Gå til innhold

Goldfarmere blir bare frekkere og frekkere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gi navnet ut på LFG chaten og få folk til å CCe ham. Det er alltid folk som har 2 account altså som ser din mld og har en ally og ganke med.

6664446[/snapback]

Ganske usannsynlig at spammeren er pvp flagget.

6664488[/snapback]

På PVP servere er jo ikke det et noe problem. Han farmer vel på contestet terretory?

6664515[/snapback]

Disse spammerne er normalt lvl 1.

Skrevet

Må huske på at dette er ikke vanlige gamere som har WOW som lidenskap, men folk som blir betalt for å farme på sine spesielle områder.

De sitter gjerne i digre rom med en haug PC'r i og grinder samme spoten i timesvis. De går dit de får beskjed om å gå av sjefen sin. Med så dårlige lønninger som er der borte, er det ikke så rart at folk heller vil tjene 5 snickers om dagen for å spille WOW om dagen, enn 1 snickers om dagen på en crappy fabrikk.

Skrevet

Nå nylig har de funnet på en måte slik at navnet dems blir ingenting. Kan ignore dem (target, trykk O og ignore taben, trykk ignore. Langt lettere enn /ignore), men det hjelper ikke da flere med samme navn gjør det. Kan heller ikke reporte dem da de ikke heter noe.

Skrevet

Er det virkelig så mange spillere som er gold farmers om dagen?

Inntrykket mitt er at det går mye mer i bots.

Har hittil rapportert 3 stykker. Nå er det 3 uker siden den første jeg rapporterte.

Boten farmer fortsatt som ingenting har skjedd.

Samme med dem to andre. 24/7 farming fortsatt.

Skrevet (endret)

vi har et par botter på Aszune som har holdt på i godt over 6 måneder nå, rapporterer dem omtrent daglig men de driver fortsatt med sitt :cry:

Endret av zbegra
Skrevet

Da ser det ut til at Blizzard enten har for mye å gjøre med bots om dagen, eller at de driter i det. Jaja, det får jo moralen til folk til å falle.

Skrevet
Da ser det ut til at Blizzard enten har for mye å gjøre med bots om dagen, eller at de driter i det. Jaja, det får jo moralen til folk til å falle.

6670825[/snapback]

De driter i det :mad: Mange i guilden min rapporterer disse botene daglig. Selv etter flere uker/måneder med rapportering er fortsatt botene aktive. Blizz får de hundre kronene i måneden av folk med boter, så de gidder ikke å bruke ressurser på å fjerne botene/exploits osv.

Veldig mange servere er helt oversvømt av disse botene og gull farmere med skitne metoder. Tragisk :thumbdown:

Skrevet
Er en bot å betale noen for å spille med din account?

6672863[/snapback]

En bot er et program som spiller for deg. Kan brukes til å levle som til å farme gull.

Skrevet

Hey Jeg lurer på hvem som ikke har fått den mailen!

Jeg fikk den på alle mine chars..

Det går ikke an å ignore dem heller de har navn som "Sgjssdpfnkla"

Sånn holder de på hele tiden..

Spammer rundt i alle Main cities....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...