Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min (igjen)


Anbefalte innlegg

Vel, det er denne kjæresten min som det blir litt for mye med av og til.. og likt som forrige gang har jeg bestemmt meg for å ta ut min depresjon her på forumet :)

 

Nå har det seg slik at vi har vært sammen i 1 år og 11 måneder, og har hatt det stort sett fantastisk.. men akkurat på dagen, så var hun i arendal med en venninde og jeg vi avtalte at vi skulle møtes når hun kom hjem slik at vi kunne spise middag og feire jubileet.

 

Sendte melding i dag ( hun kommer hjem i dag), og skrev når kommer du hjem? Fortsatt keen på middag? Også sa hun at nei.. hun skal til "jørgen" og se på.. bilder..

 

Også påminnte jeg henne på planen vår.. så sa hun.. "oi.. ja, vi kan jo være sammen i morgen en eller annen gang?"

 

Det er så dårlig gjort! Hun er veldig snill mot meg så lenge vi er sammen.. med en gang hun er sammen med en venninde eller noe slikt så flørter hun så sinnsykt med andre gutter, og så bare driter hun så heftig i meg! Er så kjipt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er så dårlig gjort! Hun er veldig snill mot meg så lenge vi er sammen.. med en gang hun er sammen med en venninde eller noe slikt så flørter hun så sinnsykt med andre gutter, og så bare driter hun så heftig i meg! Er så kjipt!

6633749[/snapback]

 

 

Maybe it's time to burn it all, and leave it behind?

 

 

 

:huh:

Lenke til kommentar
Men på en annen side, hun må jo også få leve sitt liv. Du kan jo ikke forlange at hun skal være sammen med deg HELE dagen.

 

Er du sjalu ? Eller bare sur fordi hun ikke vil være sammen med deg og heller noen andre, også kalt sjalu for den del!

6633798[/snapback]

 

Kunne ikke vært bedre sagt.. Var det jeg ville fram til :yes:

Lenke til kommentar
Men på en annen side, hun må jo også få leve sitt liv. Du kan jo ikke forlange at hun skal være sammen med deg HELE dagen.

 

Er du sjalu ? Eller bare sur fordi hun ikke vil være sammen med deg og heller noen andre, også kalt sjalu for den del!

6633798[/snapback]

 

Altså, det er vel det at de hadde gjort en avtale om å møtes den dagen :hmm:

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er jeg sjalu.. Men en ting å er å "leve litt".. en annen ting er å ditche den som står deg nærmest med en gang man ikke er sammen med den personen.. er ikke så kult å bli glemt liksom.. edit: hadde allerede kjøpt inn mat..

 

(takk for input)

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

Ja, det er det. Men på en måte kan du jo lære deg å kjenne han. Gutter kan være idioter, om han ikke er det så bør det ikke være problem å være venn med han.

 

Men å fortelle dama di at du ikke liker at hun treffer han er jo heller ikke noe sjekketriks. Men at hu disser deg på avtaltt møte for å feire jubileum er teit.

Lenke til kommentar
Hvem feirer 1 år og 11 mnd? Holder vel å feire helårsjubileum? Etterhvert så gir man blanke i helårsjubileum også...

6633858[/snapback]

 

Noen synes det er koselig.

 

De aller fleste feirer helårs jubileum. Det er normalt å vekke litt minner fra fortiden på disse dager.

 

Fjortisser feirer ukedager også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...