Gå til innhold

Kjendiser som spiller onlain


Anbefalte innlegg

Kate, som i hun webcam baben med hestefot (ikke lat som du ikke vet hvem jeg mener^^) var vist en ganske dreven Wow spiller.. Kanskje ikke kjendis da men..

6621199[/snapback]

 

Jeg vet ikke hvem du mener!

6623211[/snapback]

Dra opp nisselua og kom deg bort fra den tua du bor under.

6631577[/snapback]

jeg veit heller ikke hva du/han mener

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjendiser har ikke tid til å spille. Selv om de sier at de spiller det og det spillet så mener de at de har prøvd det en gang. De liker å si ting som får dem til å høres ut som en vanlig person. Hvis dere tror kjendiser har tid til å sitte x antall timer med WoW er dere trangsynte ;)

Lenke til kommentar

Skulle jo tro at kjendiser var mer tilbøylige til å spille online spill. Der har de jo muligheten til å møte folk uten at de hele tiden blir spurt om autografer etc. Regner med at de fleste kjendiser har lyst til å være helt som vanlige mennesker en gang i blant.

 

Hvem i ¤#%¤#% er hun hestefotdama? En link hadde vært fint.

Lenke til kommentar

Kjendiser er helt vanlige mennesker, tro meg. Avean fantaserer som vanlig. Hvis vi tenker på den lille kjernen av ekstremkjediser som Tom Cruise og co er det litt spesielt. Men disse murer seg inn fortlignende hus der de dyrker sine interesser som alle andre. I tillegg har de en stab som organiserer fritiden sin.

 

De fleste kjendiser lever faktisk helt vanlige liv og har samme interesser som deg og meg. At de spiller konsoll og pc er ikke noe merkelig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Kjendiser har ikke tid til å spille. Selv om de sier at de spiller det og det spillet så mener de at de har prøvd det en gang. De liker å si ting som får dem til å høres ut som en vanlig person. Hvis dere tror kjendiser har tid til å sitte x antall timer med WoW er dere trangsynte ;)

6635739[/snapback]

http://www.fraggerock.com/images/jack_black.jpg

6640114[/snapback]

Og der røk deler av Aveans poeng! Jack Black har tydeligvis tid til å spille så jeg betviler ikke at andre kjendiser også har det. Man må ikke tro at de jobber døgnet rundt, de har da fritid. Og om de velger å bruke denne fritiden utelukkende på å gå på fanzy nattklubber hver kveld, eller om de bruker noen kvelder på tv-spill så er jo det hipp som happ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...