Gå til innhold

topp 10 kuleste gitarister


ramones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syntes det er fantaskisk hvordan du prøver å banke meninger inn i hodene våres.

 

Om du liker eller ikke liker gitarkunstene deres, får være din mening. Topicen heter faktisk "topp 10 kuleste gitarister. Om noen syntes de er kulest får du bare respektere meningene deres og holde kjeften din igjen.

6596177[/snapback]

Han mener en ting, dere (OK og OK) mener en annen. Han har forklart hvorfor han ikke liker dem, dere må forklare hvorfor dere liker nettopp dem.

 

Det er lov å begrunne sin svar vettu ;)

 

Edit: Selv kan jeg heller ikke skjønne hva som er så interessant med Slash' tørr-runking.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Er helt enig i at hverken AC/DC eller Guns'n'roses oser av orginalitet..! Men syns ikke det utgjør forskjellen på en god og dårlig gitarist.. Det er selvfølgelig en faktor, men ikke avgjørende..

 

Måten Angus legger sjelen sin i det han spiller, og måten han drar med seg publikum på, overgår de fleste. det er en Grunn til at AC/DC har solgt 140 mill album. de er bra! og de spiller musikk folk vil høre! Andre kan være så kreavite, orginale de vil, men å holde seg til det enkle trygge er en kunst det og!

 

Det er få band som spiller like simpelt som AC/DC. Det er deres stil. Enten du liker det eller ikke, så har de lykkes med det..!

6594724[/snapback]

 

Vel, Angus har ikke mer sjel enn kattepusen. Det er mange gitarister der ute som det oser sjel av, så sånn sett fortjener Angus fremdeles ikke plassering blandt de 95 beste i verden. Er det sjel du vil ha? Hva med Hendrix, Paige, SRV, Eric Jonson, Allmann?

 

Platesalg har ingenting å si, bare se på Coldplay. Verre sutrmølje skal du lete lenge etter.

 

Ja, AC/DC er simple. De har en dårlig vokalist, og en trommis som kun kan spille to takter. Men det var ikke bandet som var i fokus her, det var gitaristen. Og jeg mener at Angus Young ikke har bevist seg verdig til en topp-plassering av verdens beste gitarister, så jeg venter fortsatt spent på gode argumenter for hvorfor han burde være der.

6594922[/snapback]

 

Jeg syntes det er fantaskisk hvordan du prøver å banke meninger inn i hodene våres.

 

Om du liker eller ikke liker gitarkunstene deres, får være din mening. Topicen heter faktisk "topp 10 kuleste gitarister. Om noen syntes de er kulest får du bare respektere meningene deres og holde kjeften din igjen.

6596177[/snapback]

På mangel av gode argumenter, kritiserer du min kritikk av de to gitaristene. Som jeg skrev i det første innlegget, og innleggene etter, er musikk subjektivt, altså at folk har forskjellige meninger. Jeg er fullstendig klar over hva emnetittelen er, noe jeg også påpeker da jeg sier at "er det image deres dere liker bør dere kanskje begrunne dette, for spille kan de ikke".

 

Joda, folk kan like Guns N' Roses og AC/DC så mye de vil. Jeg og noen noen journalister i et av verdens største musikkmagasin er enig at Slash og Angus Young er oppskrytt. Slash "runker" uten å ha noe å spille på, Angus likeså.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Først og fremst så kan kanskje dell forære oss med sin liste over de Kuleste gitaristene?

 

Men dere skjønner det jo ikke! Vi sier at han er kul ikke at han kan spille (selv om ja jeg synes det), dokkar begynner jo og jævla snakke om hva vi synes om "tørr" runkingen til slash? kanskje vi synes tørr runking er tøft da vettu, denne diskusjonen bærer ingensteds hen. Smak og behag kan ikke diskuteres. Du og vennene dine i VERDENS største magasin har like meninger om gitarister tydligvis gratz! Jeg er ikke sikker men er det ikke rolling stones magasinet som har lagd listen over de 100 beste gitar soloen og?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Det spiller ingen rolle om du(HenHau) eller mange andre journalister syntes de er opskrytte.

Du sier at man må forklare at man liker de fordi de er tøff, for spille kan de ikke. Brukeren som mente de var tøff, trenger ikke forklare en døyt, da det var nettopp dette trådstarter spurte om. Og hvorfor kan du si at de ikke kan spille? Hvordan kan så ufattelig mange mennesker ta feil ved å syntes at slash er en flink gitarspiller.

 

Jeg prøver bare å forsvare personene som skrev slash og young på sin liste. Alle har forskjellig smak.

Hvorfor du ikke bare delte din liste med oss, istedet for å begynne en diskusjon som ikke hører hjemme her, fatter ikke jeg.

 

Dell_9200: Tøft å framheve skrivefeil i hvertfall. den skal du ha :)

Lenke til kommentar
Jeg syntes det er fantaskisk hvordan du prøver å banke meninger inn i hodene våres.

 

Om du liker eller ikke liker gitarkunstene deres, får være din mening. Topicen heter faktisk "topp 10 kuleste gitarister. Om noen syntes de er kulest får du bare respektere meningene deres og holde kjeften din igjen.

