Gå til innhold

topp 10 kuleste gitarister


ramones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så hvorfor driver du å diskuterer det her? herre...gi meg styrke

 

:)

6596752[/snapback]

Det må to personer eller flere til for å starte en diskusjon. Jeg etterlyste, som sagt gjentatte ganger, hva som var kult med de, og kom så med min mening, der en ble ganske så sur for at jeg skrev at de ikke kunne spille. Og da var diskusjonen i gang :)

Lenke til kommentar

Jeg ser at diskusjonen fortsatte.. Hehe.

 

Godt den er ferdig nå da..

 

"Torstein OK", du har min fulle støtte hele veien.. ;)

 

Jeg synes forresten Angus young er kul fordi han tør å spille enkelt, fordi han riffer sinnsykt tøfft, fordi han har en kul gitar, fordi han kler seg i skoleuniform, fordi han hopper rundt på scenen og utstråler glede over gitarspillinga si. Slash liker jeg fordi han ser stilig ut. Har bra klesstil, hårstil. Stilige solbriller og røyk i munnen. I tillegg spiller han kult. :)

Lenke til kommentar
Jeg synes forresten Angus young er kul fordi han tør å spille enkelt, fordi han riffer sinnsykt tøfft, fordi han har en kul gitar, fordi han kler seg i skoleuniform, fordi han hopper rundt på scenen og utstråler glede over gitarspillinga si. Slash liker jeg fordi han ser stilig ut. Har bra klesstil, hårstil. Stilige solbriller og røyk i munnen. I tillegg spiller han kult. :)

6596834[/snapback]

Tusen takk! Endelig en som kommer med en begrunnelse.

Lenke til kommentar

Joda tåler argumentene dine godt, din mening er din, min er min. Liker bare ikke at du selv synes dine argumenter var så gode, for det var de ikke. Han er ikke med i topp 100 gitarister. Og Edmanzor helt enig med deg.

 

Visste forresten ikke at du henhau var så veldig opptatt av at jeg skulle nevne at slash har pent hår og at han røyker... Jeg liker han av EN grunn, og det er at jeg synes han er flink og spille, det at han er sezzeh er bare et stort pluss:S

 

Edit: vi er kanskje fra en annen generasjon en deg, og har kanskje ikke hørt om alskens country artister fra 60-70 tallet, og andre rockere fra 70 tallet

Endret av Alex OK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Så du mener det var det du var ute etter hele tiden?

 

"Middelmådige begge to, vil vel jeg heller si. En god del andre gitarister der ute som er adskillig bedre. Jeg er egentlig ikke særlig begeistret for kåringer men er enig med en del på Rolling Stone sin kåring av de 100 beste gitaristene. Angus Young er plassert på en fin 96. plass, og Slash er ikke på listen engang.

 

Slike kåringer skal riktignok taes med en klype salt, selv om jeg er enige i endel navn på den listen.

 

Jeg kommer nå med en utfordring til deg: Hva er det disse gitaristene har gjort for gitarverden? AC/DC har en sang som er bra, Back in Black. Riffet er utrolig bra. Utenom det, har ingen av bandene prestert noe særlig."

 

Så ved p si alt det, lengtet du bare etter en forklaring på hvorfor de er tøffe?

Please sier jeg bare.. sorry, men det holder ikke. du prøver å ro deg vekk

Lenke til kommentar
Joda tåler argumentene dine godt, din mening er din, min er min. Liker bare ikke at du selv synes dine argumenter var så gode, for det var de ikke. Han er ikke med i topp 100 gitarister. Og Edmanzor helt enig med deg.

 

Visste forresten ikke at du henhau var så veldig opptatt av at jeg skulle nevne at slash har pent hår og at han røyker... Jeg liker han av EN grunn, og det er at jeg synes han er flink og spille, det at han er sezzeh er bare et stort pluss:S

6596866[/snapback]

Du liker han fordi han er flink å spille, og dere tåler ikke at jeg mener at han ikke kan spille, og mener at jeg heller burde diskutert i "beste gitarister". Jeje.

 

Hva jeg mener er irrelevant, selv syntes jeg imaget hans er teit, men jeg forstår at enkelte liker det.

Lenke til kommentar
Så du mener det var det du var ute etter hele tiden?

 

"Middelmådige begge to, vil vel jeg heller si. En god del andre gitarister der ute som er adskillig bedre. Jeg er egentlig ikke særlig begeistret for kåringer men er enig med en del på Rolling Stone sin kåring av de 100 beste gitaristene. Angus Young er plassert på en fin 96. plass, og Slash er ikke på listen engang.

 

Slike kåringer skal riktignok taes med en klype salt, selv om jeg er enige i endel navn på den listen.

 

Jeg kommer nå med en utfordring til deg: Hva er det disse gitaristene har gjort for gitarverden? AC/DC har en sang som er bra, Back in Black. Riffet er utrolig bra. Utenom det, har ingen av bandene prestert noe særlig."

 

Så ved p si alt det, lengtet du bare etter en forklaring på hvorfor de er tøffe?

