Gå til innhold

Er det noen som gleder seg til Saints Row?


T-Bear91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Silver er gratis og man kan laste ned alle demoer og slikt som blir lagt ut over Live :)

6586251[/snapback]

 

Må bare spørre, kan man spille online med Silver i helgene? Mener å ha hørt det en plass.

6586435[/snapback]

 

Ja det skal vel stemme det!

6586691[/snapback]

 

 

Nei, det stemmer nok ikke. Er kunn sepesielle helger MS lar Silver-medlemmer få spille Live. De annonserer når det er "Free Weekend".

 

Når kommer SR demoen? Er det ikke i morgen? Gleder meg:p

Lenke til kommentar

Skal vel teste demoen men jeg må inrømme at spillet ser ut som GTA. Litt forskjeller her og der, men videoene jeg ser er jo GTA.

Man drar folk ut av bilene, stjeler dem, tar en drive-by, løper rundt og lager ragnarock med det man finner av våpen, kjører som en villmann med lange hopp og gjør noen missions her og der. Kult nok det selvfølgelig men jeg tenker nå GTA.

Lenke til kommentar
Dette skal jeg definitivt skaffe meg når det kommer. Er enig med mange i at det ligner på GTA, men det må da gå an å gi det en sjanse likevel. Noen som vet hvor stor "verdenen" i spillet er eller? Er det i nærheten av San Andreas?

6593351[/snapback]

 

 

Mener å ha lest at byen ikke er så langt unna størrelsen på San Andreas.. :hmm:

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Dette skal jeg definitivt skaffe meg når det kommer. Er enig med mange i at det ligner på GTA, men det må da gå an å gi det en sjanse likevel. Noen som vet hvor stor "verdenen" i spillet er eller? Er det i nærheten av San Andreas?

6593351[/snapback]

 

Størrelsen er ganske likt som Vice City!

Lenke til kommentar
Skal vel teste demoen men jeg må inrømme at spillet ser ut som GTA. Litt forskjeller her og der, men videoene jeg ser er jo GTA.

Man drar folk ut av bilene, stjeler dem, tar en drive-by, løper rundt og lager ragnarock med det man finner av våpen, kjører som en villmann med lange hopp og gjør noen missions her og der. Kult nok det selvfølgelig men jeg tenker nå GTA.

6592404[/snapback]

 

Ja? Hva er poenget?

Samme om det ligner på et annet spill vel? Ligner ikke Half-Life 2 på Castle Wolfenstein egentlig?

 

Jeg kan i hvertfall ikke vente til å legge de klamme GTA hendene mine på dette spillet mens vi venter på neste GTA utgivelse.

Lenke til kommentar

Poenget er ikke at spillet er dårlig av den grunn. Poenget er at spillet ikke nødvendigvis tilfører noe vi ikke har fra før. Forsåvidt greit det, men hypen bekymrer meg litt. Håper derfor demoen er presentabel for hvordan spillet faktisk blir. Den siste tiden har det kommet noen demoer som flere sier ikke kan sammenlignes med det ferdige spillet, MotoGP f.eks.

 

Men for all del, det blir sikkert et morsomt og underholdende spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...