Gå til innhold

topp 10 kuleste gitarister


ramones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242
Bygge tråden helt om slik at det ikke blir en telletråd. Folk må begrunne, og samtidig få lov til å være enig/uenig.

 

Mitt forslag :)

6602340[/snapback]

Nei, det blir feil. Skjer det blir det bare denne tråden all over again

Lenke til kommentar
Bygge tråden helt om slik at det ikke blir en telletråd. Folk må begrunne, og samtidig få lov til å være enig/uenig.

 

Mitt forslag :)

6602340[/snapback]

Nei, det blir feil. Skjer det blir det bare denne tråden all over again

6602366[/snapback]

Greit, da er vi uenig om ikke å få lov til å være enig/uenig.

Lenke til kommentar
En regel om vi lager ny tråd hvor folk begrunner en eller flere av valgene sine er at det er ikke lov og kommentere valgene om du kommer med noe negativt, er det positivt kjør i vei

6602396[/snapback]

 

Om kommentarene er konstruktive, synes jeg det går bra. Jeg innrømmer å ha startet en debatt angående Slash/Angus og vil ikke gjøre det igjen. Så lenge reglene er klare, ser ikke jeg noe negativt i negative kommentarer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

hvis vi skal være uenige kommer det alltid en " noen liker de, men spille kan de ikke". og da er diskusjonen i gang.. så det må vi unngå

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Om en har skrevet ræva av seg for og forklare hvorfor han liker en person, så kommer en annen og skriver som det har blitt gjort før en gang i tiden, hvorfor liker man han han kan jo ikke spille? greit skal du kritisere gjør det skikkelig denne gangen isåfall, det der er ikke konstruktiv kritikk. Og da blir bare den tråden samme som denne

Lenke til kommentar
Om en har skrevet ræva av seg for og forklare hvorfor han liker en person, så kommer en annen og skriver som det har blitt gjort før en gang i tiden, hvorfor liker man han han kan jo ikke spille? greit skal du kritisere gjør det skikkelig denne gangen isåfall, det der er ikke konstruktiv kritikk. Og da blir bare den tråden samme som denne

6602418[/snapback]

Enig. Lag en tråd du Torstein, der det kun god konstruktiv kritikk er akseptert, og at man må begrunne hvorfor sin nr 1 på listen er kul.

 

Nei, det jeg skrev i mitt andre innlegg om at de ikke kunne spille var min subjektive mening, og var i sammenhengen ikke konstruktivt.

Lenke til kommentar
Listen over de hundre beste gitaristene, kulhet er for meg like viktig som penis på jenten min. (Sløyf Slash og la Page komme litt høyere på listen).

6596464[/snapback]

Er ikke klitorisen på din jente viktig? stakkars jente.

6599529[/snapback]

Selv om dette beveger seg svært OT, så må du vel vite at penis er på gutt og klitoris på jente? Stakkars deg, sier jeg. :roll::ermm:

6601378[/snapback]

 

 

Det er jo det jeg sier, Klitoris er jentas ikke ferdig utviklede penis og denne bryr du deg ikke om ifølge deg selv.

 

Ikke stakkars meg men stakkars jente som ikke blir tilfredstilt. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...