Gå til innhold

Er det noen som gleder seg til Saints Row?


T-Bear91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det var alt for lav framerate generellt. :( Men spillet var fantastisk :)

Så hvis de har fikset frameraten til fullversjonen, så er jeg en kjøper!

 

OT: Avanore: Sto det noe om frameraten i det meget omtalte xbox-bladet ditt?

6705462[/snapback]

 

Xbox bladet mitt?

Mener du gamereactor så er det ikke akkurat et xbox blad.

 

Men nei stod ingenting om FPS drops eller tearing der.

Jeg kan jo skrive litt her når jeg får spillet. Regner med at jeg har det 2-3 dager før utgivelsen

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke.

Mange som klager over FPS og tearing både her og andre steder.

Nå spiller jeg på en vanlig tv og hvis spillet rendres i lavere oppløsning så får man mindre FPS drops? Ikke vet jeg. Men jeg har spilt demoen flere ganger og her går det faktisk flytende

6705297[/snapback]

 

Spiller også på ein vanlig TV :hmm:

Lenke til kommentar

Okay, leste bare tråden om hd-dvd osv. Sorry for den glippen.

Fint om du hadde gjort det, for selv kjøper jeg _ikke_ spillet før jeg vet at det er en markant forskjell i fps!

Spilte demoen en stund og syns det fløyt godt, helt til mala nevnte det. Og når man bruker øya ser man at det henger...

 

Bruker en samsung 32" hdtv og kjører spillet i 720p.

Lenke til kommentar
Jeg er ofte enig med dere om FPS drops på X360 spillene. Men i dette tilfellet så er jeg ikke enig faktisk. Jeg har omtrent ingen FPS drops eller tearing med demoen :)

 

Demoen går som en drøm i forhold til NFS:MW

6705119[/snapback]

 

Slike ting som det der skjønner eg bare ikkje.

 

Det kan da umulig vere forskjeller ute å gå, vesntlige forskjeller ute? :dontgetit:

6705229[/snapback]

Jeg synes også dette er pussig; NFS:MW var helt ubrukelig hos meg - spilte demoen i 5 minutter og gadd ikke mer pga. den ekstreme hakkingen. Saint's Row derimot synes jeg flyter helt fint (men så sammenligner jeg også Saint's Row litt med GTA da og er kanskje fornøyd fordi Saint's Row flyter uendelig mye bedre enn GTA har gjort på noen konsoll).

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Jeg synes også dette er pussig; NFS:MW var helt ubrukelig hos meg - spilte demoen i 5 minutter og gadd ikke mer pga. den ekstreme hakkingen. Saint's Row derimot synes jeg flyter helt fint (men så sammenligner jeg også Saint's Row litt med GTA da - og GTA har aldri vært i nærheten av å være smooth på andre plattformer enn PC).

6706564[/snapback]

 

NFS:MW er veldig ubrukelig hos meg også. Eller som sant sies så har jeg byttet X360 maskinen 2 ganger sist jeg spilte det.

Så hvis det ikke er hardwaren så er det sofwaren.

 

Litt merkelig at folk syter over den store FPS drops i Saint Row. Hos meg går det knirkefritt og ikke noe problemer.

 

Gamereactor har heller ikke nevnt noe som helst av FPS problemer eller tearing.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...