Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som dette?

 

 

Ikke heeelt. Googlet nettopp klovnefisk for å vise hva jeg mente, men innså at de var litt creepy.

 

Noen som heller kan gi ham her (http://graphics8.nytimes.com/images/2006/11/06/business/600_penguin.jpg) litt klarere farger, en nisselue og kanskje et pyntet tre? :innocent:

 

Her:

 

post-209260-0-93169200-1291557688_thumb.jpg

 

Trykk for bedre kvalitet. Det er den som kommer opp når du trykker du skal bruke, om du ikke visste det..

Endret av Diskutant
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som dette?

 

 

Ikke heeelt. Googlet nettopp klovnefisk for å vise hva jeg mente, men innså at de var litt creepy.

 

Noen som heller kan gi ham her (http://graphics8.nytimes.com/images/2006/11/06/business/600_penguin.jpg) litt klarere farger, en nisselue og kanskje et pyntet tre? :innocent:

 

Her:

 

post-209260-0-93169200-1291557688_thumb.jpg

 

Trykk for bedre kvalitet. Det er den som kommer opp når du trykker du skal bruke, om du ikke visste det..

 

Han der var nå godt skjønn! Tusen takk! :thumbup:

Lenke til kommentar

SØKNAD OM HJELP TIL AVATAR!

 

Heisann.

 

Kunne en av dere kreative sjeler tenke seg å hjelpe meg? Jeg fant igjen min gamle avatar, som jeg har savnet veldig. Det er så lenge siden jeg brukte den at den til og med kun er 64*64 pixler. Huff og huff. De der gamle standardene altså. Jeg kunne fint klart å strekke avataren til 100*100 pixler selv, men ikke med brukbart resultat. Hvis jeg gjør det selv får den forferdelig resultat. Det jeg tenke var om noen gadd å prøve. Eventuelt bare utvida bakgrunnen rundt pingvinen. Om du er riktig så kreativ så kan du få lov å flytte pingvinen i en kant og legge til noe eget ved siden av. Kanskje en sel, en hai eller en hvalross? Det er helt opp til deg.

 

Jeg hadde satt pris på om noen gadd å hjelpe meg. Du kan hvis du vil få heder og ære i signaturen min en god stund. Her har vi det du skal jobbe med:

post-102350-0-00808300-1292106182_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Var lettest å lage en ramme på 2px.

Hvis du synes den ble for tykk kan jeg gjøre den om til 1px.

 

Kvaliteten på bildet ble nå ikke helt 100% bra men men.

 

 

SØKNAD OM HJELP TIL AVATAR!

Prøvde meg litt frem. Dessverre ble det litt pixlete p.g.a en såpass stor økning i pixler. Men håper den kan være brukbar. :)

 

1255560.jpg

 

Nice, nice. Takk begge to. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...