noe med mangel på smileys å gjøre)

Gratulerer, jeg mista nå all min tru på modertorene her inne, det tok bare litt over et år...

 

back on topic.

 

For å gjenta meg selv. det er da ikke noe galt i å bruke string. Det viser seg at det er mange gutter som gjør det. Moren din kommer sikkert til å lure littegrann siden det på en måte ikke er allmenn godkjent, men hu tar det sikkert bare med et smil. Du overlever nok skal du se.

Lenke til kommentar
posten min blei sletta? LOL. Noe galt med den? Nei selfølgelig, sensur er jo alltid morro :thumbup:

(lurer på om det har noe med mangel på smileys å gjøre)

Gratulerer, jeg mista nå all min tru på modertorene her inne, det tok bare litt over et år...

 

6674672[/snapback]

 

Posten ble slettet pga. quating med en annen bruker som fikk ferie fra forumet.

Hadde jeg bare fjernet hans post så hadde din post stått der uten mål og mening

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...