Bleach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 På tide å høste litt blomster. Så jeg lurer på om noen vet om en bra plass der det finnes mange blomster for lav level?
sigz Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Begynte med herbalism her om dagen etter å ha prøvd mange forskjellige proffessions. Liker herbs godt og det går lett og levle det. Har 248 i skill nå etter noen timer med treningl. On-topic: Som sagt, det er ekstremt med herbs i start områdene. Peacebloom, Silverleaf of Earthroot er vel det du finner der.
Laughing Madcap Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Er bare å begynne i lvl 1+ områder, så når blomstrene der er "gråe" så du ikke får mer skill av de, går du til neste lvl område.
MrLee Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 elwynn og teldrassil er de beste for alliance utifra det jeg erfarer.
TheInfamous Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 OT så det _holder_.. MEN visste dere at det ikke er en eneste Mine på hele Teldrassil?
Pug Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 OT så det _holder_.. MEN visste dere at det ikke er en eneste Mine på hele Teldrassil? 6658952[/snapback] Ja, er kanskje ikke så rart heller, med tanke på at Teldrassil er et stort tre.
TheInfamous Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 (endret) OT så det _holder_.. MEN visste dere at det ikke er en eneste Mine på hele Teldrassil? 6658952[/snapback] Ja, er kanskje ikke så rart heller, med tanke på at Teldrassil er et stort tre. 6658958[/snapback] Jajaja, men er jo fjellhuler etc. der. + At det er rimelig trasig for NE miners Endret 12. august 2006 av Folcom
valleta Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Om du starter som en horde, hadde jeg tatt meg tur til tirisifal "undead" start område.
Erroneous Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Noen som vet om software som viser hvor alle blomster i Azeroth er? Som et slags map som viser locations til alt, mener jeg
valleta Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Prøv dette, men du må plukke for at det skal registere seg.
Wheeljack Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Har en level 45 med kun ett main profession (jada... ny ) som forøvrig er skinning. Tenkte litt å ta opp ett til med det er så kjipt å trekke tilbake til lowlevel-land for å trene opp. Men på den annen side så gir jo to forskjellige gathering professions en god slump ekstra kling i lomma. Ut ifra hva folk har svart her, så virker det som herbalism er lett og kjapt å trene opp. Gir det en grei avkastning? Isåfall så tenkte jeg at jeg skulle trene det opp. (Så er det litt artig å tenke på at en har en brutal brautende kriger tøffere enn toget som plukker blomster )
valleta Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 (endret) Stemmer nok det, herb\alch er ganske lett og gaine sp på. Endret 12. august 2006 av valleta
Frohman Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 (endret) Mulgore er best på horde sin side... Edit: Da jeg så denne tråden først trodde jeg det handlet om å "plukke blomsten" til N.Elfs. Jeg spurte i G.chat en gang om noen ville ha en Lys, levende, female N.elf i senga si right now, 75% Jajajaja! 25% Nei, heller kjæresten. Selv liker jeg å ha N.elfs med navn Arwen eller Legolas, på skjermen, som (gjerne er 10 lvler mindre enn meg) jeg grisebanker 6-7 ganger mens jeg kombinerer questing. Endret 12. august 2006 av Larzemannen
Marti Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Har en level 45 med kun ett main profession (jada... ny ) som forøvrig er skinning. Tenkte litt å ta opp ett til med det er så kjipt å trekke tilbake til lowlevel-land for å trene opp. Men på den annen side så gir jo to forskjellige gathering professions en god slump ekstra kling i lomma. Ut ifra hva folk har svart her, så virker det som herbalism er lett og kjapt å trene opp. Gir det en grei avkastning? Isåfall så tenkte jeg at jeg skulle trene det opp. (Så er det litt artig å tenke på at en har en brutal brautende kriger tøffere enn toget som plukker blomster ) 6662237[/snapback] Haha, minner meg om gamle MT'en vår. Kjefter og holder på mens han tanker ragnaros og andre "bad-guys", og etter MC var det rett ut og høste blomster . (btw, kaller han flower boy)
kaLAzuM Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Noen her som spiller på moonglade? og har en recipe som heter : Recipe: Swiftness potion
MrLee Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 hva mer var det du ville vite? Switftness potions selges ofte for litt penger. Dette fordi de har utmerkede PvP kvaliteter antar jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå