Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min (igjen)


Anbefalte innlegg

En ting er sikkert. FOR ALL DEL, IKKE BESKYLD henne for noe. Da blir det bare enda værre. Ta i første omgang opp dette med at hun bryter avtaler. Ikke nevn hvem hun traff.

6785680[/snapback]

 

Skulle akkurat til å trykke på hurtigsvar og skrive dette :p

 

EDIT: Glemte av quote :|

Endret av sk1rty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der hadde jeg ikke funnet meg i. Du kan jo begynne å henge med en av dine eks-kjærester, for så og droppe avtaler,middagger osv. fordi du også må få lov til "å se på bilder".

 

Da får nok pipen en annen lyd.

6633935[/snapback]

 

Etter mitt syn er ikke dette noe bra sjakktrisk. Det du kan risikere, er at hun blir skikkelig sur(fordi hun ikke fårstår at hun har gjort det samme selv) og enten så fortsetter hun kampen, eller bare dumper deg med en gang eller, eller... For all del, jeg sier ikke at dette skjer, men det er en risiko. Mitt råd er å snakke om det. Som regel løser dette opp mye mer, og motparten slepper å måtte "gjette" seg til hva partneren egentli mener.

6634115[/snapback]

Enig :)

Om du har sett "The break-up" så er det det som skjer der, bare på en veldig mye mer dramatisk måte.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Vel, det er denne kjæresten min som det blir litt for mye med av og til.. og likt som forrige gang har jeg bestemmt meg for å ta ut min depresjon her på forumet :)

 

Nå har det seg slik at vi har vært sammen i 1 år og 11 måneder, og har hatt det stort sett fantastisk.. men akkurat på dagen, så var hun i arendal med en venninde og jeg vi avtalte at vi skulle møtes når hun kom hjem slik at vi kunne spise middag og feire jubileet.

 

Sendte melding i dag ( hun kommer hjem i dag), og skrev når kommer du hjem? Fortsatt keen på middag? Også sa hun at nei.. hun skal til "jørgen" og se på.. bilder..

 

Også påminnte jeg henne på planen vår.. så sa hun.. "oi.. ja, vi kan jo være sammen i morgen en eller annen gang?"

 

Det er så dårlig gjort! Hun er veldig snill mot meg så lenge vi er sammen.. med en gang hun er sammen med en venninde eller noe slikt så flørter hun så sinnsykt med andre gutter, og så bare driter hun så heftig i meg! Er så kjipt!

6633749[/snapback]

 

Utfra denne historien, dump henne. Et forhold skal ha gjensidig respekt mellom begge partene. Hun skal ei heller ikke skifte mellom oppførsel, etter hvem hun er sammens med, da er hun bare en falsk bitch (sorry about that). Om hun endrer seg slik ettersom hvem hun er sammens med, er hun ikke til å stole på og du burde seriøst komme deg ut av det forholde før du skader deg noe mer. Blir så kjipt for deg den dagen du finner ut hun er utro mot deg, det gjør jævli vondt.

 

Jenter (og gutter da og) som driver på slikt, tenker tydeligvis ikke på andres følelser. At de kanskje er grei og snill når dere er alene er egentlig ingen tegn. Det er om de holder samme oppførsel når dere er sammens med andre det begynner å telle. Og når hun endrer slik mellom oppførsel ettersom hvem hun er sammens med, da vil jeg bare sagt "sorry mac, time to split".

Lenke til kommentar

Whoa.. Kjæresten din og du har jubileum og avtale om å møtes, men på telefonen samme dag får du vite at kjæresten din skal til en gammel flamme og se på bilder i stedet.. Og dere foreslår å diskutere dette uten å legge skyld, prøve å fremstille det slik at hun forstår problemet, unngå å formulere det som kritikk etc? Er dere menn eller tøfler?

Si enkelt og greit rett ut hva hun har gjort, og spør hvordan hun hadde likt at du hadde gjort det samme. Enten så skjønner hun det og du får smake forplantningsorgan i løpet av ti minutter, eller så stiller hun seg uforstående og fyrer seg opp. Da trenger jeg vel ikke si hva du skal gjøre videre ;)

 

(og i hele tatt, se på bilder? "Vil du komme hit i morgen og se på bilder?" :p )

Lenke til kommentar
Whoa.. Kjæresten din og du har jubileum og avtale om å møtes, men på telefonen samme dag får du vite at kjæresten din skal til en gammel flamme og se på bilder i stedet.. Og dere foreslår å diskutere dette uten å legge skyld, prøve å fremstille det slik at hun forstår problemet, unngå å formulere det som kritikk etc? Er dere menn eller tøfler?

Si enkelt og greit rett ut hva hun har gjort, og spør hvordan hun hadde likt at du hadde gjort det samme. Enten så skjønner hun det og du får smake forplantningsorgan i løpet av ti minutter, eller så stiller hun seg uforstående og fyrer seg opp. Da trenger jeg vel ikke si hva du skal gjøre videre ;)

 

(og i hele tatt, se på bilder? "Vil du komme hit i morgen og se på bilder?"  :p  )

7145333[/snapback]

 

var det jeg mente også. "se på bilder" må være noe av den dølleste forklaringen jeg har hørt. Hvis det å se på bilder med en Jørgen er viktigere, da burde du kanskje vurdere å gjøre det slutt. Med mindre hun legger seg langflat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...