Gå til innhold

Blomster plukking på wow!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte med herbalism her om dagen etter å ha prøvd mange forskjellige proffessions. Liker herbs godt og det går lett og levle det. Har 248 i skill nå etter noen timer med treningl.

On-topic: Som sagt, det er ekstremt med herbs i start områdene. Peacebloom, Silverleaf of Earthroot er vel det du finner der.

Skrevet
OT så det _holder_.. MEN visste dere at det ikke er en eneste Mine på hele Teldrassil?  :)

6658952[/snapback]

Ja, er kanskje ikke så rart heller, med tanke på at Teldrassil er et stort tre.

Skrevet (endret)
OT så det _holder_.. MEN visste dere at det ikke er en eneste Mine på hele Teldrassil?  :)

6658952[/snapback]

Ja, er kanskje ikke så rart heller, med tanke på at Teldrassil er et stort tre.

6658958[/snapback]

Jajaja, men er jo fjellhuler etc. der. + At det er rimelig trasig for NE miners ;)

Endret av Folcom
Skrevet

Har en level 45 med kun ett main profession (jada... ny :blush: ) som forøvrig er skinning. Tenkte litt å ta opp ett til med det er så kjipt å trekke tilbake til lowlevel-land for å trene opp. Men på den annen side så gir jo to forskjellige gathering professions en god slump ekstra kling i lomma. Ut ifra hva folk har svart her, så virker det som herbalism er lett og kjapt å trene opp. Gir det en grei avkastning? Isåfall så tenkte jeg at jeg skulle trene det opp.

(Så er det litt artig å tenke på at en har en brutal brautende kriger tøffere enn toget som plukker blomster :) )

Skrevet (endret)

Mulgore er best på horde sin side...

Edit: Da jeg så denne tråden først trodde jeg det handlet om å "plukke blomsten" til N.Elfs. Jeg spurte i G.chat en gang om noen ville ha en Lys, levende, female N.elf i senga si right now, 75% Jajajaja! 25% Nei, heller kjæresten. Selv liker jeg å ha N.elfs med navn Arwen eller Legolas, på skjermen, som (gjerne er 10 lvler mindre enn meg) jeg grisebanker 6-7 ganger mens jeg kombinerer questing. :D

Endret av Larzemannen
Skrevet
Har en level 45 med kun ett main profession (jada... ny  :blush: ) som forøvrig er skinning. Tenkte litt å ta opp ett til med det er så kjipt å trekke tilbake til lowlevel-land for å trene opp. Men på den annen side så gir jo to forskjellige gathering professions en god slump ekstra kling i lomma. Ut ifra hva folk har svart her, så virker det som herbalism er lett og kjapt å trene opp. Gir det en grei avkastning? Isåfall så tenkte jeg at jeg skulle trene det opp.

(Så er det litt artig å tenke på at en har en brutal brautende kriger tøffere enn toget som plukker blomster  :) )

6662237[/snapback]

Haha, minner meg om gamle MT'en vår. Kjefter og holder på mens han tanker ragnaros og andre "bad-guys", og etter MC var det rett ut og høste blomster :wee: .

(btw, kaller han flower boy)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...