Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har vist fine tendenser denne sesongen og forbedret seg kraftig fra i fjor, men "fantastisk" er kanskje å ta litt i - føler han mangler en del på Arsenal-formen. Han kan bedre, det er jeg sikker på. Han kunne i hvert fall bedre.

 

Jeg synes det blir feil å sammenligne Henry i Barca med Henry i Arsenal.

I Arsenal var han et helt lag alene, og spillet til Arsenal skulle gå alltid gå gjennom Henry. I Barca er det ikke sånn, vi spiller ikke mot et bestemt playmaker. Til og med ikke Messi blir brukt på den måten, som Henry ble brukt i Arsenal.

Derfor tror jeg aldri vi får se en Henry briljere så til de grader i Barcelona.

Men jeg er enig i at at kan bedre.

Men det han har vist denne sesongen mener jeg har vært av høy klasse. Han står med 14 mål og 17 assists tilsammen i La Liga og CL. Og det er fantastisk.

Lenke til kommentar
Men det han har vist denne sesongen mener jeg har vært av høy klasse. Han står med 14 mål og 17 assists tilsammen i La Liga og CL. Og det er fantastisk.

 

 

Synes ikke det Henry har vist denne sesongen er fantastisk. Hele laget er i fantastisk form, og Henry flyter på medgangsbølgen. Han har riktignok scoret en del mål, men blir feil å måle alt i antall mål. Synes heller Iniesta bør brukes på venstrekanten. Han scorer ikke like mange mål som Henry gjør, men er mye mer kreativ og kan skape sjanser for medspillerne.

Nå har ikke Henry vært helt krise i år heller, med blant annet hat-tricket mot Valencia og en av sine beste Barca-kamper mot Deportivio på søndag. Men alikevel synes jeg ikke han klarer å innvolvere seg og preke kamper bra nok, slik som for eksempel Iniesta kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...