Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det det er neppe lagoppstillingen vår denne sesongen.

 

Med tanke på midtforsvaret. Resten av laget ser temmelig bra ut, og jeg føler meg sikker på at 4-3-3 blir Guardiolas preferanse. Men Milito og Puyol spiller aldri sammen som stoppere mer. Ikke hvis det ikke er nødvendig. De to utfyller hverandre ekstremt dårlig da de begge er bautaer og duellsterke spillere, og ikke nok med det, Milito var fjorårets største flopp i Primera Divisiòn. Mange poeng gikk tapt via Militos begredelige fotballhode og generelt dårligere spill. Vi har nå tre bautaer (Cáceres, Puyol og Milito) og to spillende stoppere (Piquè og Marquez).

 

Det kommer til å bli en stopperduo bestående av en spillende stopper og en bauta, men man må huske på at Marquez, Cáceres, Puyol og Piquè alle kan bekle andre posisjoner på banen. Hjertet sier Marquez og Puyol med Pique som rullerer på Marquez og spiller fast i Copa del Rey, og Cáceres fast som dekning for Puyol. Oleguer har jeg sansen for, men han bli vel tredjebackup på høyrebacken bak Piquè og selvfølgelig Alves som førstevalg.

 

Ser frem til en fin sesong. Tror på sølv, håper på gull - det er en sesong der vi skal bygge opp relasjoner mellom spillerne og utvikle et samkjørt spillesystem.

Endret av Ralph Lauren
Lenke til kommentar
Er helt enig. Milito gjorde store feil, så jeg tror det blir Marquez - Puyol i de viktige kampene. Nå forenes jo Milito og Pique som gjorde det veldig bra sammen for Zaragoza før denne sesongen da, så det blir spennende.

Selvfølgelig, men Puyol benkes aldri med mindre det snakkes om hvile. Milito trenger en spillende bevegelig stopper ved siden av seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Messi. og Alves. var altfor. gode, på høyrekanten. Fy. faen. :dontgetit:

 

Haha, men seriøst, de var syke. 6-0, så alle målene. Barca kan bli helt ville i år.

Nå som de endelig har kvittet seg med Ronaldinho.

 

Noen som vet hvor mye han gikk for? Gidde rikke lete det opp..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

iniesta var vel ikke i offisde? mente i værtfall at gudjohnson var noen cm foran han. Men ikke så nøye siden første pasningen burde vært offside.

 

var det ikke en lignende situasjon for noen kamper siden? hvor ballen gikk via en motstander og endte opp hos hleb eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...