Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

Gears of War får utgivelsesdato (X360)

Recommended Posts

Skytespillet Gears of War er ett av de mest grafisk imponerende Xbox 360-spillene som er kunngjort til nå. Spillmiljøene vil være interaktive og ødeleggbare, og i tillegg vil spilleren få mulighet til å skaffe seg dekning ved å for eksempel velte bord og pillarer. I tillegg får vi tilgang på forskjellige kjøretøyer, som seg hør og bør i et spill som dette.

Kall meg gjerne oppblåst, men såpass bør man vel minst forvente av disse såkalte nextgen konsollene? :p

Skytespillet Gears of War er ett av de mest grafisk imponerende Xbox 360-spillene som er kunngjort til nå. Spillmiljøene vil være interaktive og ødeleggbare, og i tillegg vil spilleren få mulighet til å skaffe seg dekning ved å for eksempel velte bord og pillarer. I tillegg får vi tilgang på forskjellige kjøretøyer, som seg hør og bør i et spill som dette.

Kall meg gjerne oppblåst, men såpass bør man vel minst forvente av disse såkalte nextgen konsollene? :p

6608668[/snapback]

Dette er vel såkalt "God-next-gen" grafikk...

Og ja, jeg skal kjøpe det.

Da blir det nok solgt en god del flere 360 maskiner i November vil jeg tro. Kommer i hvert fall selv til å gå til innkjøp da. :)

6608668[/snapback]

Heh, personlig hadde jeg gjerne sett at de ikke tok etter filmer akkurat her, at en tynn bordplate skal beskytte mot maskingeværild har alltid vært en litt optimistisk antakelse.

AtW

Tipper at dette ikke er det eneste våpnet Microsoft har mot PS3-lanseringen. Tror på et hyggelig prisfall på konsollen også, men det kan jo ikke MS si noe om ...

6608668[/snapback]

håper det har real time weapon change :w00t:

Da blir det nok solgt en god del flere 360 maskiner i November vil jeg tro. Kommer i hvert fall selv til å gå til innkjøp da. :)

6609214[/snapback]

Jeg tår til innkjøp da jeg og, men nr.1 på min liste er Wii akkurat nå.

venter på spillet kommer til pc neste år.

6613196[/snapback]

Hva får deg til å tro at det kommer til pc neste år? Og selv om det skulle gjøre det, er konsoll->pc konverteringer sjelden spesielt vellykket, så jeg ville nå heller kjøpt meg det til jul og hatt det skikkelig kos...

Denne høsten blir bare bedre og bedre, men Gears Of War kommer til å eie :D.

Dette er det mest etterlengte spillet for meg utenom Halo 3 som kommer 2007 "tror jeg"":p. Gleder meg til å bruke motorsagen på locustene :thumbup:

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...