Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig! Blir meget spennende! Håper virkelig at tiden er kommet for å bryte den forferdelige semifinale jinxen! Vi har vært i 4 semifinaler de siste 10 årene, og tapt alle sammen.

 

Men sånn som formen vår er nå, så bør Mallorca være et par nummer for små for øyeblikket. Men mye kan skje.

Håper bare Guardiola fortsetter og satse som han har gjort i cupen, begynner og bli en stund siden vi vant Copa del Rey nå!

Sist gang var vel i 1998 da vi forsvarte tittelen fra 97 :)

Lenke til kommentar

Bra kamp igår. Synes det er flott at Bojan gjør det så bra, det gjør at han får god selvtillit og kanskje han kommer til å spille mange kamper mot slutten av sesongen, om vi oppretholder forspranget.

 

Frisparket til Marquez var fint, men den taklingen han hadde bakover var litt "crazy". Han har en god del 50-50 taklinger inne i egen 16meter, det gjør at vi som ser på, sitter med hjertet i halsen :p

 

Men bra kamp av oss. Nå satser vi på finale! har stor tro på at Barcelona tar "the treeble" i år!

Lenke til kommentar

Tja,jeg er egentlig rimelig sikker på at Barcelona sin "akilleshæl" i årets sesong,er at di sjelden blir matchet noe særlig.For å vise hva som virkelig bor i et lag,må du helst ha flere "cupfinaler".

Som feks den engelske ligaen ifjor,når Chelsea og Man Utd fulgte hverandre som skygger på slutten.Det er først da du virkelig ser hva som bor i et lag.

 

Jeg er selvfølgelig like imponert som alle andre over Barcelona sin overlegenhet,men jeg stiller meg spørsmålet om at di er så overlegne pga,di andre er så drita dårlige..noe jeg også tror er tilfelle.

 

Blir uansett spennende å se.Årets La Liga ble nok avgjort i Oktober,men årets CL er en ballet av gigantlag som bare venter på å danse med hverandre.Gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...