Gå til innhold

topp 10 kuleste gitarister


ramones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor du ikke bare delte din liste med oss, istedet for å begynne en diskusjon som ikke hører hjemme her, fatter ikke jeg.

Diskusjon hører ikke hjemme i et diskusjonforum i underkategorien musikk? Neivel, så har jeg hørt det også. Problemet er at dette kun blir en telletråd, og hvis man ikke har lov til å kommentere (positivt eller negativt) andre gitarister har jo ikke denne tråden noe formål?

Lenke til kommentar
Å kalle en liste med 100 gitarister uten Slash med for verdens hundre beste gitarister er som å lage en liste over tidenes 100 beste fotballspillere og ikke ha med Maradona eller Pele IMO.

6596478[/snapback]

Maradona i mitt tilfelle er Jimi Hendrix, så den er helt grei. :)

Lenke til kommentar
Å kalle en liste med 100 gitarister uten Slash med for verdens hundre beste gitarister er som å lage en liste over tidenes 100 beste fotballspillere og ikke ha med Maradona eller Pele IMO.

6596478[/snapback]

Maradona i mitt tilfelle er Jimi Hendrix, så den er helt grei. :)

6596485[/snapback]

 

Flott at du synes det da, bra at du mener han er kjempekul!

 

 

:ermm:

Lenke til kommentar
Jo diskusjon hører hjemme på et diskusjons forum MEN den spesifikke diskusjonen du startet(henhau startet) har ikke noe med tittelen og gjøre

6596486[/snapback]

Skal jeg også repetere hva han skrev?:

 

Kanskje enkelte mener deres image er kult, og det er jo tross alt det trådstarrter ber om, for spille kan de ikke.

Trengs det noe mer utdyping?

 

Er man kul, har man et image. Eller?

Lenke til kommentar
hei ramones... mine top 10 gittiser er:

 

1)Slash

2)Izzy stradlin

3)Axl Rose

4)mark knopfler

5)kirk hammet

6)angus young

7)Gilby clarke

8)clapton

9)joe pare

10)jimi H

 

snakkes ramones

6577404[/snapback]

 

Når begynte Axl Rose å spille gitar??

 

Anyway...

Her er min liste... Tilfeldig ransjert...

 

-Jimi (The dead god) Hendrix

-Angus Young

-Jimmy Page

-Yngwie Malmsteen

-Steve Vai

-Joe Satriani

-John Frusciante

-Dimebag Darrell

-Gary Moore

-Stevie Ray Vaughan (... er ikke helt sikker på hvordan det skrives)

 

Og mange fler...!!

Lenke til kommentar
hei ramones... mine top 10 gittiser er:

 

1)Slash

2)Izzy stradlin

3)Axl Rose

4)mark knopfler

5)kirk hammet

6)angus young

7)Gilby clarke

8)clapton

9)joe pare

10)jimi H

 

snakkes ramones

6577404[/snapback]

 

Når begynte Axl Rose å spille gitar??

 

Anyway...

Her er min liste... Tilfeldig ransjert...

 

-Jimi (The dead god) Hendrix

-Angus Young

-Jimmy Page

-Yngwie Malmsteen

-Steve Vai

-Joe Satriani

-John Frusciante

-Dimebag Darrell

-Gary Moore

-Stevie Ray Vaughan (... er ikke helt sikker på hvordan det skrives)

 

Og mange fler...!!

6596519[/snapback]

 

Kanon liste, axl har spilt gitar på et par låter

Lenke til kommentar
hei

 

Når begynte Axl Rose å spille gitar??

 

Anyway...

Her er min liste... Tilfeldig ransjert...

 

-Jimi (The dead god) Hendrix

-Angus Young

-Jimmy Page

-Yngwie Malmsteen

-Steve Vai

-Joe Satriani

-John Frusciante

-Dimebag Darrell

-Gary Moore

-Stevie Ray Vaughan (... er ikke helt sikker på hvordan det skrives)

 

Og mange fler...!!

6596519[/snapback]

 

Kanon liste, axl har spilt gitar på et par låter

6596531[/snapback]

 

Hmm... det viste jeg ikke...