Please sier jeg bare.. sorry, men det holder ikke. du prøver å ro deg vekk

6596870[/snapback]

I mitt første innlegg ville jeg frem til hva som var kult med han ja, så utviklet diskusjonen seg. Jeg står ved alt jeg har sagt, jeg liker ikke imaget til Slash og Angus, og liker ei heller deres gitarspilling. I samtlige av mine innlegg har jeg eterlyst hva som er kult av dem.

Lenke til kommentar

hehe jeg har absolutt ingenting imot at du ikke liker slash sin spilling, skjønn det okay?

Men at du driver og kritserte valgene til 90 % av de andre som har hatt innlegg i denne tråden(for så mange har tatt slash med i sin liste). Kan vi bli ferdig med dette ? :p

 

Edit: ta en titt på ditt første innlegg

Endret av Alex OK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

I bunn og grunn passet det du sa bedre i en "beste gitarist" diskusjon.

Jeg ser heller ikke at du vil frem med hva som er kult med ham.

At du etterlyste hva som var kult med ham skjedde først etter du peppret de 2 gitaristene, ved å kalle de middelmådige, og at bandet/ene ikke hadde prestert noe spesielt. Håper dette kan slukke diskusjonsilden.

 

Kansje alle burde skrive hvorfor de syntes gitaristene de velger er tøffe, slik at vi unngår poster med peppring, og 2 sider til med diskusjon. god ide!

For det var jo i bunn og grunn det du var ute etter helt fra starten av, ikke sant? hvorfor de syntes de var tøffe... :nei:

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
hehe jeg har absolutt ingenting imot at du ikke liker slash sin spilling, skjønn det okay?

Men at du driver og kritserte valgene til 90 %  av de andre som har hatt innlegg i denne tråden(for så mange har tatt slash med i sin liste). Kan vi bli ferdig med dette ? :p

6596911[/snapback]

En annen generasjon, den var fin. Om du hadde trykket på nicket mitt, ville du sett at jeg er født i 1988, altså 18 år gammel. Du kunne også ha funnet ut hvilken generasjon jeg er i, ved å lese hvilke artister jeg skrev på min liste, da noen av dem holder på den dag i dag.

 

Min musikksmak er faktisk ganske variert, men av en eller annen grunn har jeg aldri likt Guns N' Roses eller AC/DC (utenom Back in Black.... det riffet er seriøst det eneste riffet jeg vet om som kunne sprengt en en by av Tokyos størrelse i fillebiter.)

Lenke til kommentar
I bunn og grunn passet det du sa bedre i en "beste gitarist" diskusjon.

Jeg ser heller ikke at du vil frem med hva som er kult med ham.

At du etterlyste hva som var kult med ham skjedde først etter du peppret de 2 gitaristene, ved å kalle de middelmådige, og at bandet/ene ikke hadde prestert noe spesielt. Håper dette kan slukke diskusjonsilden.

 

Kansje alle burde skrive hvorfor de syntes gitaristene de velger er tøffe, slik at vi unngår poster med peppring, og 2 sider til med diskusjon. god ide!

6596920[/snapback]

Slik jeg ser det spurte jeg om dette i mitt første innlegg i denne diskusjonen, Jeg etterlyste først hva som var kult med dem, og kom så med en personlig mening om at de ikke kunne spille.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
I bunn og grunn passet det du sa bedre i en "beste gitarist" diskusjon.

Jeg ser heller ikke at du vil frem med hva som er kult med ham.

At du etterlyste hva som var kult med ham skjedde først etter du peppret de 2 gitaristene, ved å kalle de middelmådige, og at bandet/ene ikke hadde prestert noe spesielt. Håper dette kan slukke diskusjonsilden.

 

Kansje alle burde skrive hvorfor de syntes gitaristene de velger er tøffe, slik at vi unngår poster med peppring, og 2 sider til med diskusjon. god ide!

6596920[/snapback]

Slik jeg ser det spurte jeg om dette i mitt første innlegg i denne diskusjonen, Jeg etterlyste først hva som var kult med dem, og kom så med en personlig mening om at de ikke kunne spille.

6596944[/snapback]

 

Din første post:

"Ser mange nevner Angus Young og Slash her. Kanskje enkelte mener deres image er kult, og det er jo tross alt det trådstarrter ber om, for spille kan de ikke. Oppskrytt til tusen begge to."

 

Det var ikke mye etterspørsel. Du inser at mange liker de, og følger opp med å si at de ikke kan spille.

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
"Ser mange nevner Angus Young og Slash her. Kanskje enkelte mener deres image er kult, og det er jo tross alt det trådstarrter ber om"

6596954[/snapback]

Beklager for at jeg ikke slutter her, selv om det andre bak var mine personlige mininger. Burde hatt spørsmåltegn bak "ber om", så komt med mine personlige meninger.

 

Alex OK: Flott at du er ny her på forumet. Velkommen. Før du slenger ut om at andre kanskje er av en annen generasjon neste gang, bør du sjekke om de viser sin bursdagsalder på sin personlige status.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Eg mente eldre generasjon ikke at du er yngre :p om du tok fornærmelse av det. Men takk for velkomsten :p

 

Edit: men vi vil bare frem til at du startet denne diskusjonen, ved at du kritiserte, noe du har prøvd og si at du ikke gjorde

Endret av Alex OK
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...