Gå til innhold

Er det noen som gleder seg til Saints Row?


T-Bear91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gleder meg veldig til Saints Row kommer. Er det noen andre som gleder seg til det kommer ut? skal prøve å skaffe meg en demo til tirsdag 1.aug fra xbox 360 magasinet. :dribble:

6575174[/snapback]

 

Ja, jeg gleder meg. Gamle damer med rullatorer som vralter over veien er morsomt å pælme Pipe Bombs på! Pipe Bombs FTW!

Lenke til kommentar
hvis jeg ikke tar feil så tror jeg man kan kaste pipebombs og granater inn i bil vinduer. det ser sånn utpå videone jeg har set. tenk å kaste en pipebomb in i en bil som kjører nedover gata mot en gjeng og sprenger dem til helvete :)  :dribble:

6575452[/snapback]

 

Det er korrekt, og bilen vil fly avgårde i riktig retning i forhold til bomba, altså, hvis bomba lander foran i bilen så flipper bilen bakover osv.

 

Sjåføren hopper ut like før bilen sprenger, og blir... bombemat. Deilig? Ja.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg utrolig mye til demoen kommer, jeg skal kjøpe 360 om én måned ca. Så da blir det et par demoer å teste. Uansett, hva er negativt med at det ligner på GTA?

Er det feil å bruke den någenlunde "oppskriften" til et annet spill?

 

Jeg mener det ikke, det er helt klart rom for forbedring på GTA-serien, joda, de blir bedre og bedre (virker det som).

 

Men hvis Saints Row blir bedre enn GTA:SA, (tenker ikke på grafikk) så vil GTA4 ha en konkurranse. Ellers er det jo 2 days to vegas som ser ganske kult ut. :)

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...