Gå til innhold

Er det noen som gleder seg til Saints Row?


T-Bear91

Anbefalte innlegg

Bare lurer paa en ting angaaende demoen. Har ikke prQvd den enda siden jeg er paa ferie, men har demoen en tidsbegrense eller er det saan at du kan spille saa mye du vil innafor det omraadet det foregaar i?

 

Gleder meg vilt til jeg kommer hjem. Masse nye arcade spill og demoer. Elsker min Xbox 360. <3

6641331[/snapback]

¨

 

I motsetning til Dead Rising så er det ingen tidsbegrensning på demoen, nei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Volition har sendt ut ei liste over soundtracket til Saints Row dersom noen skulle vere nyfikne.

6641201[/snapback]

Det så ut som et spennende soundtrack med stor spennvidde når det gjelder musikk; det blir vel ulike radiostasjoner med ulik profil antar jeg.

 

Et stort innslag av litt mindre kjente artister, og også litt mindre kjente låter med kjente artister er bare positivt synes jeg.

Lenke til kommentar
Demoen var jo så ufattelig full i feil - jeg står lett over Saints Row til jeg får sett fullversjonen.

6684147[/snapback]

Demoer er ofte fulle av feil, det er jo nesten eit eget prosjekt å lage ein demo. For spelet er jo ikkje ferdig enda og dei feila som eksisterer i demoen er garrantert vekke til fullversjonen.

Lenke til kommentar
leste på det offisielle forumet at dem har forbedret frameraten med ca 40-50% fra demoen. gleder meg spesielt til multiplayer delen.

6685142[/snapback]

 

Da er man ihvertfall på rett vei vil eg si :)

6685176[/snapback]

 

 

ValiantSaint:Now I know that the devs have said the framerate has been improved in the final build, but by how much? By 50%? 5%? How much? I've had the game nearly stop in a fightfire (Police cars + gang members + pipe bombs= mucho slowdown)

V-JH: By about 40 to 50%

 

 

Numerous Questions Regarding V-Sync:

V-Scourge: SR does not use v-sync, either in the demo or the full game. During development we analyzed the issue and concluded the potential framerate hit with v-sync was too severe for our particular title.

 

To explain the pros/cons a bit more... If v-sync is enabled, the framerate of any game is limited to certain values. It must be an integer that divides evenly into the output device's refresh rate.

 

In most cases, the TV/monitor in question is running at 60Hz. That means the game's framerate is limited to 60, 30, 20, 15, 12, 10 (and so on) frames-per-second.

 

So if the game would normally be running at 29 FPS, turning v-sync on would force it down to 20 FPS, almost a 30% hit. Likewise, if the game is running at 35 or 40 FPS (or anything below 60.0), it would be forced down to 30 FPS with v-sync enabled.

 

We felt this was too big of a price to pay for our particular game, and some screen shearing/tearing in rare situations was a worthwhile trade-off.

 

We have contacted a few players that have reported more common screen tearing than we observed in the demo, mainly to get more information about their hardware configuration. While it's most likely beyond the control of the game software, if we find any configuration changes that help, we'll certainly share the tips with everyone.

 

Regardless, any tearing should be improved across the board for everyone in the full game, due to the overall framerate optimizations that were made after the demo build.

 

http://developer.saintsrow.com/forums/showthread.php?t=2368

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Jeg er ofte enig med dere om FPS drops på X360 spillene. Men i dette tilfellet så er jeg ikke enig faktisk. Jeg har omtrent ingen FPS drops eller tearing med demoen :)

 

Demoen går som en drøm i forhold til NFS:MW

6705119[/snapback]

 

Slike ting som det der skjønner eg bare ikkje.

 

Det kan da umulig vere forskjeller ute å gå, vesntlige forskjeller ute? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...