Btw, enig at det er en kanon liste!! ;)

Lenke til kommentar
Jo diskusjon hører hjemme på et diskusjons forum MEN den spesifikke diskusjonen du startet(henhau startet) har ikke noe med tittelen og gjøre

6596486[/snapback]

Vil nå heller si at de som ikke likte mitt spørsmål til hvorfor de var kule som startet diskusjonen. At enkelte liker Slash og Angus er deres sak, alt jeg ba om var bare en begrunnelse for hvorfor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Det var VIRKELIG ikke det du gjorde.

Du brølte ut me argumenter om hvorfor de ikke fortjente plass på topp 100 og jeg opfattet det meste av det du skrev som agressivt. Du sa at de ikke kunne spille etc.

Hadde du spurt "Hvorfor mener dere det", og faktisk respektert andres meninger hadde ikke jeg sittet her å kranglet nå

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar

Å gud of fader, hva mer begrunnelse kan jeg komme med enn og si at jeg liker slash sin spilling, jeg synes han er flink og det får no for faen holde vel?

 

angående angus young han liker ikke jeg spesst heller, men synes likevel at det er vel disrespecting at noen begynner og snakke dritt om andre sine picks

Lenke til kommentar
Det var VIRKELIG ikke det du gjorde.

Du brølte ut me argumenter om hvorfor de ikke fortjente plass på topp 100 og jeg opfattet det meste av det du skrev som agressivt. Du sa at de ikke kunne spille etc.

Hadde du spurt "Hvorfor mener dere det", og faktisk respektert andres meninger hadde ikke jeg sittet her å kranglet nå

6596647[/snapback]

Jeg svarte bare til andre som igjen svarte surt til meg. Kanskje du burde lese mitt første innlegg en gang til. Jeg aksepterer folk sine meninger, men sitter igjen med en følelse av at du ikke gjør det samme. Jeg synes gitaristene er middelmådige, og spurte hva folk så i de, noe jeg enda ikke har fått et svar på.

 

Siden ingen kommer med svar på hvorfor de er kule, får vi bare konkludere med at noen liker Slash og Angus, andre gjør det ikke.

Lenke til kommentar

Takk gud for at vi sier oss ferdig med diskusjonen.

 

Kan ihvertfall si at jeg føler ikke at jeg svarte surt tilbake på de første innleggene det var jo etterhvert som dere ikke fikk inn i hodet at folk har forskjellig smak det ble vanskelig og holde en helt 100 % rolig tone. Men ferdig med det

Endret av Alex OK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Dette høres bra ut. men du skjønner vell selv at det ikke er noe poeng i å si at en gitarist er dårlig eller middelmådig, i en tråd som handler om den/de kuleste.

Sel skrev jeg bare Zakk Wylde på listen min, siden ejg syntes han er råere enn få. Det betyr jo ikke at han er best.

 

Så selvom konklusjonen din var meget pen, syntes jeg du heller burde starte en "beste gitarister" topic, slik at du kan diskutere der :)

 

EDIT:

Siden ingen kommer med svar på hvorfor de er kule, får vi bare konkludere med at noen liker Slash og Angus, andre gjør det ikke.

Hva vil du høre? Jeg syntes det er vanskelig å forklare hvorfor jeg syntes zakk er tøff. Han har en fet Stemme... kommer ikke på så mye mer. Det blir vanskelig å forklare hvorfor man syntes en gitarist er tøff. I hvertfall mitt tilfelle.

Kansje man da bare skal respektere de som syntes slash og young er tøffe ;)

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Dette høres bra ut. men du skjønner vell selv at det ikke er noe poeng i å si at en gitarist er dårlig eller middelmådig, i en tråd som handler om den/de kuleste.

Sel skrev jeg bare Zakk Wylde på listen min, siden ejg syntes han er råere enn få. Det betyr jo ikke at han er best.

 

Så selvom konklusjonen din var meget pen, syntes jeg du heller burde starte en "beste gitarister" topic, slik at du kan diskutere der :)

6596710[/snapback]

Det finnes allerede det :)

Lenke til kommentar

Mine favoritt gitarister må være:

 

1. Randy Rhoads

2. Ace Frehley

3. Eddie Van Halen

4. Dimebag Abbot

5. Jimi Hendrix

6. Slash

7. Dave Mustaine

8. Yngwie Malmsteen

9. Mick Mars

10. Steve Vai

 

Randy og Ace er liksom de to helt klare i min bok... Makan til gutter skal du lete lenge etter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...