6596177[/snapback]

Han mener en ting, dere (OK og OK) mener en annen. Han har forklart hvorfor han ikke liker dem, dere må forklare hvorfor dere liker nettopp dem.

 

Det er lov å begrunne sin svar vettu ;)

 

Edit: Selv kan jeg heller ikke skjønne hva som er så interessant med Slash' tørr-runking.

6596305[/snapback]

 

Det eneste han har argumentert med er at rolling stones magasin ikke har slash med på topp 100 gitarister og angus e på 96/97 lr.no, og at vi som liker de to er tonedøve. WOW

Lenke til kommentar
Først og fremst så kan kanskje dell forære oss med sin liste over de Kuleste gitaristene?

Du og vennene dine i VERDENS største magasin har like meninger om gitarister tydligvis gratz! Jeg er ikke sikker men er det ikke rolling stones magasinet som har lagd listen over de 100 beste gitar soloen og?

6596361[/snapback]

 

Hyggelig at du kaller de mine venner.Har forresten ikke sagt at de er verdens største, men blant de største.

 

Jeg venter fortsatt på hva som er kult med Angus og Slash, som jeg har etterlyst opptil flere ganger?

 

De er kule, og spiller bra er jo meget gode argumenter.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
fordi det var det som var pointet med denne topicen? du er her bare for å krangle kansje?

6596415[/snapback]

Ja, hvis det er du kaller å holde en diskusjon. Men jeg, i motsetning klarer ikke å ha en Topp 10 liste over ditten og datten. Jeg synes det i det hele er teit. Men hvis jeg absolutt måtte ha valgt noen gitarister, hadde de vært flere hakk over Angus og Slash i bådde teknisk briljanse, spillestil og frasering.

 

Men det er jo fint dere ikke klarer å begrunne svarene deres. Da er jo dette emnet like mye verdt som hvilken farge bæsjen min hadde idag.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Vi trenger ikke forklare hvorfor de er kule, eller hvorfor de burde være på topp 95 av gitarister.

Du startet en diskusjon som ikke hører hjemme her.

De behøver ikke være på topp 95 for at man skal syntes de er kul heller da, smartass

Lenke til kommentar

og jeg mener at Angus Young ikke har bevist seg verdig til en topp-plassering av verdens beste gitarister, så jeg venter fortsatt spent på gode argumenter for hvorfor han burde være der.

 

Vi prøver ikke og argumentere han inn på nokken som helst liste omg plx.

 

Hvilke andre argumenter er det enn at man synes selv at denne gitaristen er flink på gitar? Skal eg spy ut en haug med falske argumenter som: Han forandret Rock historien med sine brilliante spilling, he is teh greatest ever osv? nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
fordi det var det som var pointet med denne topicen? du er her bare for å krangle kansje?

6596415[/snapback]

Ja, hvis det er du kaller å holde en diskusjon. Men jeg, i motsetning klarer ikke å ha en Topp 10 liste over ditten og datten. Jeg synes det i det hele er teit. Men hvis jeg absolutt måtte ha valgt noen gitarister, hadde de vært flere hakk over Angus og Slash i bådde teknisk briljanse, spillestil og frasering.

 

Men det er jo fint dere ikke klarer å begrunne svarene deres. Da er jo dette emnet like mye verdt som hvilken farge bæsjen min hadde idag.

6596438[/snapback]

Så hvor er problemet?

Lag en liste med enorme gitarspillere og ferdi med den.

Tviler på at du/dere kommer til å forandre synet til noen her inne ved å si at de ikke kan spille gitar :)

Lenke til kommentar
Vi trenger ikke forklare hvorfor de er kule, eller hvorfor de burde være på topp 95 av gitarister.

Du startet en diskusjon som ikke hører hjemme her.

De behøver ikke være på topp 95 for at man skal syntes de er kul heller da, smartass

6596439[/snapback]

Fint ord for der bæsjen min kom ut. Vekk med drittsnakket og kom heller med noen innlegg som gir meg noe inntrykk av at musikk graver litt dypere i deg enn hva som du gir inntrykk av her.

Lenke til kommentar
Vi trenger ikke forklare hvorfor de er kule, eller hvorfor de burde være på topp 95 av gitarister.

Du startet en diskusjon som ikke hører hjemme her.

De behøver ikke være på topp 95 for at man skal syntes de er kul heller da, smartass

6596439[/snapback]

 

Hehe, helt utrolig. Nei, dere trenger ikke å begrunne hvorfor, men hadde vært litt greit, siden ingen andre forstår det. Kanskje mangel på argumenter er et stikkord.

Lenke til kommentar
Så hvor er problemet?

Lag en liste med enorme gitarspillere og ferdi med den.

Tviler på at du/dere kommer til å forandre synet til noen her inne ved å si at de ikke kan spille gitar :)

6596447[/snapback]

Her er listen min. Listen over de hundre beste gitaristene, kulhet er for meg like viktig som penis på jenten min. (Sløyf Slash og la Page komme litt høyere på listen).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...