Gå til innhold

Hvilken musmatte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg en Func musmatte for litt siden, brukte den i 2 dager så solgte jeg den til en kompis som også hadde den i 2 dager før han solgte den! den var helt jævlig å bruke synes nå jeg. Dessuten så er den altfor dyr. Jeg bruker nå en helt vanlig musmatte (til 80kr), den funker i allefall for meg.

(Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0)

Lenke til kommentar

Har selv en fUnc 1030 og synes den er kjempedigg. Syntes også den var dyr, men gav f og kjøpte allikvel, og har ikke angret.

 

Er kanskje litt rart å bruke den til å begynne med da musen glir mye bedre enn på diverse andre underlag, men blir etterhvert bare bedre og bedre.

 

Har også noen typiske billige drittmatter liggende; standard tøymatte, tynn bomullsmatte, matte med plastoverflate. Alle blir som sirupsunderlag i forhold.

 

Nok om det..

 

Everglide har jo diverse matter som ikke koster så mye. Ville da kanskje valgt Giganta.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-21 20:08, skrev Shagrath:

Jeg kjøpte meg en Func musmatte for litt siden, brukte den i 2 dager så solgte jeg den til en kompis som også hadde den i 2 dager før han solgte den! den var helt jævlig å bruke synes nå jeg. Dessuten så er den altfor dyr. Jeg bruker nå en helt vanlig musmatte (til 80kr), den funker i allefall for meg.

(Microsoft Intelli Mouse Explorer v. 3.0)



 

Ser heller ikke vitsen med funC mattene... Bruker IE 3.0 med skatez på en god tøymatte. Syns plast mattene er bortkasta penger, med mindre du får betalt for å spille CS på heltid. Dessuten slites plastmattene minst like fort som tøymattene(iallfall dem jeg har hatt)... Derfor er det kjenkt at tøymattene er billige ! :grin:

 

MVH ZemteX

Lenke til kommentar

Everglide Gaming Mat Optica

 

er meget god musmatte, bruker den sammen med logitech mx300, knuser totalt everglide giganta som jeg har lagt bort for godt.

 

noen som vet hvor man kan kjøpe Everglide Gaming Mat Optica? (webshop eller oslo)

(ha den til den andre pcen også :smile: )

kjøpte min på microplex, men jeg gidder ikke bestille kun en musmatte pga. de høye tilleggsutgiftene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...