Gå til innhold

Blir next gen pokemon bra?


aspic

Anbefalte innlegg

Surfa litt random rundt på nettet og kom fram til følgende filmer:

Pokemon på Wii (ligner pokemon stadium)

og Pokemon til DS (ligner standard pokemon rpg spill)

http://www.youtube.com/watch?v=PXqZ8TlaaNs

 

Hva synes dere? Personlig synes jeg at spillet til DS ligna helt på GBA versjonene.. kanskje litt mer "high-res" men ellers ganske likt. Hadde vært kult om dem laga mer "Link the phantom hourglass" grafikk, cellshade lignende..

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har Pokemon noen gang i det hele tatt vært populært? :p

6577356[/snapback]

Pokemon sel framleis utroleg bra. Det er ikkje mange spel som sel like godt.

6578036[/snapback]

 

One word: "Dessverre"...

 

Pokémon (herregud, jeg sleit meg faktisk fram til å sette den tøddla over e'en, OG skrive dette, for POKÉMON!) kan aldri bli bra. Aldri.

Lenke til kommentar
De burde gitt seg mens leken var god. Pokémon var ekstremt populært i 2000, og begynnelsen av 2001, og det blir aldri så populært som det var.

6578439[/snapback]

 

Det er dette som heter melking, amirite?

6578462[/snapback]

 

Riktig. Husker i 6. klasse da vi var på telttur i skogen, og det folk gjorde mesteparten av tiden, var å spille Pokémon. :)

 

Pokémon mistet sin sjel da det ble mer enn 151 pokémoner.

Lenke til kommentar
De burde gitt seg mens leken var god. Pokémon var ekstremt populært i 2000, og begynnelsen av 2001, og det blir aldri så populært som det var.

6578439[/snapback]

 

Det er dette som heter melking, amirite?

6578462[/snapback]

 

Riktig. Husker i 6. klasse da vi var på telttur i skogen, og det folk gjorde mesteparten av tiden, var å spille Pokémon. :)

 

Pokémon mistet sin sjel da det ble mer enn 151 pokémoner.

6578847[/snapback]

 

Riktig, det var da jeg slutta. De lagde flere pokemons for å lage flere pokemonkort og flere muligheter på spillene, melking deluxe.

 

Hvor mange er det nå? 349?

Lenke til kommentar
De søte små dyra sparker fortsatt fargerik rompe i Japan etc. Er jo heilte ville etter slikt der :wee: Var faktisk på grensen til å sette 8 GB Pokèmon på nedlasting her om dagen :dontgetit:

6578737[/snapback]

 

8 GB med pokemon bilder, screensavers og slikt får jeg vel håpe :p

 

OT: Har faktisk ikke hatt skikkelig sansen for pokemon på TV. Men spillene har faktisk alltid vært underholdene og koselige. Dette blir nok en knall tittel. Skal nok ikke kjøpe, men hyppig testing hos yngre søskenbarn etc. ;D

Endret av MeSa
Lenke til kommentar
De burde gitt seg mens leken var god. Pokémon var ekstremt populært i 2000, og begynnelsen av 2001, og det blir aldri så populært som det var.

6578439[/snapback]

 

Det er dette som heter melking, amirite?

6578462[/snapback]

 

Riktig. Husker i 6. klasse da vi var på telttur i skogen, og det folk gjorde mesteparten av tiden, var å spille Pokémon. :)

 

Pokémon mistet sin sjel da det ble mer enn 151 pokémoner.

6578847[/snapback]

Stemmer, de første pokemon rollespillene på gameboy var jo utrolig artige. har brukt mange mange timer på de. Men desverre så tapte det seg med at det ble for stort og for mye av ting. Det er ikke så unikt å ha en av 2000000 pokemon som det var å ha en av 151.

 

Melkingen har gått for langt her ja. Å ikke skyt meg, men mener det samme om mario. Synes personlig at nintendo har en tendens til å melke sine inhouse prosjekter. men det gjør forsåvidt alle når det er mulighet for å tjene mer penger (les Electronic arts)

Lenke til kommentar

Så lenge spillene faktisk er bra, så gjør det da ingen ting at de melkes? Jeg bryr meg ikke om et spill er et av mange oppfølgere ol. Så lenge det er spillbart og bra funker det for meg. Dessuten skal det sies at ingen helt vet hvordan dette nye Pokemon-spillet til Wii blir. Er man heldig blir det et rpg med stadium kamper.

Lenke til kommentar
Så lenge spillene faktisk er bra, så gjør det da ingen ting at de melkes? Jeg bryr meg ikke om et spill er et av mange oppfølgere ol. Så lenge det er spillbart og bra funker det for meg. Dessuten skal det sies at ingen helt vet hvordan dette nye Pokemon-spillet til Wii blir. Er man heldig blir det et rpg med stadium kamper.

6579180[/snapback]

 

Men ingen av de nyere spillene (etter crystal) har vært i nærheten av de tre første (red, blue og yellow). Gold og Silver var greie, men det var begynnelsen på slutten av Pokemon for min del. Husker jeg spilte kjempemye på Yellow, og hadde 143 av 151 Pokemoner, det var tider det :)

Lenke til kommentar
De søte små dyra sparker fortsatt fargerik rompe i Japan etc. Er jo heilte ville etter slikt der :wee: Var faktisk på grensen til å sette 8 GB Pokèmon på nedlasting her om dagen :dontgetit:

6578737[/snapback]

 

8 GB med pokemon bilder, screensavers og slikt får jeg vel håpe :p

 

6578882[/snapback]

 

Sesong 1 av tegneserien :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...