Aroaro Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nå har jeg tenkt å begynne å spille Morowind på pcèn. I oblivion kunne jeg bruke min Microsoft 360 controller, men jeg ser ikke det alternativet i menyen til Morrowid. Er det slik da at jeg må bruke tastaturet for å spille i Morrowind
Lakus Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nå har jeg tenkt å begynne å spille Morowind på pcèn. I oblivion kunne jeg bruke min Microsoft 360 controller, men jeg ser ikke det alternativet i menyen til Morrowid. Er det slik da at jeg må bruke tastaturet for å spille i Morrowind 6665635[/snapback] EHM? Har du kjøpt Morrowind til PC'en må du jo selfølgelig spille metastatur og mus :S Merkelige.....
Aroaro Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 Nå har jeg tenkt å begynne å spille Morowind på pcèn. I oblivion kunne jeg bruke min Microsoft 360 controller, men jeg ser ikke det alternativet i menyen til Morrowid. Er det slik da at jeg må bruke tastaturet for å spille i Morrowind 6665635[/snapback] EHM? Har du kjøpt Morrowind til PC'en må du jo selfølgelig spille metastatur og mus :S Merkelige..... 6665650[/snapback] Det var ikke det svaret jeg var ute etter. jeg vet bare min begrensning med tastaturet, så lurte jeg bare på om det fantes et annet alternativ:-)
Soth Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Du får ikke spilt Morrowind på PC med en Xbox-controller. Tastatur og mus fungerer stort sett bedre uansett.
Bamsemumsen Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nå har jeg tenkt å begynne å spille Morowind på pcèn. I oblivion kunne jeg bruke min Microsoft 360 controller, men jeg ser ikke det alternativet i menyen til Morrowid. Er det slik da at jeg må bruke tastaturet for å spille i Morrowind 6665635[/snapback] EHM? Har du kjøpt Morrowind til PC'en må du jo selfølgelig spille metastatur og mus :S Merkelige..... 6665650[/snapback] Vet du ikke at man kan bruke 360-kontrollen til PC? Kanskje ikke i Morrowind, men det funker på en del andre spill.
Lakus Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nå har jeg tenkt å begynne å spille Morowind på pcèn. I oblivion kunne jeg bruke min Microsoft 360 controller, men jeg ser ikke det alternativet i menyen til Morrowid. Er det slik da at jeg må bruke tastaturet for å spille i Morrowind 6665635[/snapback] EHM? Har du kjøpt Morrowind til PC'en må du jo selfølgelig spille metastatur og mus :S Merkelige..... 6665650[/snapback] Vet du ikke at man kan bruke 360-kontrollen til PC? Kanskje ikke i Morrowind, men det funker på en del andre spill. 6667455[/snapback] ikke noe vits i og si dette, men jeg kommenterte Morrowind, et gammelt spill som ble laget lenge før kontrollen var påtenkt......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå